/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mariam
Beauty Pro
22/05/26-08:18

CeraVe moisturiser en måste i badrumskåpet. kommer köpa den igen.

Till återvinningen
Moisturising Lotion 236 ml
Kristina
Beauty Pro
22/05/26-08:02

🌸 Dagens look med dagens citat 🌸 Önskar dig en underbar fredag 🤗

“The only time you fail is when you fall down and stay down.”

😍 Clarins Double Serum Foundation

😍 Morphe Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio i färgen Wine & Dine

😍 BeautyAct Full Effect Mascara

😍 Zadig & Voltaire This Is Her! EdP

😍 GUERLAIN KissKiss Bee Glow Lip Balm

😍 HICKAP Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish

Look of the day 🌞
Double Serum Foundation L1c
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Wine & Dine
Full Effect Mascara Intense Black
This Is Her! EdP 30 ml
KissKiss Bee Glow Lip Balm 558 Pearly Peony
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Nadya
Beauty Pro
21/05/26-17:58
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Irena
Beauty Pro
21/05/26-16:38

Äntligen kunde jag klicka hem nyans 12 - honeymoon. Detta är den senaste nyansen bland dessa underbara ysl blush med världens bästa pigment. Nummer 12 honeymoon är inte samma 12:a som finns på Kicks hemsida (så man inte blandar ihop dem)

denna beställning gjorde jag på Flaconis hemsida. Fick den för 364 kronor. Den kostar runt 650 hos Kicks. Priserna på hemsidan är nästintill hälften så dyra som hos Kicks/åhlens och de har ofta extra rabattkoder. Det jag gillar är att man vid varje beställning får välja 2 parfymprover (det får man även göra hos parfumedreams). Ska jag vara ärlig så har jag nästan gått över helt till att köpa smink och hårvård från dessa två hemsidor. Tycker det är roligt både med prov och att få "behålla" lite mer i plånboken.

blir att testa blushet imorgon ❤️

Let the honeymoon start ❣️
Make Me Blush Powder 23
Rana
KICKS Beauty Expert
21/05/26-16:32(redigerad den 21/05/26-16:34)

Om ni vill dofta SOMMAR så har jag dem bästa doft tipset för er och hur ni förlänger doftens hållbarhet på huden! 😍

TIPS:

1. Vi börjar i duschen med att använda en dusch tvål/kräm som har "samma" doft som parfymen vi vill ha på oss ex. en blommig/vanilj/citrus dusch kräm.

2. Efter de så använder du en bra lotion/kropps olja också med samma noter som vår favorit parfym och det ger parfymen en bas och något att fästa sig vid.

3. Aplicera sedan er parfym olja eller en mist som går ihop med din favorit parfym för att förstärka doften.

4. Sist men inte minst sprutar du din parfym. Och klart!

Tacka mig efter 😁

La Vie Est Belle Shower Gel 200 ml
Latte Mimosa EdP ml
Fragrance Mist Melrose Place 97 ml
Her Majesty EdP 50 ml
Be Delicious Café Vanilla Latte EdP 50 ml
Million Gold for Her Pure Diamonds EdP 90 ml
Bedur
Beauty Pro
21/05/26-16:19

En good hair day för curly girls är svår att få till, min brukar bli när jag är hemma och inte har någonstans att vara藍

En good hair day för curly girls är svår att få till, min
Gloss Absolu Frizz-Glaze Cream 250 ml
Gloss Absolu Masque Crème Hydra-Glaze 200 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Maribelle
Beauty Pro
21/05/26-15:53

Jag är lite nagellack beroende. Måste erkänna det! Jag mållar mina naglar varje vecka (med vanligt nagellack, jag använder inte gele eller liknande). Och jag använde så många olika och har testat alla möjliga märken. Men asså denna från depend? wow vad den håller! Det hör är trejde dagen nu efter applikation och ser helt nytt ut sp jag rekomenderar starkt! *OBS jag har alltitd top coat över mitt nagellack

Nail look of the week! 💅 + first impressions
Sreeja
Beauty Pro
21/05/26-14:41

Freshly washed hair feels incredibly light and clean. Applying a nourishing finishing serum locks in moisture and tames flyaways. A quick blow-dry adds smooth volume and a radiant, healthy shine.All products used are linked below!

Good hair day 🌟
Smooth & Finish Serum 30 ml
Volume Boost Hot Brush Grey
Take The Heat – Dry Heat Protection 200 ml 200 ml
Big Time Volume and Thickening Hair Mousse 180 ml