/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
19/05/26-17:03(redigerad den 19/05/26-17:04)

5 produkter som jag gjort slut på lämnades idag på återvinning.

• LH Cosmetics vattenfasta mascara som är min absoluta favoritmascara när det gäller vattenfast, har redan en ny hemma.
  • Dashls tubingmascara, gillade den mycket, har deras nyaste tubing hemma nu i brunt istället.
  • LH Cosmetics Brynpenna som också är en favorit, har redan ny hemma.
  • Common Clouds solskydd var superbra, kommer definitivt köpa om.
  • Hickaps bronzer, den var bra, men blir inget omköp, då jag har andra jag gillar betydligt mer (makeup by marios).
Återvinning ♻️
Infinity Brow Pen Taupe
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Rola Yousuf
Beauty Star
19/05/26-15:15(redigerad den 19/05/26-15:20)

Då var det dags att återvinna mina mini produkter!

• Sol De Janiero delica drench- Tycker att den doftar otroligt gott och doften håller så länge däremot känns det lite kladdigt på huden och det tar tid för den att sjunka in men den höll kroppen återfuktad. Köpte den stora nyligen :)
  • Sol De Janiero beja flor elasti-cream- Den rosa va mycket bättre när det kommer till kladdighet men gillade inte doften så mycket så den kommer jag förmodligen inte köpa igen men den återfuktar bra!
  • Moroccan oil original treatment- kände inte så mycket skillnad på mitt hår, fick lite extra glans men produkten är för dyr för vad den gör- fick även den stora förpackningen i present men annars rekommenderar jag inte den när det finns bättre oljor.
Återvinning ♻️
Beija Flor Elasti-Cream 240 ml
Cheirosa 59 Delicia Drench Body Butter 240 ml
Original Treatment 25 ml
Ghazale
Beauty Pro
19/05/26-09:15

väldigt somrig och passar till att ha i skolan

Hugo boss
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
19/05/26-08:55

✨ Beauty Reset Jag hade inte jätte stökigt men sminket och borstarna behövde en uppfräschning! Sedan torkade av sminkstället så det blev fint igen!

✨ Beauty Reset Jag hade inte jätte stökigt men sminket och
Susanne
Beauty Pro
19/05/26-08:43

Ett bra micellärt vatten, Cosrx Low ph Niacinamide. Har använt det på morgonen o det har tagit bort nattens orenheter bra. Kommer att köpa igen.

Återvinning ♻️
Low pH Niacinamide Micellar Cleansing Water 400 ml
Diana
Beauty Star
19/05/26-08:36

Hej allihopa, hur vet man om recensionen har laddats upp korrekt på Kicks hemsida? När jag trycker på Skicka så händer det ingenting och jag har försökt flera gånger, är det något fel från min sida eller är det Kicks som inte fungerar som det ska?

Mariam
Beauty Pro
19/05/26-08:14

The best cleanser and makeup remover, kommer köpa den absoult igen :)

Återvinning
Squalane Cleanser 240 ml
Linn
Beauty Pro
19/05/26-08:13

Före och efter på ytan bredvid mitt sminkbord.

✨ Beauty Reset
Powder Puff
Ultimate Face Set
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml