Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Fatema
Beauty Star
26/10/23-14:21
Ni måste testa denna hårmasken för att den gör håret väldigt mjukt och ger håret ett fint glow. Håret känns verkligen fräscht efter!!!
Fatema
Beauty Star
26/10/23-14:18
Behöver hjälp om ni har testa dessa produkter och vad tyckte ni om de? Har hört både bra men dåligt om de så är tveksam om jag borde testa de eller inte.
Fatema
Beauty Star
26/10/23-14:15
Min favorit parfym som alla tjejer bör ha!!!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Isabella
Beauty Pro
26/10/23-13:48
Någon som upplevt att dom varit allergiska mot niacinimide? De kittlar och kliar som fan när jag lägger produkter, testat både 2% toner och 5% serum och får samma reaktion från båda 🙃 har fått massa acne som aldrig förr den senaste månaden oxå (aldrig haft innan) och har ingen aning vart de kommer ifrån om inte de niacinimde😭 trodde kanske de purging då jag började använda retinol men såhär mycket när jag inte hade så mycket orenheter till o börja med.. obalans hormoner?? I dont know 🤯
Någon som upplevt att dom varit allergiska mot niacinimide?
Christina
Beauty Star
26/10/23-13:43
Bästa busen!
Christina
Beauty Star
26/10/23-13:41
Glow!!!
Christina
Beauty Star
26/10/23-13:40
Grym kräm!
Christina
Beauty Star
26/10/23-13:35
Stor favorit till kvällsparfym! Har ni tips på en god dagsparfym?