/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
vilda
Beauty Star
16/06/25-16:23

Vilken foundation är bäst för glow men som ändå håller hela dagen? Vill ha nåt som ger fin lyster utan att bli flottigt efter några timmar. Har testat e.l.f. Halo Glow (älskar den), men vill veta om det finns nån annan som kanske är ännu bättre?

vilda
Beauty Star
16/06/25-16:22

BÄSTA glossen jag testat! Ger sjukt fin glans, plump-effekt utan att det svider och läpparna känns återfuktade hela dagen. Älskar nyansen “Moon” – passar till allt! Känns lyxig men kostar typ ingenting. Kommer köpa igen och igen 🫶✨ från maybelline

vilda
Beauty Star
16/06/25-16:15

Jag har ä-n-t-l-i-g-e-n hittat min nya ride or die foundation 😭💖 Köpte e.l.f. Halo Glow på KICKS och jag är helt OBSESSED!!! Den ger det där glowy, fresh, clean girl skin utan att kännas tung eller kladdig. Huden ser juicy, återfuktad och jäkligt dyr ut – fast den här är typ sjukt prisvärd??

✨ Plus: • Smälter in i huden som smör • Ger glow from within vibes • Funkar både som foundation eller under en annan bas • Inga torra fläckar, bara smooth realness • Får komplimanger varje gång jag har den på 😮‍💨

Jag använder den både till vardags och fest – och varje gång jag tar selfies ba: who is she?? 😍 Denna kommer jag köpa om och om igen. ÄLSKAR.

#HaloGlow #elfcosmetics #kicksbeauty #glowup #makeupmagic

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Julia
Beauty Star
16/06/25-16:14

Har börjat med oljerengöring och min hud älskar det! Porerna ser mindre ut och huden känns sååå mjuk. Bästa hudvårdsbeslutet jag tagit på länge! ✨

Centella Light Cleansing Oil 200 ml
vilda
Beauty Star
16/06/25-15:56

Sov med en fuktmask istället för vanlig nattkräm minst 2 gånger i veckan. Du vaknar som en juicy glazed donut, glowet är äkta, porerna minskar, huden känns som en jävla persika – och du behöver knappt smink.

molly.gabling1
Beauty Star
16/06/25-15:44

Har ni något tips på en rosig glowig blush som man kan ha på sommaren?☀

Annika
Beauty Pro
16/06/25-15:38

Mitt Beautyhack - Skönhetsrutin som jag inte kan vara utan är en bra Cleansing och Micellar water, och de måste vara milda p g a min allergi. Mina Guldklimpar är från BeautyAct Cleansing Mousse och Micellar Beauty Water. De gör rent min hy och gör den redo för min övriga ansiktsvård, beroende på årstid. Utan en bra rengöring blir min hy inte glad.

PuritySolution Cleansing Mousse 150 ml
Micellar Beauty Water 150 ml
Ellinor
Beauty Star
16/06/25-15:04

Jag fick Exuviance Hydrasoothe Refresh Toner och It Cosmetics Bye Bye Redness Serum när jag fyllde år. Har testat dem ett par dagar nu och båda har redan blivit nya favoriter! Jag har kombinerad/känslig hud som lätt blir röd och jag tycker båda produkterna hjälper till att lugna, återfukta och hålla det röda borta 😊 Kommer definitivt köpa igen!

HydraSoothe Refresh Toner 200 ml
Bye Bye Redness Serum Face Serum 30 ml