/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maribelle
Beauty Pro
05/09/25-22:59(redigerad den 05/09/25-23:47)

Denna har jag köpt om och om igen! Behövde precis skaffa mig en ny då min gamla har blivit riktigt liten. Använder den nästan varje gång jag sminkar då jag älskar eyeliner!

Denna har jag köpt om och om igen! Behövde precis skaffa mig
Miss N
Beauty Star
05/09/25-20:36

senaste köpet från kicks! Har fått dille på Ole Heriksen senaste året och letat efter denna lip treatment Pout Preserve Peptide i den nya peach serien. Vart runt på flera kicks butiker och lyckades tillslut hitta den! Så nöjd, tycker den luktsr persika iste och det var precis det jag ville 🍑🧊🫖

senaste köpet från kicks! Har fått dille på Ole Heriksen
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Peach
Madeléne
Beauty Beginner
05/09/25-20:30

Hej!

Jag behöver er hjälp innan jag blir galen 🙈😴 Sedan tonåren har jag haft problem med huden från och till, sedan ett år tillbaka har det varit värre än vanligt. Är i kontakt med hudmottagning och fått testa olika produkter men känner att det bara blir värre..😴

Jag har även Crohns och har en medicin som heter Skyrizi och just nu äter jag även kortison pga ökaf inflammation i tarmen.

Jag får som små finnar som jag inte kan låta bli att pilla på, de blir då inflammerade , får bakterier i såren, det blir en (tror de sa) sekundär inflammation, de läker från utsidan men inflammation/ infektion under skårpan . Har även ökad tillväxt av svamp så börjat med schampo mot de (på ansiktet o kroppen alltså) Såren jag fått på bröst och rygg blir ärr för att det gått så djupt och tagit så lång tid att läka

Just nu ser huden för j*vlig ut. vad jag tror själv? Något täpper igen min hud så det blir såhär, plus att jag inte kan låta bli att pilla på de..

Tips på produkter som är milda , tar bort smink, ej täpper till, funkar bra mot bakterier och som är typ hämnande mot svamp ? 🤔🙈

Hej!  Jag behöver er hjälp innan jag blir galen 🙈😴 Sedan
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Lina
Beauty Pro
05/09/25-19:58

Hej alla fina!

såklart ingen här som missat att vi fått Charlotte Tilbury på kicks (!!!) Jag är sååå nyfiken på deras pressed powder och setting spray!! Ni som prövat, är dem värt det??

Airbrush Flawless Finish Refillable 1 Fair
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Nikki
Beauty Pro
05/09/25-19:48

Hittar fortfarande en del konstigt på nya hemsidan och annat hittar jag inte alls! 👻

Nu har t ex denna utvalda boxen som kom i våras blivit både märkt "Nyhet" och fått högsta (!) betyg med 3 färska omdömen.

Har för mig att det var ganska många, inklusive mig själv, som var riktigt besvikna på den jämfört med den tidigare.

Hittar fortfarande en del konstigt på nya hemsidan och annat
The Ultimate Skincare Edit
Skincity Selection Box
Mimmi
Beauty Pro
05/09/25-12:50

Jag blev inspirerad av Nikki igår, att göra en egen Julkalender! Jag har beställt lite på Kicks som kommer nästa vecka och ögonbrynspennan köpte jag för 40:- och ögonbrynsmascaran var på rabatt, så det är en bra början!

Jag blev inspirerad av Nikki igår, att göra en egen
Nikki
Beauty Pro
05/09/25-10:04

SÖTCHOCK 🏠

Julaskar från NYX

SÖTCHOCK 🏠   Julaskar från NYX
Fat Oil Gingerbread House Kit
Fat Oil Lip Drip Gloss Trio Kit
Buttermelt Face Palette Blush/Highlighter
Buttermelt Face Palette
Nikki
Beauty Pro
05/09/25-06:49

Helt ljuvlig!

Har nu använt min Badalada ett litet tag och den är bara så härlig. 🤗

En lätt och snabbabsorberande formula som gör huden silkeslen utan att den känns fet. Känns väldigt återfuktande. Innehåller bl a brasilianskt sockerrör och en blandning av hyaluronsyror.

Har Sol de Janeiros ikoniska gourmanddoft Cheirosa 62, så varm och söt och med noter av pistage, salt karamell och vanilj.

Helt ljuvlig!  Har nu använt min Badalada ett litet tag och
Body Badalada 400 ml