/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Vanja
Beauty Star
15/07/25-08:17(redigerad den 15/07/25-08:19)

Har på sistone blivit smått besatt av gourmand-parfymer, framför allt de med vanilj i toppen. Både parfym och olja. Någon mer som känner likadant?☺

Har ni några favoriter som ni kan rekomendera?❤

Eilish EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
15/07/25-07:44

Carolina Herrera Very Good Girl Elixir EdP 🍒👠

I nya parfymen har Carolina Herrera valt att tillföra en körsbärsnot till signaturdoftnoterna tuberos och vanilj.

Kan inte låta bli att jämföra med YSL Black Opium.

Lite liknande original och efter Black Opium Over Red EdP kommer denna röda sko med Cherry twist.

Carolina Herrera Very Good Girl Elixir EdP 🍒👠   I nya
Very Good Girl Elixir EdP 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
Black Opium EdP 30 ml
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Farah
Beauty Pro
15/07/25-06:45

♻️ Återvinner mina tomma skönhetsprodukter! Gör en liten insats för miljön genom att lämna mitt kosmetiska avfall på återvinningsstationen. Varje liten sak räknas 🌍✨

♻️ Återvinner mina tomma skönhetsprodukter! Gör en liten
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
14/07/25-22:29

CHANEL är CHANEL

En tidlös klassiker och en ny parfym lanserad i år och ännu en gång har parfymören Olivier Polge fått Chanel's förtroende.

Har du provdoftat någon av Chanel's parfymer?

CHANEL är CHANEL    En tidlös klassiker och en ny parfym
Nikki
Beauty Pro
14/07/25-21:35

KENZO Flower Ikebana Indigo EdP

Galet fin flakong men med en pudrig doft som inte riktigt föll mig i smaken. Älskar du iris så kan jag rekommendera att provdofta den. Andra doftnoter är bl a vanilj och viol men det är nog den oväntade noten ink (bläck) som gör den både annorlunda och intressant men också inte helt lätt att tycka om för alla skulle jag tro.

Ikebana = en japansk konstform där man skapar blomsterarrangemang, ofta minimalistiska och asymmetriska.

KENZO Flower Ikebana Indigo EdP    Galet fin flakong men med
Flower By Ikebana Indigo EdP 40 ml
NAS
Beauty Pro
14/07/25-10:16

garvningsskum kan användas för att sola din kropp och som en motverkande ansiktsställning för att hålla dina ansiktsdrag varar längre 👌 ⛱️

Love At First Tan Self Tan Mousse 200 ml
Vanja
Beauty Star
14/07/25-09:05

Jag blev verkligen positivt överraskad av Burberry Goddess! Om du gillar mjuka, vaniljiga dofter med en elegant twist är detta ett måste att testa. Någon som känner samma? ❤✨

Jag blev verkligen positivt överraskad av Burberry Goddess!
Goddess EdP 100 ml
Goddess Intense EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
14/07/25-05:23

HOLIDAY TIMES = Travelsize! ✈️🏖

Så smidigt med travelsize, önskar bara att fler parfymer fanns i denna storlek.

Ha en fin start på veckan! ☀️💕

HOLIDAY TIMES = Travelsize! ✈️🏖   Så smidigt med
Beija Flor Jet Set
Delicia Drench Jet Set Body Kit
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box