Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Paulina
Beauty Star
13/11/23-18:05
Mitt senaste köp från kicks! Gillar denna i gelform mycket bättre än liquid!
fatima40404
Beauty Star
13/11/23-17:41
Vad skulle ni rekommendera för en primer/makeupbas för större porer och torr hy?
oliviamildh
Beauty Beginner
13/11/23-16:47
Vilken är den bästa och mest prisvärda liquid blush / liquid contour?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Zerin
Beauty Pro
13/11/23-15:42
Hej allihop! Är sugen på att köpa ett nytt lös puder, har ni några tips på en lyxig och bra?😊
Fanny
Beauty Star
13/11/23-12:27
Hej! Vilken är den bästa setting sprayen? Jag är torr och känslig i hyn och behöver något som gör att jag har glow hela dagen 🌸💁🏽‍♀️
Linn
Beauty Pro
13/11/23-11:27 (redigerad den 13/11/23-11:36)
Vilken är den mest återfuktade krämen? Gärna budgetalternativ! Kom också gärna med alla tips ni har mot torr hy! 💕
Vilken är den mest återfuktade krämen? Gärna
Nikki
Beauty Pro
13/11/23-11:10 (redigerad den 13/11/23-11:16)
🌸🖤 Donna Born In Roma EdP by Valentino 🖤🌸 En riktig storsäljare som lanserades 2019. Lyfte inte som en raket direkt. Kanske pga pandemin då vårt sociala umgänge var minimalt och vi mest var hemma där vi både pluggade, jobbade, sov och åt (och i bästa fall använde deo). Men för ca två år sedan hände något. Vi tog doften till våra hjärtan och försäljningen i världen gick spikrakt uppåt och där har den stannat. En älskad doft som är kvinnlig och sensuell, blommig (3 x Jasmin), med vissa trä och animaliska noter (Cashmeran och Guaiac wood) men även Vanilj och Rosépeppar. Står den med på din önskelista?
🌸🖤 Donna Born In Roma EdP by Valentino 🖤🌸  En riktig
Nikki
Beauty Pro
13/11/23-09:33 (redigerad den 13/11/23-09:34)
En riktig feel good-adventskalender 🥰🎄 Förra året hade jag en kalender från Rituals. Jättemysig och med varierat innehåll, ansiktsvård, kroppsvård, någon härlig olja, en doft (hair & bodymist) och väldoftande små ljus. De flesta kollektionerna fanns med, Karma, Ayurveda, Sakura, Mehr och Jing. Ett bra innehåll i en kalender där nog de flesta kan använda allt och det räcker länge. Jag har t o m kvar en del fortfarande. 😀 Njut av att ta hand om kropp och själ med underbara produkter och ljuvliga dofter så blir vintern mer mysig än mörk.
En riktig feel good-adventskalender 🥰🎄  Förra året hade