/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
11/06/23-10:23 (redigerad den 11/06/23-10:27)
KICKS Club 25% på ansiktsvård från Lancôme  Jag älskar detta serum!🥰 Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum Ett ikoniskt återfuktande serum som snabbt smälter in i huden och lämnar den silkeslen och med ett naturligt glow.  Passar åldrar och hudtyper, även känslig hud. Tänk på att du också kan passa på att testa det genom att köpa ett prisvärt Starter Kit (de ingår också i 25%) eller i Lancôme Génifique Serum Gift Box (julask, så ingår EJ i 25%)    
KICKS Club 25% på ansiktsvård från Lancôme   Jag älskar
Linn
Beauty Pro
11/06/23-08:31
Tips på superbra inliner (till vattenlinjen) som håller hela dagen och ser mer naturlig ut än vit. När jag köpte en penna från IsaDora så tänkte jag mig inte att det skulle hålla så bra (fördomar mot budgetprodukter) men det gör den verkligen!
Tips på superbra inliner (till vattenlinjen) som håller hela
Nikki
Beauty Pro
11/06/23-08:05
BeautyAct Intense Lasting Liner 💜💚💙🧡 Testade nyligen dessa färgstarka eyeliners från BeautyAct i butik. Wow, vilka färger, smidiga att applicera och de satt som berget! Inbyggd pennvässare!
BeautyAct Intense Lasting Liner 💜💚💙🧡  Testade nyligen
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
11/06/23-06:40
Masterpiece Max Mascara by Max Factor Har många bra mascarafavoriter i den lägre prisklassen som t ex Sky High och Million Lashes men denna är en av de senaste jag provat. Superbra gummiborste som snabbt ger både mycket volym och separerar fransarna. Passar även känsliga ögon! 👀
Masterpiece Max Mascara by Max Factor   Har många bra
Nikki
Beauty Pro
11/06/23-06:32
Brow Gel - mina favoriter! 👀🌸 Har provat några olika men återkommer alltid till Anastasia. Den serumberikade från bareMinerals är en ganska ny upptäckt för mig men som jag absolut kan tänka mig att köpa om.
Brow Gel - mina favoriter! 👀🌸   Har provat några olika men
mimmi
Beauty Pro
11/06/23-00:04
så himla bra!
mimmi
Beauty Pro
11/06/23-00:03
en sommar favorit!
mimmi
Beauty Pro
11/06/23-00:01
så bra kombo som får sminket att hålla hela dagen!