/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
29/06/25-08:42

Jag har många favoritborstar. Denna är en av dem som jag alltid använder till skuggor på ögat. Caias.

Jag har många favoritborstar. Denna är en av dem som jag
Julia
Beauty Pro
29/06/25-08:35(redigerad den 29/06/25-08:36)

Mina bästa sminkverktyg 💛

MAC 263 Small Angle Brush - älskar att använda denna till eyeliner eftersom den smala, vinklade formen gör det väldigt lätt att göra precisa linjer. Funkar även väldigt bra att göra tunna strån med om man vill använda den till ögonbryn ✨

LH Cosmetics Powder Puff - Min andra favorit som används regelbundet och jag vet att jag inte är ensam om att älska denna 🫶🏼

Mina bästa sminkverktyg 💛  MAC 263 Small Angle Brush -
263 Small Angle Brush
Powder Puff
Linn
Beauty Pro
29/06/25-08:13

Min bästa sminkborste är den här från FLAER (214 Cream Blush Brush). Jag använder dock inte den till blush utan till contour. Den är perfekt till krämprodukter.

Min bästa sminkborste är den här från FLAER (214 Cream Blush
214 Cream Blush Brush
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Farah
Beauty Pro
29/06/25-07:12

Mina beauty must-haves just nu! Här är tre favoriter jag inte kan vara utan så det är lätt att fylla på 😍 1.Skin Tint CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 2 Medium lätt och fräsch bas. 2.Blush Stick från Dior ger perfekt glow och naturlig färg. 3.Dior Lip Glow Oil återfuktar och ger glans hela dagen! 💋

💼 Alltid i sminkväskan – snabba, enkla och somriga! #beautymusthaves #finnspåkicks

Dior Addict Lip Glow Oil 000 Universal Clear
CC Color Correcting Cream SPF20 3
Backstage Rosy Glow Blush Stick 001 Pink
Farah
Beauty Pro
29/06/25-06:41

Den här borsten är min ride or die! Använder den till både puder och bronzer, och den ger alltid ett jämnt och fint resultat. Jag har testat många, men den här slår allt jag klarar mig inte utan den! Produkt:Real Techniques Powder Brush

Den här borsten är min ride or die! Använder den till både
Powder Brush
Nikki
Beauty Pro
28/06/25-23:50(redigerad den 28/06/25-23:50)

Min Bästa Borste/Verktyg 💕

Älskar min foundationborste från FLAER, 106 Buffing Foundation Brush! Kan verkligen rekommendera den om ni inte testat den.

Två andra favoriter när det kommer till sminkverktyg är Real Techniques sminksvamp och LH Cosmetics powder puff.

Taggar dem också!

Min Bästa Borste/Verktyg 💕  Älskar min foundationborste
106 Buffing Foundation Brush
Miracle Complexion Sponge
Powder Puff
Sofia
Beauty Pro
28/06/25-22:52

Jag hade velat gå med min kära kollega Linnea!

Förra året kunde jag inte gå pga utmattning och jag var så ledsen för det. Gav mina biljetter till Linnea så att hon och hennes man kunde gå istället. De älskade det och tog med en proppfull goodiebag till mig så att jag fick lite pridefeeling ändå, även om jag fick hålla mig hemma. 🥹🌈❤️

I år önskar jag att jag och Linnea fick gå dit båda två! Jag är redo med strumpor, solfjädrar och accessoarer i regnbågens färger. 🌈 Och regnbågsparaply ifall att det blir dåligt väder. ☔️

Jag hade velat gå med min kära kollega Linnea!  Förra året
Sotnosen
Beauty Pro
28/06/25-19:21

Återvinning av beautyprodukter ♻️ Dags för månadens empties att åka till återvinningen. Bland annat är det murads exfoliating cleanser som jag gillat mycket och som verkligen rengör varsamt på djupet. Nu är även Acos glow exfoliant slut, jag kan relommendera den. Sen är det även sky highs lila mascara som tyvärr inte var särskilt lila, men kul att testa i alla fall. Och även lite annat smått och gott som tyvärr inte finns på Kicks.

Återvinning av beautyprodukter ♻️ Dags för månadens empties
AHA/BHA Exfoliating Cleanser 200 ml
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Plum Twilight
Face Glow Exfoliant Toner 150 ml