/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Matilda
Beauty Pro
17/07/25-07:42

Mitt senaste köp på Kicks blev på deras rea i butik. Här fyndade jag 5 produkter jag är väldigt nöjd med! Läppprodukterna har jag inte kunnat tagga i rätt färg men Buxom köpte jag i färgen Apple cider mule. Läppprodukten från Mac köpte jag i färgen Can you till? ✨️

Mitt senaste köp på Kicks blev på deras rea i butik. Här
Lustreglass Lipstick 95 Signature Move
Capric Golden Bronze Palette Light Bronze
Full-On Plumping Lip Cream Creamsicle
Essential Base Powder Brush Nr 104
Complexion Powder Brush Nr 101
Nikki
Beauty Pro
17/07/25-07:40

⭐️ SUPERFYND - nu under 30 kr!!! ⭐️

Återfuktande! Skira färger med lätt täckning!

⭐️ SUPERFYND - nu under 30 kr!!! ⭐️   Återfuktande! Skira
Lipid Lip Balm Forever Young
Lipid Lip Balm Grounded
Lipid Lip Balm Ambitious
Lipid Lip Balm Go Figure
Sofia
Beauty Pro
16/07/25-23:22

25 % på både LH cosmetics och Skinome? 🤩 Ja tack! 💸💸💸

Nu ska LHs nya mascara testas! Och palettsamlingen blir komplett igen med deras Boring nude palette. 🤎

Många bra erbjudanden nu. 👀

Klicka på ett alternativ för att rösta
Visste du att Coop-medlemmar kan få bonuspoäng vid köp online på kicks.se? 👀
28Bidrag
Ja, så bra! 😍
Va?! Hade ingen aning. 😯
Är inte Coop-medlem så jag skiter i. 🤷🏼‍♀️
25 % på både LH cosmetics och Skinome? 🤩 Ja tack! 💸💸💸
UreaRepair 10% Urea Foot Cream 100 ml
Rich Body Cream 150 ml
Dybrow Permanent Brow Color Dark Brown
The Waterproof Mascara
Boring Nude Palette
On Set - Long-Lasting Setting Spray 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linda-Marie
Beauty Pro
16/07/25-18:50

senaste köpet ifrån KICKS detta rengörings balm ifrån smuuti har jag hört så mycket bra om. Har inte testat något ifrån smuuti tidigare så det ska bli spännande att testa denna.

senaste köpet ifrån KICKS detta rengörings balm ifrån smuuti
Watermelon Dew Sorbet Balm 100 ml
Rebecca de la Lindgren
Beauty Pro
16/07/25-16:29

Jag funderar på att färga håret från blondt till mörkare men vill ha riktigt spegelblankt hår då 😍

Nån som har tips om vilken färg/toning och produkter som ger det resultatet hemma? ColorWOW har jag redan 🤓🙏🏼😍

Mimmi
Beauty Pro
16/07/25-13:10

Hej! Är det någon som har ett tips mot torr hårbotten som kliar? Har ett Lanza shampo nu som inte hjälper!

𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
16/07/25-12:48(redigerad den 16/07/25-12:52)

Det finns vissa saker här i livet som man inte är otrogen mot! Och de som känner mig vet att inget annat får vidröra mina läppar förutom Ole Henriksens lip treatment (förutom min man då 😉) ! Och lyckan som uppstod när jag ser att Kicks fått in den nya smaken peach 🍑 🧡och när det kommer hem i brevlådan, den är svårslagen! En ny favorit tronar på himlen & min älskade citrus 🍋 har fått en konkurrens! Denna doftar magiskt, förpackningen är så fin, och den ger en soft glossig finish! En fullträff igen alltså ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Det finns vissa saker här i livet som man inte är otrogen
Nikki
Beauty Pro
16/07/25-11:01

Snacka om positivt första intryck! 🤗

Hotellet gillar visst också Rituals Karma! 🩵🥰

Faktiskt inte första gången jag har sådan tur. Hände mig förra året också men då på en annan hotellkedja och med en annan Rituals-kollektion.

Snacka om positivt första intryck! 🤗   Hotellet gillar
The Ritual Of Karma Sun Protection Milky Spray SPF 30 30 ml
The Ritual Of Karma Hand Wash 300 ml