/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Melek
Beauty Star
08/06/24-18:08

Testade Fenty skin duo skrubb för ansiktet och kropp.
Enkel att använda och lämnar huden len och fräch.

Tips för ansiktsskrubben: använd en valfri dubbel rengöring som ex : rengöringsskum för att ta bort det sista av sminket.

Testade Fenty skin duo skrubb för ansiktet och kropp. Enkel
Malin
Beauty Pro
08/06/24-17:49 (redigerad den 08/06/24-17:49)

Mina fynd på rean!
Spf för kroppen, värmeskydd och en fantastisk parfym.

Denna parfymen kommer helt klart bli min nya sommarparfym. Toppnoterna är en kraftfull cocktail av grenadin, apelsin och tequila. Hjärtnoterna är dahlia och basnoterna är sandelträ.

Den infon jag har kunnat hitta om denna parfym var att det var en limited edition som kom ut 2020 men som sedan kom tillbaka igen 2023. Om detta stämmer vågar jag inte svara på men jag är iallafall så nöjd med min nya sommarparfym oavsett.

Mina fynd på rean! Spf för kroppen, värmeskydd och en
Linn
Beauty Pro
08/06/24-13:55 (redigerad den 08/06/24-13:55)

Skönhetsshopping (ej KICKS)!

  • Rexona Maximum Protection Deodorant
  • Babaria Vit E+ Body Cream
  • Hydrogel Eye Mask Ultra GOLD
  • Hydrogel Eye Mask Ultra Hyaluronic Acid
  • HiSmile Watermelon Toothpaste

Köpt på Normal!

Skönhetsshopping (ej KICKS)!  * Rexona Maximum Protection
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
08/06/24-11:26

Finns det någon som har erfarenhet av märket Physicians Formula? Vad har ni testat i så fall och vad tycker ni?

Finns det någon som har erfarenhet av märket Physicians
Nikki
Beauty Pro
08/06/24-06:53

Visst gillar man att göra en bra affär! 😃

Just nu 3 för 2 på Lumene hudvård!

Dessa är några av mina favoriter.

En prisvärd och uppfräschande toner som räcker i evighet💧. Det finns flera andra varianter också.

Två ljuvliga serum med c-vitamin. Kan rekommendera båda, ett är lite billigare och det lite dyrare elixiret har en så härlig silkeslen formula. Älskar särskilt att applicera något av dem på morgonen då de också har en väldigt god och energigivande doft av citrus. 🍊🍋

Tips! Bunkra dina favoriter. Kanske unna dig att prova en ny produkt som du nu får på köpet. Eller varför inte samköp tillsammans med syrran, en väninna, mamma eller din dotter.

Ha en härlig lördag - gör något kul, ät något gott och le mot någon du inte känner! 🥰

Visst gillar man att göra en bra affär! 😃  Just nu 3 för 2
Aaron
Beauty Pro
07/06/24-20:35

Här kommer några reviews på nyligen provade prdukter! ^-^
Guerlain Kiss Kiss Bee Glow: 258 Rose Glow – En läppbalsam som ska tona läpparna i färg, jag var förvånad över hur stark färgen var då jag var bara ute efter en liten glow så var beredda på det!

  • Dyr. väldigt dyr.
  • bra kvalite, stark färg, underbar tung förpackning.

DiorShow Kabuki Brow Styler: 01 Blonde – Inte exakt den produkten taggad men ska vara samma annorlunda borste bara.

  • Kvaliten och färgen på pennan är som vilken annan låg budget penna tyvär. Inte värt det dyra priset.
  • borsten är så himmla rolig och skön.

Dior Forever Natural Bronze: 002 Light Bronze –
Den här produkten gjorde mig så ledsen, inte nog med att den är dyr, den ger ingen färg whatsoever! Med borsten drog jag 4 gånger men nada. Tillslut drog jag till hårt med fingret på armen och..nä knappt något där heller. bizzart.

  • Ingen färg, skit kvalite, dyr.
  • Den finaste förpackningen i hela min väska.
Här kommer några reviews på nyligen provade prdukter! ^-^
Bahoz
Beauty Star
07/06/24-20:11

Jag har inte en kicks-butik som har en återvinningsstation som nära mig. Kommer Kicks-butik i Västmanland tar emot mina produkter om de inte har en återvinningsstation, undrar Jag.
Denna mask passade inte mitt ansikte.

Hanna
Beauty Star
07/06/24-18:22

Alltså! Idag hade jag en riktigt dålig dag av olika orsaker. Så nu kändes den här vinsten 100 gånger bättre. ♥

Alltså! Idag hade jag en riktigt dålig dag av olika orsaker.