/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Angelica
Beauty Pro
29/06/25-19:00

Jag vill ta med min bästa vän till Pride Park – min partner in Pride! 🏳️‍🌈 Vi firar inte bara kärleken, utan också styrkan i att vara sig själv. Vi stöttar varandra genom allt, och att få dansa, skratta och känna gemenskap i Pride tillsammans vore magiskt. 🌈✨ Fyra dagar fyllda av kärlek, musik och färg – precis vad vi behöver! 💖💃

Jag vill ta med min bästa vän till Pride Park – min partner
Siry
Beauty Beginner
29/06/25-17:37

Två favorit sminkverktyg💄

Vill dela och rekommendera två av mina favorit sminkverktyg. Real techniques borsten använder jag till cream bronzer och contour. Beauty act borsten använder jag till cream blush. Båda borstarna är kompakta och perfekta till krämprodukter✨

Två favorit sminkverktyg💄  Vill dela och rekommendera två
Everyday Essentials Bonus Brush
Precision Cream Cheek Brush No 122
Nikki
Beauty Pro
29/06/25-17:35

NARCISO-familjen växer! 🌸

Senast lanserad är Narciso Radiante EdP.

Doftfamilj: Floral Musky Woody

Försökt att provdofta den men har inte lyckats ännu. 😃 Någon som haft bättre tur?

NARCISO-familjen växer! 🌸  Senast lanserad är Narciso
Narciso EdP Radiante 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Virre
Beauty Pro
29/06/25-17:19

Mina favoritborstar/verktyg 👌🏻

Jag har ganska många borstar som jag använder jämt från flera olika märken som jag gillar. Men ska jag ta ut ett par som alltid används så måste nog valet bli dessa.

Den lilla borsten är en av mina äldsta borstar, den var med i en Blockbuster julbox från Esteé Lauder för kanske 15 år sen. Den är perfekt storlek för att använda till ögonskugga under ögonen, men allra mest använder jag den till att sudda ut min kajal med. Blushborsten från Hickap är också en favorit, den använder jag bland annat till puder, rouge, bronzer. Min favoritsvampar kommer från Lh Cosmetics, jag gillar att den här har en platt sida som är lätt att jobba med. Lh har även en konformad svamp, som är helt fantastisk, så smidig och lätt att komma åt med överallt. Dessvärre fick jag slänga min förra veckan då den gått sönder efter flitigt användande.

Mina favoritborstar/verktyg 👌🏻  Jag har ganska många
Classic Face Set
The Sponge
The Other Sponge Black
Linda-Marie
Beauty Pro
29/06/25-17:10

Svårt att välja en favorit borste har många 🤪. Men denna har jag använt varje dag sen jag köpte den, Morphe nya borstar är nu ågot alldeles extra fantastiskt mjuka och plockar upp produkt och blendar fantastiskt.

Svårt att välja en favorit borste har många 🤪. Men denna
M333 Large Rounded Blender Eyeshadow Brush M333 Large Rounded Blender Eye Shadow Brush
Mimmi
Beauty Pro
29/06/25-16:30

Dessa två favoriter använder jag ofta nu och jag tycker de kompleterrar varandra! Ett måste för mig i sommar!

Dessa två favoriter använder jag ofta nu och jag tycker de
High Gloss 324 Damn Gina
Eyeshadow Palette Outer Spice
Mimmi
Beauty Pro
29/06/25-16:07

Den här lilla svampen använder jag när jag lägger på fondation, den är mjuk och behaglig och den är lätt att rengöra!

Den här lilla svampen använder jag när jag lägger på
503 Super Soft Blending Sponge
NAS
Beauty Pro
29/06/25-16:02

must have brush set

Ten Out Of Ten Brush Set