/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Simone
Beauty Pro
11/08/25-18:22

Testade ett nytt läppglans från rebecca stella idag. 💓 otrolig doft 💓 inte klibbig

💔lite ojämnt resultat.

7/10

Testade ett nytt läppglans från rebecca stella idag.  💓
Rima
Beauty Pro
11/08/25-18:17

Blush är en viktigt del i min smink. För mig flyttande blush är altid bäst❤

Blush är en viktigt del i min smink. För mig flyttande blush
Kristina
Beauty Pro
11/08/25-17:23

En bra back to work doft för mig (bland mängder av andra) är The Ritual Of Karma Hair & Body Mist 😍

Behåller sommarkänslan ett tag till 😇

Den alkoholfria formulan tämjer dessutom ostyriga hårstrån. Perfekt! Med lotusblomma, vitt te och vårt nya Hydra-Boost-komplex som friskar upp, återfuktar och ger näring åt kropp och hår under dagen.

Betain vårdar håret och motverkar statisk elektricitet.

bilder från Kicks.se

En bra back to work doft för mig (bland mängder av andra) är
The Ritual Of Karma Hair & Body Mist 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Liz
Beauty Pro
11/08/25-17:15

⭐️Back to work-doft⭐️

Libre EdP är en jättegod och fräsch doft som passar perfekt till arbetet. Jag tycker om doftnoterna av apelsinblomma och lavendel som gör att den doftar fräscht. Dessutom så håller den ganska bra. Jag tycker om alla flankers också. Mina favoriter är Intense och Le Parfum. Men till arbetet föredrar jag lättare dofter.

Libre EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
11/08/25-17:05

Nu har jag provdoftat Ralph Lauren's nya herrdoft! 🩶

Först av allt, vansinnigt snygg flakong! ⭐️

Maskulin doft, grön och aromatisk. Tydlig mossa och lavendel. Fräscha stråk av citrus men även orientaliska av söt vanilj. Efter ett tag mest träig på min hud.

Ingen dålig doft, enligt min smak, möjligtvis lite spretig med många väldigt olika doftnoter. Får inte riktigt den där ultimata "gifter sig"-känslan.

Absolut maskulin, funkar inte som unisex på mig! 😁

Ska bli spännande att läsa vad framtida Beauty Testers tycker om den! 😃

PS. Såg inte till Usher. 😃

Nu har jag provdoftat Ralph Lauren's nya herrdoft! 🩶
Ralph's Club New York EdP 110 ml
Samantha ☺️
Beauty Beginner
11/08/25-16:39

Behövde en påfyllning av mina all time favorites produkter inför sommaren och hittade detta Sol de janeiro jet set med parfym 62 , bum bum cream och body wash ✨ Älskar doften på alla 3 , tycker ni också om Sol de janeiro parfym 62 och bum bum cream?

Välj en eller flera svar
Tycker ni om parfym 62 och Bum Bum cream?
13Bidrag
JAA!
Föredrar annan doft
Har inte doftat på dessa
Nej inte så värst.
Skicka
Bum Bum Jet Set
Maria
Beauty Star
11/08/25-16:08

Min back to work-doft. Jag använde den flitigt runt 2005-2006 och nu har jag hittat tillbaka till Calvin Kleins dofter igen. Euphoria och One är mina favoriter.

Euphoria EdT 100 ml
Sofia
Beauty Pro
11/08/25-15:41

Senaste köpet på Kicks när det var rea på rea. 🤑 Sjukt snabb leverans! Mest taggad är jag på att testa mina två nya blush och att färga fransarna. 😍

Senaste köpet på Kicks när det var rea på rea. 🤑 Sjukt
Power Hour Curl Refreshing Spray 200 ml
Organic Cotton Oval Pads 40 pcs
Micellar Water For Normal Skin Fragrance Free 250 ml
Glow Brush Matte Black
Lash Tint Permanent Lash Color Black
Suede Powder Blush Shimmer Tahiti Teaze
Powder Blush 03 Rose Perfection
Lip Scrub
Closebax SD Cream 50 ml