/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
25/05/26-17:42

Två väldigt trevliga budgetprodukter tog båda slut i morse vid duschning. När jag åndå skulle lämna annan återvinning så fick de hänga med direkt. Kommer definitivt köpa om båda två!

Återvinning ♻️
Argan Shower Oil 500 ml
Nivea Body Lotion Repair & Care Fragrance Free 400 ml
Virre
Beauty Pro
25/05/26-17:37

Lite tips om man liksom min mor är torr och alltid behöver smörja sig på kroppen. Olika bodylotions och kroppprodukter är något hon ofta får för jag vet att hon alltid använder det 🩷

Shea Body Butter 200 ml
Body Lotion 400 ml
Pomegranate Body Lotion 400 ml
English Pear & Freesia Body Crème 175 ml
Alicia
Beauty Pro
25/05/26-16:27

Jag älskar att köpa olika set och kit och liksom en present där man får flera saker i, därför är rituals kit alltid perfekta för födelsedagar, morsdag... allt möjligt. Man blir också alltid glad när man får nya produkter att testa i duschen osv

The Ritual Of Yozakura - Small Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Small Gift Set 2025
Easter Giftset - Karma 2026 Rituals Easter Giftset - Karma 2026
The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual Of Ayurveda Me-Time Set Joyful Reset Rituals The Ritual Of Ayurveda Me-Time Set Joyful Reset
The Ritual of Karma - Small Gift Set 2025
The Ritual of Sakura - Small Gift Set 2025
The Ritual of Sakura - Large Gift Set 2025
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sotnosen
Beauty Pro
25/05/26-15:49

♻️ Dags för lite empties och återvinning ♻️ Shower gelen från Molton Brown som jag haft i travelsize doftade ljuvligt ~ som tur är har jag fler små travelsizes från Molton Brown att upptäcka eftersom jag har ett discoveryset 🫶🏻 jag taggar discoverysetet här om nån är nyfiken 😘 samt den ljuvliga doften av rhubarb & rose som jag haft 😍 vax sticket från Got2b har jag tyckt mycket om men nu började det lägga sig som vita flagor i håret så jag antar att det var dags att kassera den 🤷‍♀️( den har inte varit så förut). Hade även en make up brush cleaner, en sheet mask och en mascara som var dags att återvinna ♻️

♻️ Dags för lite empties och återvinning ♻️ Shower gelen
Stocking Filler Bath & Shower Gels Gift Box
Delicious Rhubarb & Rose Bath & Shower Gel 300 ml
Glued Wax Stick 50 g
Emma
Beauty Pro
25/05/26-14:59

Min mamma älskar parfymer och hennes favorit är Lancôme La Vie Est Belle. Den tänker jag köpa till henne och jag vet att hon kommer bli väldigt glad eftersom hennes nuvarande snart är slut.🥰

Jag skulle också rekommendera att kika på ett kit från Rituals eftersom jag vet att många uppskattar dem. Jag tycker att det är en perfekt present då man får möjlighet att testa olika produkter och hitta sina egna favoriter, samtidigt som man får lite spa känsla och egentid.😍✨

Lancôme La Vie est Belle Eau de Parfum 50 ml
The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual Of Ayurveda Me-Time Set Joyful Reset Rituals The Ritual Of Ayurveda Me-Time Set Joyful Reset
Angelica
Beauty Pro
25/05/26-13:49

Dessa 3 produkter tog slut i helgen så förpackningarna åker direkt till återvinningen. Kommer faktiskt köpa om alla 3 och det är inte vanligt för att vara jag

Återvinning ♻️
Danfeng
Beauty Pro
25/05/26-13:04

Detta The Ritual of Sakura - Medium Gift Set 2025 är en mycket fin present att ge till mamma. Den har en mjuk, ren och lugn känsla, och förmedlar en stillsam och helande ritual i vardagen. Som present till mamma handlar detta set inte bara om hudvård, utan också om att uttrycka en önskan: att hon ska få lite stilla och egen tid varje dag.

När man öppnar presentasken möts man först av en svag doft av körsbärsblom. Det är inte en söt eller tung parfym, utan en lätt och mjuk blommighet med en subtil varm, nästan krämig ton som gör att man omedelbart känner sig avslappnad. Duschtvålen och bodylotionen i setet har samma doftprofil. Duschtvålen skummar fint och rikligt, och efter duschen känns huden inte stram, utan istället ren, mjuk och återfuktad.

Bodylotionen har en len konsistens som är lätt att applicera och absorberas snabbt utan att kännas kladdig, samtidigt som fukten sitter kvar länge. Särskilt efter duschen ger den en känsla av att vara omsorgsfullt omhändertagen. Doften stannar kvar på huden en stund, diskret men behaglig, och blir tydlig när man kommer nära.

Helhetsupplevelsen är framför allt känslan av avslappning och lugn. Till skillnad från mer funktionella hudvårdsprodukter känns detta mer som en liten daglig ritual som gör att både dusch och hudvård blir ett långsammare och mjukare ögonblick.

💐 Morsdagstipsen
The Ritual of Sakura - Medium Gift Set 2025
Kristina
Beauty Pro
25/05/26-12:44

Återvinning av riktigt bra produkter som jag kommer köpa igen när jag använt upp annat jag hemma just nu.

Dessa två är både budgetvänliga och så himla bra. Smälter verkligen bort sminket.

💛 Smuuti Skin Pear Cleansing Gel

🩵 e.l.f. Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm

Tar bort allt smink och är dryga. Lämnar inga jobbiga oljerester i ögonen och svider inte alls.

Återvinning ♻️
Pear Cleansing Gel 150 ml
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g