/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Farah
Beauty Pro
04/07/25-13:54

Beauty First Impressions ☁️ Första intrycket: Ariana Grande Cloud EDP 💙 Jag testade den här parfymen nyligen och… wow – jag förstår verkligen varför den är så omtyckt!

🌸 Doften är söt men inte barnslig – med toner av vanilj, kokos och varm mysk. Den känns drömmig, mjuk och samtidigt lite lyxig. Perfekt för vardag men håller till kvällen också! Jag fick komplimanger redan första gången jag hade den på mig 🫶

Är det en keeper? JA! En riktig feel-good-doft som passar året runt. Och flaskan är så gullig 😍

Cloud EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
04/07/25-13:47

Månadens Dolda Pärla 🤎

Eilish Body Mist. En lättare variant av Billie Eilish omåttligt populära, först lanserade parfym, Eilish EdP. Varm, söt och mysig med vanilj och kryddor.

Prisvärd också, tycker jag. Hela 236ml för 319 kr. Ännu billigare om man har en personlig rabatt att använda.

Välj en eller flera svar
Har du provdoftat Eilish EdP?
17Bidrag
JA
NEJ
Skicka
Månadens Dolda Pärla 🤎   Eilish Body Mist. En lättare
Eilish Body Mist 236 ml
Julia
Beauty Pro
04/07/25-13:00(redigerad den 04/07/25-13:13)

Nu kanske jag är sist med att upptäcka dessa, men var inne på H&M nyss och fastnade vid hyllan med parfymer från deras märke Est. 1947. Så söta små flaskor med parfymer i fina färger som jag inte sett förr. Hann inte dofta på alla då jag hade lite bråttom, så sprayade snabbt på mig en jag fastnade för när jag läste doftnoterna, och det var Fearless Optimist EdT.

Fruktig, blommig, gourmand — en solig doft inspirerad av varma vindar och kokosnötslundar. Toppnoter: pistage, havssalt, pina colada, kanderade äpplen. Mellannoter: heliotrop, vita blommor. Basnoter: salt kola, sandelträ, mysk, pralin.

Tycker just denna doft liknar Sol de Janeiro 62, iaf som jag minns den. Var väldigt länge sedan jag doftade på den, men det var det första jag kom att tänka på när jag kände denna doft. Så ett tips om ni är inne på H&M - kolla gärna in dessa parfymer, 99 kr kostar dem för 30 ml, finns även 10 ml för 60 kr. Vet dock inte hur bra hållbarheten är än.

Lyckas bara lägga upp ett foto och den doft jag nämner i texten är alltså inte den som är i fokus på bilden.

Nu kanske jag är sist med att upptäcka dessa, men var inne
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
04/07/25-12:43

Månadens dolda pärla är definitivt Carnuba On-the-go Blush And Glow Petal And Moonlight! En fantastisk multiprodukt till bra pris 🌿🌸

Månadens dolda pärla är definitivt Carnuba On-the-go Blush
Carnuba On-the-go Blush And Glow Petal And Moonlight
Angelica
Beauty Pro
04/07/25-12:04

Budgetfavorit 💸

e.l.f. Power Grip Primer är min go-to när sminket ska hålla hela dagen! Den ger fukt, jämnar ut huden och får basen att sitta som berget – allt för ett riktigt bra pris. Bättre än många dyra primers jag testat! 💖

Power Grip Primer
Nikki
Beauty Pro
04/07/25-12:02(redigerad den 04/07/25-12:06)

På rekordtid kom mitt senaste köp från KICKS, Viktor&Rolf BONBON EdP!

Beställde den igår morse och innan lunch kom paketet!

Doftnoter se bild 2.

På rekordtid kom mitt senaste köp från KICKS, Viktor&Rolf
Bonbon EdP 90 ml
Angelica
Beauty Pro
04/07/25-12:01

Mina beauty must-haves 👛

När huden behöver kärlek, sminket glow och kvällsrutinen ska vara enkel – då är denna trio mitt självklara val. Clinique Moisture Surge 100‑Hour återfuktar djupt utan att kännas tung. NARS Light Reflecting Foundation ger naturligt lyster och bra täckning. Och mitt sista steg? Garnier Micellar Cleansing Water – snabbt, skonsamt och utan att torka ut huden. En minimalistisk rutin med maximal effekt! ✨

Moisture Surge Body Hydrator 200 ml
Micellar Cleansing Water All-in-1 for Normal & Sensitive skin 100 ml
Anna
Beauty Pro
04/07/25-11:37(redigerad den 04/07/25-11:41)

Mitt senaste köp! Använde den här busen förra sommaren också och gillar den, fer fin färg på kroppen och doftar jättegott och inte alls busdoft. Bra med ny handske som ger fint resultat och ett litet gloss dom är nytt for mig, har haft det med med glitter tidigare 💖💕

Mitt senaste köp!  Använde den här busen förra sommaren
Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse 200 ml
Tan Applicator Mitt Dual Sided Velvet Luxe Tan Applicator Mitt
Butter Gloss Tiramisu