/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emmie
Beauty Pro
11/07/25-18:48

Månadens Dolda Pärla ⚪

Skin-Prep Micellar Solution av FILORGA, använder den varje dag och är inne på andra flaskan nu, stor flaska som håller länge! Känns så skön på huden och tar bort sista sminkresterna/smuts efter rengöring. Just nu även på 25% rabatt 😍

Skin-Prep Micellar Solution 400 ml
Anna
Beauty Pro
11/07/25-17:44(redigerad den 11/07/25-19:24)

Mitt Senaste hemkomna köp💦 Med fokus på fukt för huden är det ACO parfymfria duscholja som min man tycker om att använda också och bodylotion- olja som har mer mandeldoft än jag förväntat mig och kan kanske vara ett fint alternativ till Loccitanes mandelkräm till kroppen, ska testa innan jag säger mer om det. 🥰

Mitt Senaste hemkomna köp💦 Med fokus på fukt för huden är
Body Caring Shower Oil 400 ml
Lipid Lip Balm Go Figure
Daily Moisturising Creamy Oil 300 ml
Malaze
Beauty Pro
11/07/25-12:49

Mitt senaste köp hos kicks..

Mitt senaste köp hos kicks..
Digitalt Presentkort
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
11/07/25-12:21

Spännande solskydd ☀️

Tycker verkligen utvecklingen gått framåt väldigt mycket när det gäller solskyddsprodukter. Från tjocka, kladdiga och kletiga så har de blivit mer hudvårdande och med betydligt mer behaglig formula och fin finish.

För mig nu klart intressanta och spännande produkter och inte längre bara ett nödvändigt ont! ☀️😃

Testar därför flera (för mig) nya solskydd för ansiktet i år. 🥰

Älskar Ole Henriksens mineralsolskydd som ger en väldigt fin och utjämnad finish. Fräsch doft. Paula's Choice har jag precis börjat med. Lätt formula och smidig att applicera, går snabbt in och känns knappt.

Nästa blir en från Klairs, All-day Airy Sunscreen. K-Beauty som ska vara väldigt lätt och luftig!

Har ni testat någon av dessa?

TIPS! Applicera ALLTID MYCKET MER produkt än du tror att du behöver!

☀️N☀️J☀️U☀️T☀️!☀️

Spännande solskydd ☀️   Tycker verkligen utvecklingen gått
Truth Banana Bright SPF30 Mineral Sunscreen 50 ml
Clear Ultra-Light Daily Hydrating Fluid SPF30 60 ml
All-day Airy Sunscreen 50 ml
Perlita
Beauty Pro
11/07/25-10:18(redigerad den 11/07/25-13:01)

Lumi Le Liquid 635 Glowy Worth It (Medium) Jag är ovan vid att använda blush, men jag fastnade direkt för den här! Den ger en fantastisk lyster och en naturlig färg som verkligen lyfter ansiktet. Lätt att applicera och resultatet ser fräscht och glowy ut hela dagen. Supernöjd!

Alla inlägg #39803164
Anna
Beauty Star
11/07/25-10:01

kan någon ge mig tips på hur jag bäst lägger idun Duo Concealer Kaprifol. har testat med sminkborste och även med hjälp av fingrar men det blir inte bra. stannar intr kvar och blir snabbt mörk under ögonen igen, blir lätt även ränder av den. hittar inte produkten att länka direkt här så lägger in länken till produkten istället https://www.kicks.se/idun-minerals/makeup/bas/concealer/idun-minerals-duo-concealer-kaprifol

Nikki
Beauty Pro
11/07/25-09:46(redigerad den 12/07/25-08:52)

🍑🧡 PEACH eller PASTELL 🌸🩵

Ett val
Avslutad
Vad väljer du?
18Bidrag
PEACH 🍑78%
PASTELL 🌸🩵22%
🍑🧡  PEACH eller PASTELL  🌸🩵
Paula’s Choice Ambassadör
Beauty Brands Ambassador
11/07/25-07:19

Mina sommarfavoriter från Paula’s Choice – perfekta på resan! 🌞✈️

I sommar reser jag lätt men smart med några riktiga hudvårdsfavoriter från. Dessa räddare i nöden får alltid följa med i necessären – oavsett om jag ska till stugan, utomlands eller bara på en weekend!

✨ Paula’s Choice 5% Mandelic Acid + 0.5% Lactic Acid Exfoliant En supermild men effektiv exfoliering som ger glow utan att stressa huden – perfekt när huden utsätts för sol, saltvatten och värme. Mandelinsyran är dessutom lugnande, vilket min hud älskar under sommaren!

🌙 Paula’s Choice Clinical Pro Retinaldehyde Dual Retinoid Treatment Min kvällsbehandling! Retinaldehyd är min favorit bland A-vitamin-varianterna – effektiv men ändå skonsam. Jag använder den varannan kväll för att hålla huden jämn och klar, även när jag reser.

💧 Paula’s Choice Peptide Plumping Moisturizer Den här återfuktaren är som en plumpande boost för huden! Peptiderna hjälper till att hålla huden mjuk och stärkt – särskilt efter sol och bad.

☀️ Paula’s Choice Resist Skin Restoring Moisturizer SPF 50 Dagkrämen med stort D! Återfuktande, silkeslen och med ett högt bredspektrumskydd som jag litar på varje dag. Fungerar lika bra under smink som ensam på huden.

Alla dessa är resevänliga i format och multifunktionella – jag behöver knappt något annat 🧳

Har du några hudvårdsfavoriter som alltid får följa med på resan?

Frågesport
Vad är peptiders huvudsakliga funktion i hudvård?
Exfolierar huden och ger glow
Stimulerar kollagenproduktion och stärker hudens struktur
Löser upp talg och motverkar tilltäppta porer
Skin Perfecting 6% Mandelic Acid + 2% Lactic Acid Liquid Exfoliant 88 ml
Pro Retinaldehyde Dual-Retinoid Treatment 30 ml
Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer 50 ml
Resist Skin Restoring Moisturizer SPF50 60 ml