/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Angelica
Beauty Pro
22/06/26-18:26(redigerad den 22/06/26-18:27)

Ikväll så testar jag denna, liten ich praktisk att ta med sig. I köpt på normal.

Footcare heroes 🦶🏼❤️
Mimmi
Beauty Pro
22/06/26-17:58

✨ Beauty Reset Har städat bland mina hår produkter och rensat lite och sorterat så att de produkter jag använder mest står längst fram!

✨ Beauty Reset Har städat bland mina hår produkter och
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Rena Scalp Treatment 200 ml
Hair Oil 13 ml
Detox Shampoo 250 ml
Treatment Mist 25 ml
Sotnosen
Beauty Pro
22/06/26-17:32(redigerad den 22/06/26-17:42)
  • Beauty First Impressions 💖Fotade dessa i helgen för att ha till min first impression… Besviken är bara förnamnet 😔 jag har testat dessa nu i helgen och kände att jag var nöjd med formulan och att de absorberades upp snabbt och inte lämnade nån vit hinna…. Men nu när vi kom hem och jag har tvättat så inser jag att de lämnat gula fläckar som är omöjliga att få bort! En helt ny vit klänning som jag hade till midsommar - förstörd! Två vita T-shirtar som numera är gulfläckiga… jag känner mig så ledsen. Testat med förtvätt, vanish, vi har ett bubbelprogram på vår tvättmaskin som tar bort hårda fläckar men inget hjälper. Har använt Hawaiian Tropic, Aco och Nivea förut och ingen av dem har lämnat fläckar som dom här gör. Detta är ingen keeper utan förtjänar en varning. Är du rädd om kläder och textilier köp inte dessa ‼️⚠️ Varningen gäller både lotion och spray
* Beauty First Impressions 💖Fotade dessa i helgen för att
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Sun Spray SPF 50 Fragrance Free 200 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sreeja
Beauty Pro
22/06/26-17:30

tinted spf and lipgloss

Look of the day
Lumi Glotion Liquid Highlighter 902 Light Glow
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Jenny_ana
Beauty Pro
22/06/26-15:22

Is it a clean and soft musk fragrance, ideal for everyday use and can be mixed with other perfumes?

How about this perfume?!
Lise Li
Beauty Star
22/06/26-15:17

någon som har bra tipps/produkter om hur jag kan få bort mina svarta pormaskar? känns som jag har försökt med mycket men aldrig något som hjälper. mvh liseli

Mimmi
Beauty Pro
22/06/26-13:05

Mitt senaste köp ifrån Kicks! Har tittat på denna innan och varit sugen på att testa, nu på 70% Någon som testat?

Mitt senaste köp ifrån Kicks! Har tittat på denna innan och
Shaping Light Cool Glow
Sotnosen
Beauty Pro
22/06/26-12:00

Återvinning ♻️ Vi var i sommarstugan över midsommarhelgen och när vi åkte därifrån efter en varm, solig och underbar helg så åkte Hawiian Tropic och hårinpackningen från Loreal till ♻️ Jag är halvfinsk och det blev en härlig juhannussauna ~ ni som vet, ni vet 🫶🏻💕

Återvinning ♻️ Vi var i sommarstugan över midsommarhelgen
Elvital Hyaluron Plump Hair Mask 300 ml