Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Sofia
Beauty Brands Ambassador
24/02-16:42
🎉 Just nu har Kicks 20% rabatt på bland annat foundation så jag rekommenderar varmt att prova YSLs foundation! 💫 Touche Éclat foundation återfuktar huden och har en medelhög täckförmåga i 24 timmar med en skön känsla att huden kan andas. Den innehåller extrakt från ringblomma och stockros samt E-vitamin. ⭐️ Touche Éclat Stylo Concealer är en ikon inom makeup-världen och fyller 30 år! Den är ett måste i min smink väska då den har så många användningsområden
Yves Saint Laurent Touche Éclat 2 Luminous Ivory
Yves Saint Laurent Touche Éclat 2 Luminous Ivory
Yves Saint Laurent Touche Éclat Le Teint Foundation B40 Sand
Yves Saint Laurent Touche Éclat Le Teint Foundation B40 Sand
Se mer
Emelie
23/02-14:42
Hej babes! Om ni fick välja mellan följande foundations, vilka hade ni valt? 1. Giorgio Armani luminous Silk 2. Sensai flawless satin moisture 3. Nars sheer glow foundation
Se mer
Madeleine - Ohthegloss
Beauty Talks Ambassador
23/02-14:12 (redigerat)
- Steg-för-steg-rutinen för en skadad hudbarriär - Vi har alla varit där, med en hudbarriär som slagit bakut och inte alls vill samarbeta längre. Hudens barriär, alltså skyddande hinna, består av döda hudceller och fetter och dennes främsta uppgift är att bevara fukt i huden och mota bort yttre angrepp. När den utsätts exempelvis för för mycket sol, kyla, är överexfolierad eller utsatt för andra starka produkter så är det inte helt ovanligt att den reagerar genom att bli röd, torr, narig och huden kan flagna och svida. Det är då det är dags att ta fram förbandslådan och ge den lite kärlek. 👉🏻 Tvätta snällt. Fråga dig om du verkligen tvätta två gånger om dagen eller räcker det att rengöra ansiktet om kvällen? En av mina favoritrengöringar är Squalane Cleanser från The Ordinary. Den är snäll och mild mot huden, innehåller squalane som liknar vårt hudegna squalene som finns i vår skyddsbarriär. 👉🏻 Tillför fukt med ett snällt essence. Fermented Mushroom Hydrating Essence jobbar reparerande och återfuktande och är en riktig näringsbomb för huden. 👉🏻 Bygg upp huden med ett reparerande serum. Modulating Glucosides ifrån Niod är ett fantastiskt reparerande serum som dämpar rodnad, klåda och irritation. 👉🏻 Använd en bra barriärkräm som ger en skyddande hinna av ceramider. En som fått oförtjänt lite uppmärksamhet är Comfort Zones Remedy Comfort Cream som innehåller prebiotika och tar ner rodnad och jobbar barriärstörkande. 👉🏻 Sist men inte minst - solskyddet. Solskyddet kommer alltid vara din bästa vän mot solens strålar. Ingen har väl undgått informationen om ett Evy Daily Defense Face Mousse SPF 50 är min absoluta favorit vad gäller solskydd. Den både återfuktar och skyddar och ger ett starkt UV-skydd. 👉🏻 Tänk på att undvika aktiva produkter under tiden du tar hand om och att fasa in dem långsamt igen när huden är återställd. ❓Vilka favoriter har du när din hud slår bakut och vad brukar du göra?
Comfort Zone Remedy Defense Cream 60 ml
Comfort Zone Remedy Defense Cream 60 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
NIOD Modulating Glucosides 30 ml
NIOD Modulating Glucosides 30 ml
The Ordinary Squalane Cleanser 50 ml
The Ordinary Squalane Cleanser 50 ml
SKIN TREAT Fermented Mushroom Hydrating Essence 150 ml
SKIN TREAT Fermented Mushroom Hydrating Essence 150 ml
Se mer
Tora
22/02-20:21
Hypad produkt som inte levt upp till förväntningarna - vilket är ditt exempel? 1. Jag gillar snail mucin essence men är det en magisk produkt jag inte kan leva utan? Nje. 2. Laneige lip sleeping mask - gjorde ingen skillnad för mina torra läppar. 😬
COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Se mer
Nikki
22/02-13:03 (redigerat)
Fukt & färg i ett. Så sugen på att prova ARTDECO´s Hydra Care Lipstick 💋. Har någon provat dessa ännu? Tror Rose Oasis är min färg - vilka gillar ni?
ARTDECO Hydra Care Lipstick 30 Apricot Oasis
ARTDECO Hydra Care Lipstick 30 Apricot Oasis
ARTDECO Hydra Care Lipstick 20 Rose Oasis
ARTDECO Hydra Care Lipstick 20 Rose Oasis
ARTDECO Hydra Care Lipstick 06 Precious Oasis
ARTDECO Hydra Care Lipstick 06 Precious Oasis
ARTDECO Hydra Care Lipstick 02 Charming Oasis
ARTDECO Hydra Care Lipstick 02 Charming Oasis
Se mer
Annis
22/02-10:03
Så jag har en liten fråga. Jag har beställt båda dessa då jag är nyfiken att testa efter att jag fick testprodukter på advanced night repair. Ska jag använda en åt gången eller en på kvällen och en på morgonen? Vad är era bästa tips?
Se mer
Madelene
22/02-05:39
IOP 👌 Depend👌😍
Se mer
Madelene
22/02-05:33
My way!! Helt självklar för mig. Det är som vår i luften varje dag för mig♥️😍🌿
Se mer