/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Lova
Beauty Beginner
11/11/23-20:34
Hej! Fråga till er som har sönder blekt hår! Vilket är det bästa schampoo och balsamet som hjälpt er? Vad använder ni för att tillföra fukt för håret som verkligen hjälper? 🫶🏽
Besökare #140666386
11/11/23-19:22
Det är min favorit Blush från kicks och märket är BeautyAct så det passar väldigt bra och fint på ansikte💗. Det är perfekt för huden🤩
Det är min favorit Blush från kicks och märket är BeautyAct
Evelina
Beauty Star
11/11/23-19:13
Nu blir kanske kvalitén usel, men måste tipsa om om k18 detoxschampo och inpackning. Alltså, det är det bästa jag provat! Använt det ca var 3-4e tvätt det senaste halvåret och även börjat äta tillskott av Biotin (gjort också senaste halvåret) eftersom jag upplevde att mitt hår plötsligt började gå av, blev torrt etc. I videon har jag inga produkter mer än värmeskydd. Det är så mjukt, glansigt och friskt! Det är synd k18 inte säljs på KICKS men tipsar ändå!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Moa
Beauty Pro
11/11/23-19:09
Senaste inköpen från kicks nu i helgen då de är 25% på allt så man måste passa på😍 Primer från Budgie som bunkras upp. Ögonbrynspenna och läpp penna från BeautyAct Lip treatment från Budgie Under eye corrector från smashbox Sist men inte minst afterglow lipstick från Nars 🥰
Senaste inköpen från kicks nu i helgen då de är 25% på allt
Besökare #140666386
11/11/23-19:08
Asså på riktigt dessa lufterna är perfekt 🤩
Asså på riktigt dessa lufterna är perfekt 🤩
Evelina
Beauty Star
11/11/23-19:07
Beställde hem denna nu när det var kampanj! Någon som provat och är nöjd? 😍✨
Karolina
Beauty Star
11/11/23-19:07
Love it!!! En av bästa leave in conditioner någonsin! Luktar fantastiskt, återfuktar och gör håret mjuk. Super för detangling!🥳
Love it!!! En av bästa leave in conditioner någonsin! Luktar
roselllinn04
Beauty Star
11/11/23-18:45
Är det någon som kan hjälpa mig. Doftade på denna och tyckte att den påminde mig om någon annan. Men kan inte sätta fingret på vilken och jag blir galen hahahah