Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Helen
05/09-09:09
1. 30 nyanser 2. att ha några olika nyanser som ligger nära i ton för att få den mix som passar mig bäst och hur huden känns. Gärna någon matt och någon med glow ;-)
Se mer
Sophie
05/09-09:09 (redigerat)
1. Det finns 30 olika nyanser. Jag tror jag ev skulle ha 220c. 2. Mitt bästa tips är nog hudvård och rutiner innan man ens använder foundation. :) Tex att rengöra och återfukta morgon och kväll, gärna använda serum och en primer innan foundation.
Se mer
alaaqatouf
05/09-09:08
Det finns 30 nyanser och jag tror 115c kommer passa mig. 2 Rengör huden väl först, använd en fuktkräm och primer, applicera foundationen med en ren och fuktig svamp sen fixa💕
Se mer
Arta
05/09-09:07
240 passar mig perfect, lov it!
Se mer
emz
05/09-09:05 (redigerat)
1. 30 nyanser & 310N skulle passa mig perfekt 2. Drick mycket Vatten och huden tycker om fukt så fukta på. Försök att undvika socker så kommer du se resultat på en finare och välmående hud / samt insida
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 310N
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 310N
Se mer
Louicehp
05/09-09:04
1: Det finns 30 nyanser! tror att 240W passar mig! 2: Ett tips är att lägga en glow-primer innan foundation för att få ett fräscht resultat!
Se mer
Fredrika
05/09-09:01
1. Det finns 30 nyanser av Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation. Jag tror att 305N skulle passa mig. 2. Mitt bästa tips är att skapa naturlig lyster genom att applicera din foundation med fingrarna. Istället för att köpa en ny foundation inför sommaren när man vill ha mindre täckning är mitt tips att blanda ut den med valfritt serum - ger både mer lyster och en mer naturlig finish!
Se mer
Annie
05/09-08:50
Det finns 30 nyanser och jag tror 120 N skulle passa mig. Min skönhetstips är: Bjud din hud på en mogen avokado! Mosa den i en skål, smörj in, låt verka i tjugo minuter och voilá – en mjuk och fräsch hy!
Se mer