/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Angelica
Beauty Pro
24/06/26-19:25

Denna är verkligen en klassiker av en anledning, så glad att den nu finns i tub. Bra till det mesta.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Gillar du denna klassiker
6Bidrag
Ja, självklart
Nej, absolut nej
Budgetfavorit 💸
Angelica
Beauty Pro
24/06/26-19:10

det va aning kaos i badrummet idag. Blev lite bättre nu på kvällskvisten haha

Beauty reset
Sotnosen
Beauty Pro
24/06/26-16:22

💖 Mitt senaste köp på kicks 💖 Jaaa, jag erkänner jag är en budgetqueen 👑🫶🏻 Gick in på mitt lokala Kicks för att köpa Andrea eyemakeup remover pads 🤪 och vad händer? Möts av ett rea-bord som jag börjar inventera och upptäcker en foundation som jag hade på min vill testa-lista 😘 till 70% rabatt! 😘 den snälla expediten hjälpte mig att hitta rätt nyans och väl i kassan hade jag en 25 kr rabattcheck med så för denna fina foundation som kostade 259 kr betalade jag endast 52 kr 👑💖 fick dessutom ett doftprov på köpet, så trevligt 🫶🏻hade inte förväntat mig det ❣️ Gick sen vidare till normal och köpte dom där fina eyemakeup remover padsen som jag sett Linn tipsa om förut 😘 Och ja; såklart glömde jag att köpa Andrea sminkborttagningspads som jag egentligen kom för att köpa 🙈🤭

💖 Mitt senaste köp på kicks 💖 Jaaa, jag erkänner jag är en
Blur 16H Longwear SPF15 Foundation 0 Light Ivory
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
24/06/26-15:09(redigerad den 24/06/26-15:10)

345 Mist ✨ Äntligen har jag fått tag på den här, och jag måste säga att förväntningarna är riktigt höga😋Allt jag har hört om den hittills har varit otroligt positivt, så jag ser verkligen fram emot att testa den ordentligt. Jag återkommer med mina ärliga intryck när jag har använt den ett tag. Under tiden är jag nyfiken. Är det någon här som redan har provat den? Dela gärna era erfarenheter och vad ni tycker om den. 😊

Senaste köp
345 Relief Cream Mist 100 ml
Susanne
Beauty Pro
24/06/26-14:21

Då har ännu ett dusch mousse från Rituals Seshen tagit. Har redan köpt en ny 💛

Återvinning ♻️
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
24/06/26-12:17

köpen är gjorda och favoriterna är på plats, nu återvinner vi kartongerna♻️🤍

Återvinn
Sotnosen
Beauty Pro
24/06/26-12:04

Vacay YEY! ❤️🌸 för mig så närmar sig inte semestern utan den har redan kommit! 🫶🏻 underbart är det ❣️ jag har inte köpt nån ny hudvårdsprodukt inför att gå på semester, jag har en fungerande hudvårdsrutin som jag håller mig till 🫶🏻 Meeeen hur trevligt är det inte att starta semestern med en trevlig sheet mask 😍 hade en period då jag använde sheetmask ofta men nu har det blivit mer sällan 🤗 känns lyxigt i alla fall att njuta av ljumna sommarkvällar, vara uppe alldeles för sent och ha en sheetmask för lite self care och self love 💘

Vacay YEY! ❤️🌸 för mig så närmar sig inte semestern utan
Royal Vita Propolis Anti-Oxidant Mask
Linda-Marie
Beauty Pro
24/06/26-10:10

Bara några dagar kvar till semestern nu ÄNTLIGEN! det har varit en tuff tid på jobbet så ska bli så skönt att få semester nu ✨☀️. Denna hudvårds produkt är den jag vill lyxa till med och inhandlanu inför semestern.

Semester!
Body Badalada Skin Refresh Water Lotion 400 ml