/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
22/09/25-12:36

Precis vad man behöver en måndag eftermiddag:

Depend's nya PRE PARTY Collection! 🩷🪩🩵🪩🎉

Precis vad man behöver en måndag eftermiddag:   Depend's nya
O2 Pre Party 5198 Dress Your Finest
O2 Pre Party 5200 Have Fun
O2 Pre Party 5199 Getting Ready
O2 Pre Party 5201 Icebreaker
O2 Pre Party 5202 VIP Meet And Greet
O2 Pre Party 5204 Party Rockin'
O2 Pre Party 5203 Mood On Top
O2 Pre Party 5197 Get Your Party Started
Lana
Beauty Pro
22/09/25-09:43
Nikki
Beauty Pro
22/09/25-09:42

Hidden beauty treasures 👑🤎🍩

Jättesugen på alla dessa krämiga och glansiga läpprodukter i Caramel- och Chocolate nyanser.

Så gissa om jag blev glad när jag gick igenom mitt smink igår kväll och hittade ett oanvänt gloss från MILK, Odyssey Lip Oil Gloss, i en caramel beige/brun nyans. Färgen heter Quest. 🤗

Vill också tipsa om två prisvärda godingar som jag såg i en KICKS-butik igår.

🍪 BeautyAct Lip Treatment Tint 🍪

🍩 e.l.f Glow Reviver Melting Lip Balm 🍩

Så ett tips:

Hem och leta i gömmorna och posta gärna ett inlägg med en glömd skatt du hittat eller återupptäckt! 👑🥰

Hidden beauty treasures 👑🤎🍩   Jättesugen på alla dessa
Lip Treatment Tint Soft Mocha
Lip Treatment Tint Dusty Mulberry
Glow Reviver Melting Lip Balm Vanilla Toffee
Glow Reviver Melting Lip Balm Java Chip
Odyssey Lip Oil Gloss Experience
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
KICKS
Official
22/09/25-08:00

🌟Måndags Quiz!!! 🌟

Det finns många härliga ingredienser i våra hudvårdsprodukter och en ny goding som vi förutspår kommer bli väldigt omtalad och populär i höst är Ectoin. Kan ni gissa vad den gör? 😍

👀psst - kan vara så att Paula's Choice nästa lansering har något med denna ingrediens att göra.

Frågesport
Vad gör ingrediensen Ectoin?
Återfuktar huden på djupet
Drar ihop porerna
Jobbar aktivt på finnar och plitor
Malaze
Beauty Pro
22/09/25-07:08

Dags att återvinna. Jag önskar att Kérastase anti-hair fall serum hade refill.

Dags att återvinna.  Jag önskar att Kérastase anti-hair fall
Head & Hair Heal Conditioner 1000 ml
Tatjana
Beauty Pro
22/09/25-04:01(redigerad den 22/09/25-04:01)

💕Beauty First Impressions 💕

🌸~Kylie Jenner Cosmic 2.0~🌸

🤍En fräsch och härlig sensuell doft utav päron med inslag utav Vanilj orchide samt Amber🤍

Jag blev positivt överraskad utav denna doft, jag förväntade inte mig att den skulle vara så "inbjudande" och fräsch! Passar hur bra som helst till utekvällar eller lite finare tillställningar!

🍰🍐 Doften är söt och Pudrig lik en god Vanilj-Päron bakelse 🍰🍐 Doften faller Absolut mig I smaken, finner den ungdomlig och spännande.

✨Dessa noter känner jag av ✨ Top noter ~ söt doft utav päron & rosa peppar~ Mellan noter ~söt Vanilj orchide och mjuk lavendel~ Basnoter ~Pudrig amber och sandelträ- ackord.

De enda minuspoängen tycker jag är att den ej håller så länge på huden. 3,5 utav 5 💛Rekommenderar att testa 💛

💕Beauty First Impressions 💕    🌸~Kylie Jenner Cosmic
Cosmic Kylie Jenner 2.0 EdP 50 ml
Sofia
Beauty Pro
21/09/25-22:28

Dreams coming true.. 💭

Vissa kanske minns att jag var på en parfymworkshop i början av året och blandade ihop min egen parfym. Det var jättekul och lärorikt! Men det var färdiga ackord (blandningar av flera olika noter) som man fick mixa och jag nämnde då att min dröm fotfarande var att få skapa en egen parfym from scratch.

Well.. Snart får jag göra det! 🤩 Samma ställe som jag var hos börjar nu med avancerade workshops där man jobbar med råmaterial istället, och man har mer tid på sig. Man behöver även vara mer förberedd innan man kommer dit – som jag har fattat det så skickar de utbildningsmaterial och man får skriva en brief inför workshopen.

Jag är så galet jävla taggad och har redan börjat skissa på topp-, hjärt- och basnoter till min parfym! 😃 Det blir en höstdoft, för någon sån har jag inte. Vilket så klart beror på att höstparfymer alltid doftar typ vanilj, kanel, kola, brasa och sånt som jag avskyr. 😅 Jag ska försöka återskapa hur hösten doftar i min värld. 🍁🍂🍎🌰☕️🏞🪵☀️🌬🧣🏈🎶🕯📚🧼🫧

Företaget heter No Ordinary Scent, eller NOS (fyndigt värre), och deras lokaler ligger i Gamla stan, Stockholm. Den avancerade workshopen kostar 2900 kr och hittills finns det bara ett datum att boka in sig på, 4 oktober, med totalt 6 platser. Det håller på i 2,5 h och man får med sig 30 ml av sin unika edp hem. ✨️ För denna workshop ska man kunna en del om parfym, noter, doftfamiljer osv.

Dreams coming true.. 💭  Vissa kanske minns att jag var på
Anna
Beauty Pro
21/09/25-21:29(redigerad den 21/09/25-21:54)

Senaste hemkomna köp!! Jag och min bror köpte den här ihop och kan verkligen rekommendera att kika på innehållet på Kicks hemsida. i finns en hudvårdsprodukt från ett märke jag verkligen älskar och den produkten kostar nästan lika mycket som hela kalendern🎅🌲

Senaste hemkomna köp!! Jag och min bror köpte den här ihop