/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Fanny
Beauty Star
18/11/23-18:32
Hallå allihopa! Någon som har ett tips på en bra retinol för en nybörjare? 😄 vet inte om man ska satsa på ett billigare eller ett dyrare eller om det inte spelar någon roll, har ni egna erfarenheter?
Malcolm
Beauty Star
18/11/23-17:33
Favorit
Malcolm
Beauty Star
18/11/23-17:31
Någon som provat?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
18/11/23-17:30
🌸🖤 Schwarzkopf Gliss Split Hair Miracle Shampoo & Conditioner 🖤🌸 KICKS har inte dessa produkter i sitt sortiment utan endast de lite dyrare från Schwarzkopf Professional men jag vill ändå tipsa om dem. De är för torrt och skadat hår samt ska motverka frissighet. Håret blir mjukt och lent som om jag hade balsamspray eller hårolja i det och doftar fräscht och gott. Budgetprodukter som funkar gillar man ju! 🌸
🌸🖤 Schwarzkopf Gliss Split Hair Miracle Shampoo &
Malcolm
Beauty Star
18/11/23-17:27
Bästa Dedoranten på marknaden
Bästa Dedoranten på marknaden
Nikki
Beauty Pro
18/11/23-16:44
🌸💜💚 CLINIQUE 30% 💚💜🌸 💜 Take the Day off Makeup Remover: Funkar bra, känns skonsam men är effektiv. 💚 Liquid Facial Soap mild: Gillar verkligen löddrande rengöringar som jag tycker ger en renare känsla. 🌸 Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator: Lätt, otroligt återfuktande, fuktkräm med gelformula. Passar alla hudtyper även känslig. En av mina hudvårdsfavoriter och den enda med gelformula som funkar för min vintertorra hud. 🌸 All About Eyes eye cream: Är kär i denna ögonkräm. Helt ljuvlig formula och huden blir lenare än man någonsin kan föreställa sig. Ni MÅSTE testa denna nästa gång ni är i en butik! 🥰
🌸💜💚  CLINIQUE 30%  💚💜🌸  💜 Take the Day off Makeup
Melina
Beauty Pro
18/11/23-16:07
Använt slut på denna och jag har väldigt långt, tjockt och lockigt hår och tyckte den funkade helt okej på mitt hår, dock är den dyr så skulle vilja testa något annat som är billigare. Så Tips sökes 👩🏻‍🦱
Använt slut på denna och jag har väldigt långt, tjockt och
Jabeen
Beauty Pro
18/11/23-15:55
My latest purchase at KICKS, this amazing and elegant perfume from Versace bought for my husband, I hope he will like it. Unfortunately couldn’t tagged the product.
My latest purchase at KICKS, this amazing and elegant