/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
18/06/25-11:22

Sommar i en bild 🌸☀️

Sommar i en bild 🌸☀️
Nikki
Beauty Pro
18/06/25-09:57

Den blomstertid nu kommer...

🍀🌸💚🌿🩷☘️🌸💚🍀🌸🌿

Den blomstertid nu kommer...   🍀🌸💚🌿🩷☘️🌸💚🍀🌸🌿
Daisy Wild EdP 100 ml
Linn
Beauty Pro
18/06/25-08:38

Mitt bidrag till Nikkis utmaning!

Jag kan göra något finare men detta blir mitt första bidrag. Kul med ett sådant här initiativ, allt behöver inte handla om poäng!

Jag valde att visa några av mina favoritparfymer!

Mitt bidrag till Nikkis utmaning!  Jag kan göra något finare
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
L'Interdit Intense Absolu EdP 35 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
18/06/25-07:38

🌿🩵🍏💜🌿 A CLEAN Summer 🌿💜🍏🩵🌿

Tror det finns en CLEAN-doft för alla! 🤗

Perfekta dag- och sommardofter! 🌷

Vilken är din favorit?

🌿🩵🍏💜🌿  A CLEAN Summer  🌿💜🍏🩵🌿   Tror det finns en
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box
Classic Warm Cotton EdP 60 ml
Classic Skin EdP 60 ml
Classic Rain EdP 60 ml
Classic Apple Blossom EdP 30 ml
Classic Spring Breeze EdP 60 ml
Linnea
Beauty Star
18/06/25-06:44

Hej! Jag har problem med att håret luktar lite bränt efter jag plattat det. Köpte precis GHD-platinum+ i hopp om att det skulle bli bättre. Har någon bra tips på hur man kan undvika detta?❤

Linnea
Beauty Star
18/06/25-06:40

Jag kan inte nog rekomendera concealern från IT-cosmetics. Har testat många av de populäraste såsan Nars, Tarte och Mac. Alla har creasat under ögonen oavsett setting powder. Men inte den från IT-cosmetics. Den är dessutom otroligt dryg, behövs bara lite.

Bye Bye Under Eye Concealer 25.0 Medium Natural (N)
Irena
Beauty Pro
18/06/25-05:13

skynda att fynda! 😃

skynda att fynda! 😃
UV-Base SPF50 30 ml
Annika
Beauty Pro
18/06/25-02:08

Provar ny produkt i min Hudvårdsrutin, en ögoncream från Lancôme som jag fick som gåva vid ett köp nyligen. En riktigt bra ögoncream som återfuktar och ger näring och som jag tål också. Roligt testa något nytt.

Provar ny produkt i min Hudvårdsrutin,  en ögoncream från
Rénergie Yeux Eye Cream 15 ml