/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
16/06/25-11:29

Jag har en snäll kompis! Denna kom i brevlådan idag! skall bli spännande att exprimentera med dessa färger!

Jag har en snäll kompis! Denna kom i brevlådan idag! skall
Nouveau Palette
Neli
Beauty Beginner
16/06/25-11:00

För en underbar bas med otrolig lyster skulle jag rekomendera denna under ditt smink, din hud kommer ha en otrooolig glow men även skyddas från solen. Krämen känns så lätt och fuktigt på ansiktet vilket ger de en fin glow men öven en enkel känsla.

Lait-Crème Multi-Protection SPF20 40 ml
Virre
Beauty Pro
16/06/25-10:54

Mitt bästa skönhetstips!

Är att alltid fylla i den övre franslinjen och göra en fransmarkering med en svart kajal lite underifrån. Det gör att fransarna ser fylligare ut. Mina fransar är väldigt blonda orginal och har med ökande ålder blivit glesare, så fransmarkering gör enorm skillnad för mig 👌🏻 På bild är kajalerna jag brukar använda till det, Isadoras och LH cosmetics. De båda är de enda som sitter som berget utan att kladda av sig.

Mitt bästa skönhetstips!   Är att alltid fylla i den övre
Crayon Black
Contour Kajal 60 Intense Black
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Reem
Beauty Beginner
16/06/25-10:39

Mitt bästa skönhetstips – glow inifrån och ut!

Ett beautyhack jag inte kan leva utan är att blanda några droppar flytande highlighter med min dagkräm eller foundation för ett naturligt, fräscht glow hela dagen! Perfekt när man vill se pigg och återfuktad ut, även på stressiga morgnar.

Esther
Beauty Beginner
16/06/25-10:37(redigerad den 16/06/25-10:38)

Mitt bästa beauty tips, speciellt nu i sommar, är att bekanta sig med spf. Din hud kommer verkligen att tacka dig. Finns massvis att välja på som varken lämnar huden vit eller ger en finnar. För er som ännu inte integrerat detta i sin rutin är en tintad spf en bra början, speciellt om man gillar en no makeup makeup-look. Nedan är min favorit i hydrating och matte formula.

Hydrating Tinted Face Lotion SPF50+ 75 ml
Matte Tinted Face Lotion SPF50+ 75 ml
Elvira,anonym
Beauty Beginner
16/06/25-10:35

mitt största tips är att unna dig snigelslemet på burk för redan efter första använsningen så fick min hud ert sånt fint lyster, och nu efter att ha anvönt den i några veckor så e det något jag aldrig skulle klara mig utan. rekomenderar starkt

mitt största tips är att unna dig snigelslemet på burk för
Tova
Beauty Beginner
16/06/25-10:10

Mitt bästa hårvårdstips för lockigt och krulligt hår är less is more! För många produkter eller för mycket av en produkt kan tynga ner håret! Jag brukar köra på en leave in conditioner alternativt en curl cream och sen en mousse! Rekommenderar också att torka håret lite granna med en microfiberhandduk först och sen använda en diffuser!

Melani
Beauty Star
16/06/25-09:44

My best makeup tip is to use two pressedpowdeer under the eye to prevent creasing!

Call It Even Color-Correcting Powder
You Matte-R Mattifying Setting Powder