Hej! Jag fick möjligheten att testa Kérastases genesis anti-hairloss serum och tänkte nu berätta om min upplevelse av den. Den doftar gott och känns lyxig, jag har känt mig som en rik kändis varje kväll när jag applicerat den i hårbotten och masserat in. Flaskan är fin och känns minimalistisk men ändå high-end. På förpackningen står det att denna ska användas under 6 veckors tid men för mig räckte den bara knappt 4 veckor. Det kan nog vara för att jag har tyckt att det var svårt att dosera upp till den svarta linjen på pipetten och inte mer. Det är en nackdel med produkten, det kan vara lite svårt att få den rätta mängden. Dessutom tyckte jag det var lite svårt att fördela i hårbotten, men det kan vara ett användarfel. Nu till den stora frågan, funkar produkten? Alltså, jag har märkt i duschen att jag inte tappar lika mycket hår längre, men jag skulle inte säga att jag har märkt någon superstor skillnad. Den funkar men är den värd priset? Jag skulle säga att den är lite väl dyr för vad den gör och pga att den tar slut fort, men vill du unna dig något lyxigt så absolut! Tack kära Kicks för att jag fick chansen att testa denna produkt! Bild 2 visar hur mycket som fanns kvar i flaskan efter 2 veckors användning.