Återvinning av beautyprodukter ♻️
Dags för månadens empties att åka till återvinningen. Bland annat är det murads exfoliating cleanser som jag gillat mycket och som verkligen rengör varsamt på djupet. Nu är även Acos glow exfoliant slut, jag kan relommendera den. Sen är det även sky highs lila mascara som tyvärr inte var särskilt lila, men kul att testa i alla fall. Och även lite annat smått och gott som tyvärr inte finns på Kicks.