Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Mathilda
Beauty Beginner
03/04/24-13:49
Det enda som ger mig volym i håret utan att få det att känna stelt, frissigt eller strävt! Bästa produkten någonsin!
Det enda som ger mig volym i håret utan att få det att känna
Linn
Beauty Pro
03/04/24-13:05
☀️SOLSKYDD☀️ Man skall skydda sig mot solen året om men extra mycket nu under våren och sommaren! Har du inhandlat solskydd ännu?
☀️SOLSKYDD☀️   Man skall skydda sig mot solen året om men
Nikki
Beauty Pro
03/04/24-12:26
Man vet att man längtar till sommaren när man dras till skimrande body oils i butikerna... 🌞 Har bl a haft The Ritual of Karma Shimmering Body Oil och Kolai Shimmering Oil Body Glow (denna säljs ej på KICKS). Brukar ni använda någon och i så fall vilken? ⭐️
Man vet att man längtar till sommaren när man dras till
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
03/04/24-12:03
GLOW ⭐️ Älskar mitt highlighter stick från BeautyAct. Färgen heter Infinity. Smidigt, krämig formula, snygg förpackning, prisvärt och veganskt. Perfekt sommarprodukt! Finns i två fina nyanser. Testa nästa gång du besöker en KICKS butik!
GLOW ⭐️  Älskar mitt highlighter stick från BeautyAct.
Nikki
Beauty Pro
03/04/24-11:15
FÖRVÅNAD och ARG !!! Gissa om jag blev förvånad när jag såg min egen hand på bild i någon annans inlägg igår. @to.luke hade "lånat" MITT foto från MITT Återvinningsinlägg i januari och gjort det till sitt eget! INTE OK!!! Jag har rapporterat detta till @KICKS !
FÖRVÅNAD och ARG !!!  Gissa om jag blev förvånad när jag såg
Emma
Beauty Beginner
03/04/24-07:36
Testade nyligen den här produkten, alltså wow!!! Den här produkten är så sjukt bra, jag använder den i nytvättat handduks torkat hår och sedan fönar jag håret torrt med en rundborste för att aktivera produkten och resultatet är ett supermjukt, friss fritt och glansigt hår. ✨Extra bra är att man inte behöver använda produkten efter varje tvätt eftersom den sitter i ett par tvättar😍
Louiseemretsson
Beauty Pro
03/04/24-06:52
20% på dagkräm och nattkräm ✨️
Moa
Beauty Pro
03/04/24-05:54
Måste bara rekommendera dessa parfymer. De luktar helt gudomligt och är nya från Valentino 😍 Den gröna är för herr och rosa för dam
Måste bara rekommendera dessa parfymer. De luktar helt