/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
27/06/25-08:42

ATELIER ROUGE goes GOURMAND 🍑🍮☕️

Yummy colours - yummy names! 😋

Just nu 25% på Atelier Rouge!

ATELIER ROUGE goes GOURMAND 🍑🍮☕️   Yummy colours - yummy
Nail Polish 8ml 137 Apricot Crush
Nail Polish 8ml 136 Peach Parfait
Nail Polish 8ml 115 Sweet Sorbet
Nail Polish 8ml 112 Crème De La Crème
Nail Polish 8ml 111 Smooth Souffle
Nail Polish 8ml 110 Café Au Lait
Nail Polish 8ml 145 Caramel Crème
Nail Polish 8ml 143 Mocha Magnifique
Nail Polish 8ml 146 Pain Au Chocolat
Julia
Beauty Pro
27/06/25-07:48(redigerad den 27/06/25-07:52)

1 produkt - 2 (eller flera) sätt 💄

Velvet Couture Multi-Use Liquid Lipstick - precis som man hör på namnet går det alldeles utmärkt att använda detta liquid lipstick från LH Cosmetics på flera olika sätt. Naturligtvis som läppstift, men även som ögonskugga. Beroende på vilken nyans man köper så ska den enligt KICKS hemsida även gå att använda som blush och contour, men det har jag inte testat än. En väldigt användbar produkt helt enkelt!

Lyckas tyvärr inte ladda upp inlägget med foto :(

Velvet Couture Multi-Use Liquid Lipstick Nougat
Nikki
Beauty Pro
27/06/25-05:37

Finns värre saker än att spendera fredag morgon med Valentino...

Feminin och sensuell originaldoft och mitt val denna sista fredag i juni. Morgonkaffe, tempofylld dag och sedan äntligen AW och ledig helg!

Önskar alla en underbar dag! 🌸😘

Finns värre saker än att spendera fredag morgon med
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Shahed
Beauty Beginner
27/06/25-00:59

Jag älskar den här solskydds krämen, Anpassad för personer med känslig hud som min och klarar inte av att sola❤

Jag älskar den här solskydds krämen, Anpassad för personer
UV Cellular-Protect Face SPF50+ 40 ml
Tatjana
Beauty Pro
27/06/25-00:56

Tycker dessa är riktiga sommardofter😍🌺My way under dagen som doftar fräscht och "fint" Lancome under kvällen då jag finner den spännande, mystisk och förförande 🌸😊

Tycker dessa är riktiga sommardofter😍🌺My way under dagen
Linnea
Beauty Star
26/06/25-21:19

Vilken fin tävling! Hade jag fått möjligheten att vinna denna tävling skulle jag givetvis ta med min fina vän ”J” av fler skäl. Främst för att visa mitt stöd till alla HBTQI+ personers rättigheter genom att delta! Att kunna bidra till ett mer jämlikt, inkluderande och accepterat samhälle är frågor som ligger nära båda våra hjärtan. Sedan har jag aldrig varit på Pride, så det skulle kännas både fint och roligt, men just nu är både jag och min vän studenter, så plånboken har inte mycket att bidra med 🏳️‍🌈🫶🏼💖

Diana
Beauty Star
26/06/25-20:54

Hej! Jag fick möjligheten att testa Kérastases genesis anti-hairloss serum och tänkte nu berätta om min upplevelse av den. Den doftar gott och känns lyxig, jag har känt mig som en rik kändis varje kväll när jag applicerat den i hårbotten och masserat in. Flaskan är fin och känns minimalistisk men ändå high-end. På förpackningen står det att denna ska användas under 6 veckors tid men för mig räckte den bara knappt 4 veckor. Det kan nog vara för att jag har tyckt att det var svårt att dosera upp till den svarta linjen på pipetten och inte mer. Det är en nackdel med produkten, det kan vara lite svårt att få den rätta mängden. Dessutom tyckte jag det var lite svårt att fördela i hårbotten, men det kan vara ett användarfel. Nu till den stora frågan, funkar produkten? Alltså, jag har märkt i duschen att jag inte tappar lika mycket hår längre, men jag skulle inte säga att jag har märkt någon superstor skillnad. Den funkar men är den värd priset? Jag skulle säga att den är lite väl dyr för vad den gör och pga att den tar slut fort, men vill du unna dig något lyxigt så absolut! Tack kära Kicks för att jag fick chansen att testa denna produkt! Bild 2 visar hur mycket som fanns kvar i flaskan efter 2 veckors användning.

Hej! Jag fick möjligheten att testa Kérastases genesis
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Gina
Beauty Pro
26/06/25-20:25

En doft för sommaren🙌🏻 Gillar du söta parfymer? Då är Ariana Grandes parfym din nya favorit☀️

En doft för sommaren🙌🏻 Gillar du söta parfymer? Då är
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml