/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Tyra
Beauty Star
03/11/23-14:41
En bra primer som får sminket att hålla HELA dagen? Behöver tips! Den måste va acne safe!
Myxinle
Beauty Star
03/11/23-13:46 (redigerad den 03/11/23-13:51)
Har nyligen lagt upp om min nya hudvårds rutin på morgonen som jag anpassat efter kallare årstider. :)
Viktoria
Beauty Star
03/11/23-13:07
Jag behöver era bästa tips på bronzer! Jag har tidigare använt the balm då jag har en neutral underton och den har gjort sig bra. Under vintern tycker jag dock att den blir för mörk och är ute efter en något ljusare som kan användas i hela ansiktet utan att ge för mycket färg. Använder caias glow bronzer till contour men behöver ett puder att "gifta ihop" sminket med i slutet. Har ni några tips?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nadila
Beauty Pro
03/11/23-12:05
all day makeup Dior🥰
all day makeup Dior🥰
Natasa
Beauty Star
03/11/23-12:03
Hej! Vet någon om Loreals Telescopic mascara med vattenfast formula finns i Sverige? I så fall vart man kan köpa?
Hawa
Beauty Pro
03/11/23-11:43
Håller verkligen brynen på plats hela dagen❤️❤️ Lipliner 025 Brown&Bold jättefin färg och skön att använda. Sitter jättebra
Håller verkligen brynen på plats hela dagen❤️❤️ Lipliner 025
Samantha
Beauty Star
03/11/23-11:43
Kyliner från Kylie, NARS foundation, Mac Lipliner, Urban Decay setting spray.
Kyliner från Kylie, NARS foundation, Mac Lipliner, Urban
Nono
Beauty Pro
03/11/23-11:37
Dagens inköp blev denna nya serum. Se om den ger resultat som den utlovar. På vinter får man lättare rodnad i ansiktet.
Dagens inköp blev denna nya serum. Se om den ger resultat