Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Gun Camilla
16/04-17:00
Lumene, dag, natt,olja medmera. Min stora favorit
Se mer
Nikki
16/04-16:58 (redigerat)
Återkommer alltid till denna brun-utan-sol produkt för ansiktet, St Tropez Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist. Vet inte vilken flaska i ordningen detta är. Den ger ett väldigt fint gyllene glow som ser naturligt ut och den doftar oemotståndligt tropiskt. Misten är berikad med Hualuronsyra och Pentavitin för långvarig återfuktning. Den gyllene hudtonen kommer efter 4-8 timmar. Jag brukar spraya på rengjort ansikte på kvällen och vakna solkysst på morgonen. Den färgar inte av sig och det är bara att upprepa sprayningen för ökat resultat om man vill ha det. 100% vegansk.
St Tropez Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
St Tropez Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
Se mer
Nikki
16/04-16:37 (redigerat)
Ett av mina senaste inköp från Morphe är Out & A Pout Lip Duo i färgen Flirty Nude. Är så nöjd. Jättesnygg nudefärg med rosa ton som jag älskar, bra pigmentering och läppstiftet håller länge och bra. Färgmatchat lipgloss att använda tillsammans eller separat. Båda produkterna i detta set är i fullsize och det gör det dessutom väldigt prisvärt. 100% veganska produkter.
Morphe Out & A Pout Lip Duo Flirty Nude
Morphe Out & A Pout Lip Duo Flirty Nude
Se mer
Silvana
16/04-10:43
Någon som kan rekommendera en bra concealer som är täckande för ett inte allt för dyrt pris?😊
Se mer
Shawana
16/04-10:42
Jag måste rekommendera denna fantastiska ögonskuggspaletten som är jätte bra till day and night looks❤️
Anastasia Mini Soft Glam Eye Shadow
Anastasia Mini Soft Glam Eye Shadow
Se mer
Alisa
16/04-09:09
Någon som kan rekomendera en bra mascara, jag vill att det ska se ut som om jag har längre fransar ?
Se mer
Vanilla Icy
16/04-07:18
Idag har bra deal för Filorga. Har nån Filorga favoritprodukter för ansiktet att rekommenderar?
Se mer
Louise
15/04-16:53
Ingen har väl missat att det är 50% på budgie idag? Jag körde denna sheetmask igår framför tv:n 💦💙
BUDGIE Soak it up! Sheet Mask 25 ml
BUDGIE Soak it up! Sheet Mask 25 ml
Se mer