/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Clara
Beauty Star
05/06/24-08:35

Två fina och lätta foundations till sommaren som är måsten när man inte vill ha mycket smink! Tips är även att köpa sticket i en mörkare färg till en naturlig bronzer!

Pion
Beauty Pro
05/06/24-08:29 (redigerad den 05/06/24-08:30)

Senaste inköp

Det blev YSL lash clash i brunt och även crushlinern i brunt.

Är otroligt nöjd med mascaran och färgen, och med eyelinern så kämpar jag fortfarande med att kunna måla på den inre fransraden. Så svårt att få in den tekniken tycker jag.

**Senaste inköp**  Det blev YSL lash clash i brunt och även
Bahoz
Beauty Star
04/06/24-19:46

Tips på shampoo som passar fett hår. Jag har använt Björn Axen. Jag vill använda nåt nytt.

Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jabeen
Beauty Pro
04/06/24-18:11

Hi everyone, i would like to share my latest purchase at KICKS, brightening vitamin C face serurm from Skin Treat trying it first time to give some glow to my skin and this amazing nude lipstick from Clarins.

Hi everyone, i would like to share my latest purchase at
Jennifer
Beauty Pro
04/06/24-18:04 (redigerad den 05/06/24-08:08)

Va på kicks och köpte hem denna från clarins. Hade även 20% på valfri vara så det passade ju perfek.😍
Ger en super fin rosa färg som är väldigt naturlig. Man kan säga "your lips but better". Testade även denna ihop med clarins lip comfort oil och det var verkligen en perfekt kombo, om man vill ha glans och återfuktande läppar🌸😍

Va på kicks och köpte hem denna från clarins. Hade även 20%
Jennifer
Beauty Pro
04/06/24-17:46

Dem hade 20% på solprodukter så passade på att fylla på med denna från hawaiian tropic. Magisk doft😍

Dem hade 20% på solprodukter så passade på att fylla på med
Samantha
Beauty Star
04/06/24-16:31

Jag har en viktig fråga!
vilken parfym är eran signaturdoft?
jag är i ett behöv av en ny signaturdoft som är mysig, fräch, "kvinnlig" och bara luktar fantastikst ❤

Pion
Beauty Pro
04/06/24-16:26

Vad ligger i din lista på favoriter?

Jag jobbar väldigt mycket med att skapa en favorilista och lägger in produkter och justerar listan, och håller koll på erbjudanden osv. Ibland tröttnar jag på en produkt eller blir mindre nyfiken på den med tiden. Och rätt som det flyttas en produkt från listan till varukorgen för inköp.

Jag är nyfiken på höra vad som legat länge i era favoriter?

Själv har jag en Tom Ford parfym som aldrig lyckas flytta från favoriter till varukorgen för jag tycker det är för dyr..men den får gärna bo i favoritlistan tills vidare