/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
17/09/25-09:02

Budgetfavorit 🤎

Mycket mys och mist för pengarna.

Mistvarianten på Billie Eilish första succéparfym, Eilish EdP.

Hela 236 ml.

Budgetfavorit 🤎  Mycket mys och mist för pengarna.
Eilish Body Mist 236 ml
Eilish EdP 100 ml
Eilish EdP 10 ml
Eilish EdP 100 ml Gift Box Billie Eilish Eilish EdP 100 ml Gift Box
Nathalie
Beauty Pro
17/09/25-08:31

Så, köpte ni någon kalender? Jag hade jättemycket problem att ens få gå till kassan men lyckades tillslut norpa en Supreme Calender till mig och en Five Essentials till min make (som inte ens vet att han kommer få en 😀)

Det här blir min första Beauty Calender av något slag alls och det ska bli väldigt spännande att få öppna den!

Så, köpte ni någon kalender? Jag hade jättemycket problem
Nikki
Beauty Pro
17/09/25-07:53

Kändes som höst igår men idag fick det bli en sommardoft igen. ☀️🤗

Hur fin är inte Marc Jacobs flaska med sina blommor och stjälkar! 🌸🌷

Ha en underbar dag! 🍀

Kändes som höst igår men idag fick det bli en sommardoft
Daisy Wild EdP 30 ml Gift Box
Daisy Wild EdP 150 ml, Refill
Daisy Wild Eau So Intense 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Hogge
Beauty Pro
17/09/25-07:39

TIPS!

Ni som ska köpa kalenderar idag, redan nu kan man click&collect till valfri butik!

Nikki
Beauty Pro
17/09/25-07:25

Beauty First Impression

Lancôme La Vie Est Belle Vanille Nude EdP

Att jag hade höga förväntningar är en underdrift.

Att jag inte kommer att köpa den är ett som är säkert.

Det är faktiskt inget direkt fel på den men för mig sticker den inte ut på något sätt. En damig pudrig, lite träig myskdoft med jasmin och vanilj. Dock ganska fin och diskret.

Tycker den tidigare och fortfarande relativt nya La Vie Est Belle L'Elixir EdP var både modern och lekfull med lite oväntade doftnoter och kanske är det därför jag, lite orättvist, upplever denna som rätt tråkig tyvärr.

Direkt efter applicering känns det som att jag känner igen den och ganska snart inser jag att den på mig doftar väldigt likt min Vanilla Cloud EdP från CLEAN fast i en mer "vuxen" version. De kunde vara mor och dotter! 💕😃

Vad som ändå gör mig mest besviken är hur relativt svagt den doftar efter bara en kort stund.

"De utsökta ingredienserna blandas harmoniskt med din egen unika doft och skapar en personlig signatur som håller i upp till ett dygn, med en intensiv doftupplevelse under de första fem timmarna"

Efter 5 timmar känner jag absolut ingenting på min hud längre. Trist!

Flakongen är som med alla La Vie Est Belle to-die-for snygg. 🩷

Ville så gärna älska denna parfym så därför är jag kanske lite extra hård så nära inpå min egen besvikelse så provdofta den ändå i butik! Skulle dock rekommendera att som alltid, men särskilt i det här fallet, avvakta några timmar för att känna hur den utvecklas och håller på dig.

Beauty First Impression   Lancôme La Vie Est Belle Vanille
La Vie Est Belle Vanille Nude EdP 50 ml
Vanille Nude EdP 100 ml
Mimmi
Beauty Pro
17/09/25-07:21(redigerad den 17/09/25-07:35)

Mitt senaste köp en svart ros till håret, i siden material!

Mitt senaste köp en svart ros till håret, i siden material!
KICKS
Official
17/09/25-06:00

Today is the day!!

Är det bara vi som redan känner lite jul-feeling idag 🎁🎄

Nu släpps äntligen de efterlängtade kalendrarna. Vilken är du mest sugen på?

🤩THE ESSENTIAL FIVE🤩 I The Essential Five får du fem välfyllda luckor. Öppna på en gång – eller varje advent, med en extra present till julafton. Denna femstegs-rutin är fylld av hudvård, hårfavoriter, parfym och andra must-haves för honom (eller vem som helst). Och – den går precis lika bra att ge som presentbox.

❤️THE ICONIC ADVENT CALENDAR❤️ I The Iconic Advent Calendar får du allt från hypad hudvård till den hetaste makeupen och faves som gör ditt hår ännu härligare. Denna episka julkalender samlar alla trendiga beauty must-haves du behöver. Och – den stapelbara boxen är IKONISK.

💎THE SUPREME ADVENT CALENDAR💎 I The Supreme Advent Calendar får du allt från exklusiv hudvård till proffsig makeup och faves ditt hår kommer att älska. Denna maxat lyxiga julkalender samlar de absoluta guldkornen bland KICKS bästsäljare. Och – du vill aldrig sluta spegla dig i den lyxiga boxen.

Välj en eller flera svar
Vilken är din favorit? 😍🎁
29Bidrag
🤩THE ESSENTIAL FIVE🤩
❤️THE ICONIC ADVENT CALENDAR❤️
💎THE SUPREME ADVENT CALENDAR💎
Skicka
Today is the day!!  Är det bara vi som redan känner lite
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
17/09/25-05:41(redigerad den 17/09/25-05:42)

Hur tråkigt är det inte att man inte kan utnyttja sina 20 % på kalendern i år?! :(

Hur tråkigt är det inte att man inte kan utnyttja sina 20 %