/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
28/06/25-19:21

Återvinning av beautyprodukter ♻️ Dags för månadens empties att åka till återvinningen. Bland annat är det murads exfoliating cleanser som jag gillat mycket och som verkligen rengör varsamt på djupet. Nu är även Acos glow exfoliant slut, jag kan relommendera den. Sen är det även sky highs lila mascara som tyvärr inte var särskilt lila, men kul att testa i alla fall. Och även lite annat smått och gott som tyvärr inte finns på Kicks.

Återvinning av beautyprodukter ♻️ Dags för månadens empties
AHA/BHA Exfoliating Cleanser 200 ml
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Plum Twilight
Face Glow Exfoliant Toner 150 ml
Pernilla
Beauty Pro
28/06/25-19:01

Dessa godingar är på väg hem till mig :) Någon som redan testat någon av dem?

Magic Touch Blush Trio Pink Trio
Lait-Crème Concentré 75 ml
Self Tan Foam 1 Hour Express 200 ml
Self Tan Face Drops 30 ml
Moa W
Beauty Star
28/06/25-18:15

Hej allihopa! Ni som testat olika masker från Kerastase, vilken är bäst för ett blekt hår med slitna toppar? De jag har provat än så länge är den från blond absolu serien samt den från genesis serien, fick bra med fukt från dessa men gissar på att jag behöver en med mer protein. De masker jag har hört ska vara bra och innehålla protein är de från Resistance serien, men det finns tre masker att välja på då - någon som testat någon av inpackningarna från den serien?

Resistance Masque Extentioniste Hair Mask 200 ml
Resistance Masque Thérapiste Hair Mask 200 ml
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Therese
Beauty Pro
28/06/25-16:10

En produkt - Två sätt!

En tjockare concealer funkar super att både täcka finnar och plitor men också toppen till att använda som ögonskuggsprimer. Det var betydligt vanligare förr, innan just ögonprimer blev en grej. Men jag minns att jag använde alltid concealer från MAC som primer för ögonskugga i flera flera år! Gör det till och med fortfarande och det håller måttet fortfarande! Har man bara på en nude-färgad ögonskugga eller transparent puder över så creasear inte det heller (om man råkar ha problem med sånt)

Pro Longwear Concealer NC15
Nikki
Beauty Pro
28/06/25-14:34(redigerad den 29/06/25-09:13)

Tips! ⭐️

2 för 1 på Dr Ceuracle, Klairs och Jorgobé hos Lyko!

Tips! ⭐️  2 för 1 på Dr Ceuracle, Klairs och Jorgobé hos
Kristina
Beauty Pro
28/06/25-12:36

Denna läpprodukt från grekiska Korres var en dold pärla för mig innan Nikki (igen) tipsade om märket. ☀

Finns på Kicks.

Riktigt bra och mjukgörande för läpparna. Dessutom finns den med olika svaga färger, om man skulle vilja det.

Hett tips är också att om ni ska till Grekland, så köp dem där. De kostar en tredjedel av priset här hemma.

Några fina tvålar slank även med i min bild som jag köpte där nere.

Denna läpprodukt från grekiska Korres var en dold pärla för
Lip Balm Thyme Honey
Lip Balm Tinted Mediterranean Grape
Nikki
Beauty Pro
28/06/25-11:53(redigerad den 28/06/25-11:58)

HÅRVÅRD

Mitt hår mår bra! 🤗

Nu kommer utmaningen med att försöka hålla det så genom sol, saltvatten och klor.

Solskydd för håret, solhatt eller keps och regelbundna inpackningar!

Har ni fler tips så tar jag gärna emot det! 😃

PS. Matrix Miracle Creator Multi-tasking Treatment Spray har nyligen bytt förpackning! Verkligen snygg förbättring!

HÅRVÅRD   Mitt hår mår bra! 🤗    Nu kommer utmaningen med
Miracle Creator Multi-Tasking Treatment Spray 190 ml
Intense Hydrating Mask 250 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Cissi
Beauty Star
28/06/25-11:19

Åhh! Jag och min partner Pia hade så gärna velat gå på Sthlm pride ihop och för första gången ha råd att gå in i pride park.

Åhh! Jag och min partner Pia hade så gärna velat gå på Sthlm