/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maribelle
Beauty Pro
18/06/25-20:54(redigerad den 18/06/25-20:58)

Den bästa gelen som jag testat för mina lockar! Kommer aldrig gå tillbaka till något annat!

Den bästa gelen som jag testat för mina lockar! Kommer
Curl Charisma Rice Amino + Quinoa Frizz Control Gel 162ml
Farah
Beauty Pro
18/06/25-19:22

5-produkts-makeup – snabb, snygg & smart! 💋 Jag älskar en enkel men komplett look – här är mina 5 favoriter som fixar hela ansiktet! 👇 1. Skin Tint med SPF (cc cream lumene tan) Ger lätt täckning, glow och solskydd i ett! Perfekt bas. 2. Krämrouge (Lumene Invisible Illumination Liquid Blush Pink Blossom) Använder på kinder och läppar – multitasking deluxe! 💕 3. Brynpenna (NYX Micro Brow Pencil) Fyller i bryn snabbt och kan även användas som eyeliner! 4. Mascara (Diorshow iconic overcurl) Lyfter och öppnar blicken direkt. En klassiker. 👁️ 5. Highlighter-stick ( Dior Backstage Face Glow Palette 001 Universal) Använder som glow på kindben och ögonlock

✨ Klar på 5 minuter – perfekt för vardagen eller resan! ✨

#kicksbeautytalks #makeupminimalism #beautyroutine

5-produkts-makeup – snabb, snygg & smart! 💋 Jag älskar en
Diorshow Iconic Overcurl Mascara Set
Blade & Shade 08 Chocolate
CC Color Correcting Cream SPF20 3
Invisible Illumination Liquid Blush Pink Blossom
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Rebecka
Beauty Pro
18/06/25-19:16

Beauty Shelfie!

Nu har jag flyttat för sista gången (har bott i fyra olika lägenheter senaste tre månaderna) och börjar ÄNTLIGEN få upp mitt smink och min hudvård igen och det hörrni, det är lycka för själen! Så här kommer det som finns i mitt badrumsskåp (som jag också ÄNTLIGEN har!!) med massor av favoriter.

Något jag älskar är mistar, serum och toners och det kanske syns. K beauty är också något som ligger mig varmt om hjärtat då min hud verkligen älskar det.

För referens så har jag torr hud, så det här är sånt som passar för just mig! Ser du någon av dina favoriter? Och vilken hudtyp har du? Kanske har vi helt olika hudtyper men älskar samma produkt!

Beauty Shelfie!   Nu har jag flyttat för sista gången (har
Royal Vita Propolis 33 Ampoule 15 ml
Smart Clinical Repair Wrinkle Correcting Serum 30 ml
Mandelic Acid 5% Skin Prep Water 120 ml
Bom Dia Bright Body Cream 240 ml
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Farah
Beauty Pro
18/06/25-19:04

En produkt jag verkligen älskar men som förtjänar mycket mer hype är Lumene Invisible Illumination Liquid Blush! 💖

Det är en flytande rouge som smälter in i huden och ger ett naturligt, fräscht glow – som om man har varit ute i solen! 🌞 Den är lätt att applicera, byggbar och passar både till vardag och fest. Pluspoäng för att den innehåller vårdande ingredienser och är parfymfri!

Jag förstår inte varför inte fler pratar om den?! 🙈 Perfekt för oss som vill ha en naturlig look men ändå se pigga och fräscha ut.

👉 Har du testat den?

#kicksbeautytalks #beautyfavorit #makeupmusthave

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat den?
10Bidrag
Ja
Nej
En produkt jag verkligen älskar men som förtjänar mycket mer
Invisible Illumination Liquid Blush Pink Blossom
Kristina
Beauty Pro
18/06/25-17:51

Självklart hoppar jag på Nikkis utmaning. ☀

Här kommer en av mina sommarbilder.

Självklart hoppar jag på Nikkis utmaning. ☀  Här kommer en
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Safaa Aqil
Beauty Star
18/06/25-17:40

Jag vill dela med mig av en obehaglig upplevelse som jag hade vid KICKS Emporia. Jag beställde en produkt på rea via hemsidan och valde “Click & Collect”. När jag hämtade upp min påse visade jag legitimation och såg att produkten redan låg färdig vid kassan.

Innan jag gick öppnade jag påsen för att kolla – och blev riktigt förvånad. Produkten var tejpad på ett konstigt sätt, med vad som såg ut att vara läppstift eller färgrester på tejpen. Jag bad personalen öppna förpackningen, och det var tydligt att produkten var använd.

När jag sa att det inte kändes okej fick jag svaret att “alla produkter på rea ser ut så”, vilket jag ärligt talat tycker är oacceptabelt – speciellt när det gäller skönhetsprodukter där hygien är A och O.

Jag har kontaktat kundservice med bilder, men ville även dela med mig här i communityn. Har någon annan varit med om något liknande?

Tycker det är viktigt att sådant här uppmärksammas.

Frågesport
Tycker du att det är okej att produkter på rea är öppnade eller kan ha varit använda?
Nej, det är aldrig okej
Ja, om priset är tillräckligt nedsatt
Jag vill dela med mig av en obehaglig upplevelse som jag
Virre
Beauty Pro
18/06/25-17:28(redigerad den 18/06/25-17:34)

Beauty Shelfie del 3 : Parfymer

I sovrummet där jag även har min sminkförvaring, förvarar jag också det mesta av parfymerna. Vi har ett hörn av sovrummet bakom den stora garderoben där det alltid är mörkt och inget soljus kan nå fram. Där står parfymerna i en bokhylla. Den högra sidan är mina parfymer med stora parfymer på glaskivan och mindre storlekar ståendes vid sidorna. På vänstra snurran har sonen sina står. Längst till vänster har vi 2 lådor med testers för både män och kvinnor. Mina mest använda just nu är Pink Molécule (som också är nyast), Lust for Sun, Gucci Flora och Daisy Wild. Daisy Wild och Gucci Flora är jag dock nere i botten på nu, har bara kanske en användning kvar av varje där 😏

Beauty Shelfie del 3 : Parfymer   I sovrummet där jag även
Pink MOLéCULE 090.09 EdP 100 ml
Eros Energy Pour Homme EdP 50 ml
MYSLF EdP 100 ml
Lust For Sun EdP 100 ml
Daisy Wild EdP 100 ml
Q by Dolce&Gabbana Intense EdP 100 ml
Flora Gorgeous Gardenia EdP 30 ml
Carro K
Beauty Pro
18/06/25-16:56

Jag antar Nikkis sommarbildsutmaning ☀