/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Moa
Beauty Pro
11/05/26-15:30

Älskar nyx lip stain penna, sitter superbra och enkel att applicera. Använder den med NYX läppglans över

💋 Lip Stain – Yes or no?
Lip Lingerie Liner Stain 12 Wild Side
Jelly Job Lip gloss 02 Jelly Frost
Sofia
Beauty Pro
11/05/26-15:26

Det blev påfyllning av cotton pads och micellärvatten (vet inte vad den flaskan har varit med om haha, ser ut som att den har fått stryk). En reseflaska av min älskade balsamspray, söta små klistermärken som jag kommer använda till annat än naglar och en stor flaska duschtvål med den härliga doften som Matas havtornserie har. 😍

Senaste köpet från Kicks! 🛍
Sea Buckthorn & Elderflower For Sensitive Skin Shower Gel 1000 ml
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner Hair Treatment 60 ml
Nail Decor Stickers Cherry
Nail Decor Stickers Lemon
Organic Cotton Oval Pads 40 pcs
Micellar Water For Normal Skin Fragrance Free 500 ml
Isabelle
Beauty Star
11/05/26-14:30

Jag har hört blandade saker, vad tycker ni om produkten?❤

Är denna bra?
The Brow Glue Crazy Lift 01 Transparent Lamination Gel 01 Transparent
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Natali
Beauty Beginner
11/05/26-14:26

älskar glowig looken på sommaren❤

älskar glowig looken på sommaren❤
Everyday Essentials Set
Sunkisser Matte Liquid Blush 30 Pink Mirage
Insta-Tan Bronzing Powder Night Out
Backstage Rosy Glow 103 Toffee
Clara
Beauty Star
11/05/26-13:34

Jag är just nu på jakt efter den bästa ögonbryns-gelen som verkligen håller ögonbrynen på plats under en hel dag. Jag har provat allt ifrån hårvax, hårspray, tvål-metoden till olika sorters ögonbryns-gel. Men har ännu inte hittat något som uppfyller mina kriterier.

Mitt senaste köp blev den klassiska "got2b glued", fast denna gång den som är vattenfast. Än så länge är jag ganska nöjd med den, har dock inte hunnit prova den en heldag med aktiviteter osv.

Min fråga är, har ni något tips på något ögonbryns-gel som verkligen "fryser" ögonbrynen på plats? Tips mottages tacksamt!!

Glued 4 Brows & Edges Waterproof 16 ml
Clara
Beauty Star
11/05/26-13:02

Detta är verkligen ett av mina bästa budgettips!

Isadoras cream bronzer är så lättarbetad och passar perfekt för att bara "bronza upp" ansiktet snabbt. Särskilt nu till sommaren där iallafall jag, inte gillar att ha tunga/mycket produkter i ansiktet.

Ytterligare ett tips är att spraya lite settingspray eller en återfuktande spray direkt på sminkborsten och sen doppa den i produkten, då blir den ännu mer lättarbetad + ännu mer glow, precis vad jag vill ha!✨💋

Budgettips
The Cream Bronzer 52 Deep
Sara
Beauty Star
11/05/26-12:52

Hej Alla fina :) Jag behöver hjälp och tips ! Mitt hår blir frissigt och lockigt igen efter att jag har plattat det.Jag har naturligt lockigt hår , Vad kan jag göra för att det ska hålla sig rakt? Efter jag plattat eller fönat håret !

Cornelia
Beauty Star
11/05/26-12:34

Denna hårolja har verkligen räddat mitt hår ✨ och enligt mig ett väldigt bra budget tips! har ni några tips på håroljor? ✨

Shine & Protect Hair Oil 50 ml