Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Johan
Beauty Talks Ambassador
21/04-09:56 (redigerat)
Betalt samarbete med KICKS Glöm inte att rösta på dina favoritprodukter inför KICKS Beauty Awards 2022! Som medlem i KICKS Club loggar du in och lämnar ett betyg och recension på dina favoritprodukter och är med i utlottningen bland vinnarna! I videon ser ni några av mina favoriter! Vilka är dina? :)
Bulldog Original Shave Gel 175 ml
Bulldog Original Shave Gel 175 ml
NIOD Survival 30 Day Cream 30 ml
NIOD Survival 30 Day Cream 30 ml
Maria Nila Dry Shampoo 250ml
Maria Nila Dry Shampoo 250ml
BeautyAct 2% BHA + 1% Zinc Purifying Toner 150 ml
BeautyAct 2% BHA + 1% Zinc Purifying Toner 150 ml
Exuviance Detox Mud Mask 100 ml
Exuviance Detox Mud Mask 100 ml
BeautyAct HydraGlow Face Mist 100 ml
BeautyAct HydraGlow Face Mist 100 ml
Se mer
Marta - Hudvårdstankar
Beauty Talks Ambassador
21/04-08:35
Omröstningen för KICKS Beauty Awards är igång och vilka produkter som tar hem priset i år presenteras snart! Jag har såklart röstat på mina favoriter. Röstningen är väldigt enkel. Man måste vara medlem i KICKS Club och rösta gör man genom att betygsätta en produkt samt skriva en recension om produkten.    Visste ni att alla communitymedlemmar automatiskt är med och tävlar om att få hemskickat en av vinnarprodukterna om man röstar? ☁️ MON SUN Bedtime Therapy Calming Oats Overnight Foot Mask Vill du ha bäbislena fötter och få spa-känsla på köpet? Då är den här fotmasken för dig! Verkar över natten genom att exfoliera och mjukgöra huden på fötterna. Stor tumme upp för att den även är prisvärd! ☁️ Dermaceutic K Ceutic En skyddande och reparerande kräm som alla borde ha hemma. Passa alla hudtyper, innehåller SPF 50, perfekt efter behandling, ger en underbar lyster, rik och gosig konsistens. Önskar att den gick att köpa i en typ 1L flaska haha 🙈 ☁️ Clinique Anti-Blemish Solutions Cleansing Foam En riktigt bra rengöring om man har problem med akne eller igentäppta porer. Innehåller salicylsyra som djuprengör porerna och motverkar akne. Men samtidigt känns rengöringen väldigt mild och torkar inte ut huden. En riktig favorit! ☁️ MANTLE The Eyes Cream Jag har tyvärr en hel del allergier vilket gör att mina ögon rinner en hel del och huden runt om ögonen blir irriterad. Den här ögonkrämer lugnar som inget annat! Den röda och irriterade huden förvandlas på bara några minuter till en lugn och återfuktad hud. Magisk! ☁️ EVY Technology Daily Repair Mousse Tycker att denna produkten är som ett gömt litet guldkorn. Många pratar om märkets solskydd (vilket jag också älskar) men den här tycker jag förtjänar mer uppmärksamhet. Den bokstavligen läker skadad hud och hudbarriär. Kan användas på hela kroppen. Den räddade min hy när jag fick en allergisk reaktion för några år sedan. Sedan dess har jag alltid minst en flaska av den hemma. Vilka produkter ska/har du röstat på? 🤍✨
Clinique Anti-Blemish Solutions Cleansing Foam 125 ml
Clinique Anti-Blemish Solutions Cleansing Foam 125 ml
MON SUN Bedtime Therapy Calming Oats Overnight Foot Mask 125 ml
MON SUN Bedtime Therapy Calming Oats Overnight Foot Mask 125 ml
Dermaceutic K Ceutic 30 ml
Dermaceutic K Ceutic 30 ml
EVY Technology Daily Repair Mousse 100 ml
EVY Technology Daily Repair Mousse 100 ml
MANTLE The Eyes Cream 15 ml
MANTLE The Eyes Cream 15 ml
Se mer
Maria
20/04-09:48
Hej hej! Någon här som vet vilka ingredienser som krockar med varandra när man använder flera olika produkter? 😅 tänker mest i hudvård. Finns det något som krockar med retinol tex?
Se mer
Amanda
19/04-22:45
Hellu 💕 Någon som har ett bra tips på en primer som minskar porerna och INTE är silikonbaserat?😅
Se mer
Saga
19/04-20:19
Älskar att testa nya eyeliners! 3ina i färgen 575. Älskade kvalitén på själva penseln men hoppades på en mer brun färg då denna nästan ser svart ut. Men annars glatt överraskad 😯
Se mer
Vanilla Icy
19/04-19:41
Easter deal unboxing 🐣 First time try Filorga
Se mer
Frida
19/04-17:43
Hej. Någon som testat Chloé parfymerna, vilken rekommenderar ni? 🥰
Se mer
Tova
KICKS-anställd
19/04-14:40
Vad kallas tekniken? Letar inspo till nästa besök hos nagelterapeuten och undrar om någon vet hur man får till den här looken? Ser lite ut som jellybeans 🍬och liksom transparent 😀
Se mer