/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
18/05/26-08:45

Mitt bästa beauty travel hack ✈️💄

Jag använder små resebehållare för hudvård och förvarar allt i genomskinliga zip-påsar så det blir lätt att hitta i väskan. En mini dry shampoo och återfuktande läppbalsam är också ett måste för mig under resor 🌞

Det gör packningen smidigare och sparar mycket plats i necessären 💼

✈️ Pack Like a Pro
Malaze
Beauty Pro
18/05/26-08:45

Jag köpte det här hårväxtvattnet från mitt hemland när jag var där förra gången. det var ganska bra. ⭐ Det var andra gången jag köpte den här mascaran, men jag skulle inte rekommendera den eftersom det finns andra mascaror som är mycket billigare och bättre.⭐ Jag har haft den här Lacoste-parfymen i 6–7 år. Jag var inte så förtjust i den, det är därför det tog så lång tid att få ihop en flaska.⭐

Dags att återvinna igen ♻️🐰💗
L.12.12 Silver Rose EdP 50 ml
Hypnôse Mascara 02 Brown
Cotton Musk Silk Hair & Body Mist 236 ml
Linn
Beauty Pro
18/05/26-08:35

Hoppas den lever upp till mina förväntningar!

💚🩵Mitt senaste inköp på KICKS!🩵💚
Power Grip Jumbo Primer 75 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mariam
Beauty Pro
18/05/26-07:57(redigerad den 18/05/26-07:59)

Dags att återvinna denna Micellar Cleansing Water från Garnier fast det finns kvar i flaskan :( Eftersom mina ögon börjar bli irriterad efter användningen. kommer inte köpa detta igen.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken är bättre makeup remover för er?
9Bidrag
Garnier
Nivea
Återvinning
Micellar Cleansing Water All-in-1 100 MLT
Virre
Beauty Pro
18/05/26-07:24

I helgen gjorde jag ett ryck i min sminkhörna. Det var välbehövligt! Känns skönt nu när allt är avtorkat och undanplockat igen.

Beauty Reset
Hogge
Beauty Pro
18/05/26-03:19(redigerad den 18/05/26-03:21)

Jag tillhör den skaran som heller inte reser särskilt mycket (men är ändå världsmästare på att överpacka 🏆) men om jag gör det så ska allt smink få plats i en liten necessär. Jag klara mig fint på en typ foundationborste till hela ansiktet, börjar med foundation > bronzer > blush + en powderpuff till eventuell setting.

För att få en "ren borste" nästa gång jag ska sminka mig så sprayar jag den med FLAER Brush Cleansing Spray (överhälld i en travelflaska) när jag är färdig och torkar av sminkresterna på papper. Så smidigt! OBS! Viktigt att göra det när rutinen slut så det hinner torka för tror inte det är nice med så mkt sprit/alkohol i ansiktet. ⚠️

Ett annat resehack jag nyligen upptäckte är parfume atomizer, man får med sin favoritparfym i en liten behållare som man fyller själv och slipper dra med hela parfymflaskan som oftast är en tung glasflaska. 🌟

✈️ Pack like a pro
Perfume Atomizer Black
Brush Cleansing Spray 250 ml
Sreeja
Beauty Pro
17/05/26-20:42

Always love carrying few mini makeup and skincare like travelling, makes getting ready suoer easy and quick.

travel essentails bag are my favorite

✈️ Pack Like a Pro
They're Real Magnet Mascara Black Mini
Willa Mini Blush
Benetint – Liquid Blush för Läpp och Kind 10  ml
Mini Black
Mini Travel Duo
Start'r Set Mini
Mini Buffing Brush
Anna
Beauty Pro
17/05/26-19:10(redigerad den 17/05/26-19:13)

Spontan köpte den här idag ( inte på Kicks som var långt ifrån där jag var). Skulle testa i köket eftersom jag inte visste hur den doftande ens och dfn var supertrög först och efter flera försök flög det på kaklet i köket. Är det bara jag eller brukar de fungera så?

Nån som är van användare?