/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
17/11/23-07:42 (redigerad den 17/11/23-07:42)
❤️🎄 Christmas Feeling 🎄❤️ Hittade denna hemma från Kylie's superfina Holiday Collection förra julen. Kommer ni ihåg den? Annars kommer här lite ögon-godis! Hoppas ni alla får en fin fredag! 🥰
❤️🎄  Christmas Feeling  🎄❤️  Hittade denna hemma från
Nikki
Beauty Pro
16/11/23-20:56
17/11 - ESTÉE LAUDER 30% Nattkrämen har blivit min favorit när jag nu använt dessa under hösten. Den är väldigt lätt för att vara en nattkräm men otroligt återfuktande och doftar fräscht av gurka. Huden känns underbar på morgonen så det vill man inte tvätta bort. Har ni testat / vill ni testa någon av Estée Lauder's hudvårdsprodukter? Kommentera gärna!
17/11  -  ESTÉE LAUDER 30%   Nattkrämen har blivit min
Theaa
Beauty Beginner
16/11/23-20:41
Någon som har tips på bästa settingsprayen som håller sminket på plats under hela dagen?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
16/11/23-20:23
Imorgon fredag 17/11 drar KICKS Black Week igång med 30% på allt från Estée Lauder. Fantastisk hudvård med ett ikoniskt serum, exklusiv makeup och några parfymer, bl a Pleasures EdP. 🌸 Pleasures EdP är en ren, fräsch och feminin blomdoft. 🌸 Doftnoter: vita liljor, fräscha violblad,  lila syrener, vita pioner, ljusröda rosor, jasmin och exotiska Karo Karounde blommor. 
Imorgon fredag 17/11 drar KICKS Black Week igång med 30% på
Linn
Beauty Pro
16/11/23-20:21
Är det bra eller dåligt att återfukta sitt ansikte (fler gånger än morgon och kväll) under dagen? Kan det skada att återfukta för ofta?
Är det bra eller dåligt att återfukta sitt ansikte (fler
Sussan
Beauty Beginner
16/11/23-19:33
Har någon tips på de bästa concealer som verkligen sitter bra under ögonen? 🤔 Ge mig tips 😁
Therese
Beauty Beginner
16/11/23-18:32
Kan någon rekommendera en bra ögonkräm mot svullnad under ögonen? Som verkligen fungerar och ger en synbar effekt! Hittills har ett par kalla gurkskivor gett bättre effekt än någon ögonkräm jag provat..
Anna
Beauty Pro
16/11/23-16:15 (redigerad den 16/11/23-16:15)
Fick äntligen nya Kicks-tidningen här om dagen och det här urgoda parfymprovet var med💗
Fick äntligen nya Kicks-tidningen här om dagen och det här