/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
07/06/25-08:09

Self Care

Brukar ibland unna mig en hårmask. Denna, Recovery Mask från KERASILK, är en favorit.

Härligt att koppla av en extra stund i badet under tiden! 🛁🤗

Self Care   Brukar ibland unna mig en hårmask. Denna,
Kicki
Beauty Beginner
07/06/25-08:04(redigerad den 07/06/25-08:05)

Blekte slingor i mitt hår för ca 2 månader sedan Nu ser det bara torrt och tråkigt ut. Mitt hår behöver all kärlek det kan få. så skulle bli så så glad om jag vann denna tävling

Nikki
Beauty Pro
07/06/25-08:01(redigerad den 07/06/25-08:02)

Större intresse än förbrukning?

Någon som känner igen sig med oöppnade förpackningar med nya spännande produkter?

Väntar ivrigt på att få börja testa dessa. Måste bara ta slut några andra först! 😃

Har ni testat någon av dem? Kommentera gärna!

Större intresse än förbrukning?  Någon som känner igen sig
Vital Hydra Solution Hydro Plump Water Cream 50 ml
Ceramidin Skin Barrier Moisturizing Mask 18 g
Holy Hydration! Eye Cream 14 g
Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Lip Mask Sucre
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
07/06/25-07:40

✨ Mina semesterfavoriter ✨** 🌿 Rituals The Ritual of Karma After Sun Cooling Shower Gel – svalkande efter en dag i solen, med aloe vera och vit te. ✨ Rituals The Ritual of Karma Shimmering Body Oil – sommar på flaska! Ger huden ett fint glow. ❄️ Clarins Cryo-Flash Cream-Mask – kylande och uppstramande mask, perfekt efter sol eller en lång dag ute. De här tre följer med mig i resväskan i sommar! ☀ Jag kunde inte hitta de andra två produkterna för att kunna tagga dem.

✨ Mina semesterfavoriter ✨** 🌿 Rituals The Ritual of Karma
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Irena
Beauty Pro
07/06/25-07:01

beauty Shelfie 1 - make up + lite hudvård. taggar de jag flitigt använder just nu ☀

Innan jag köpte denna snurra för förvaring hade jag allt smink i olika nescessärer och lådor vilket gjorde att jag knappt visste vad jag hade hemma och det var kanske inte så rent hela tiden heller. Kan ju säga att denna inte är världens renaste heller (hur lyckas man torka av fläckarna från plasten), men bättre organisering har jag helt klart. Detta är de makeupprodukter som främst används, har ju fortfarande kvar massa skit i lådorna som endast visas för privat bruk 😆

beauty Shelfie 1 - make up + lite hudvård. taggar de jag
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 3
Pure Radiant Tinted Moisturizer Mykonos
Glow Play Blush Blush, Please
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Beach Bonfire
Impeccable Setting Spray 100 ml
Lash Idôle Mascara Black
Fat Oil Lip Drip Lip Oil 03 Supermodel
Lip Pencil Cool Spice
Macximal Silky Matte Lipstick Yash
Nikki
Beauty Pro
07/06/25-06:41

💖🩷 Två sommarfavoriter 🩷💖

Sol de Janeiro's fruktiga mist Cheirosa 48 och Clarins Lip Comfort Oil i godisrosa nyansen Pitaya. 🩷

💖🩷 Två sommarfavoriter 🩷💖   Sol de Janeiro's fruktiga
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Lip Comfort Oil 04 Pitaya
Thea
Beauty Star
07/06/25-06:09(redigerad den 07/06/25-06:15)

Nu var det länge sedan men minns när jag gick i skolan och skulle på disco i 6e klass. Mamma skulle hjälpa till o fixa det "lilla extra" så hon drog i en massa papiljotter i mitt hår som var midjelångt. Allt var lugnt tills hon skulle ta ur dom, det var det värsta trasslet jag varit med om. Eller nej det var mer än trassel helt ärligt... Det slutade med att jag satt och grät, mamma ville klippa av håret på mig för att få bort dom och pappa lyckades - efter 50min - få ur eländet med hjälp av en skruvmejsel, 1 flaska balsam och en hel radda svordomar. Var så öm i hårbotten så jag inte vågade borsta håret första 2 dagarna efteråt. Behöver nog inte ens säga att jag aldrig mer satt en rulle i mitt hår, ryser än idag trots att jag är 35år.

🫶🏻 Jag hade mer än gärna testat den här serien så jag får uppleva riktigt fin glans i mitt hår. Jag har fortfarande fobi för att sätta upp saker i håret, även tofsar tycker jag är obehagliga speciellt när jag ska ta ur dom. Håret behöver all hjälp det kan få att må bra i sig självt så jag slipper tillsätta accessoarer. Och OM jag skulle göra det så får håret gärna vara så glansigt att sakerna halkar ur håret. Skulle känna mig så vacker o slänga omkring med håret trots värmen av sommaren 😍☀️

Hawa
Beauty Pro
06/06/25-23:30

Jag har färgat mitt hår med slingor flera gånger genom åren, och även om det såg fint ut ett tag, så har det nu tagit stryk. Det känns slitet, livlöst och helt utan glans nästan som att håret tappat sin personlighet. Det värsta är känslan av att håret är "sönder" och inte går att rädda utan en total makeover. 😢

✨ Varför jag vill testa Gloss Absolu: Jag drömmer om att få tillbaka ett hår som känns levande, mjukt och glansigt igen, utan att behöva springa till salong varje månad. Jag vill hitta vårdande rutin som ger mitt färgade hår nytt liv och Gloss Absolu verkar vara exakt det jag behöver. Det vore rena drömmen att vinna denna lyxiga goodiebag och få en ny start för mitt hår! 💖