/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Chuchu
Beauty Pro
26/09/25-13:32

Blev inspirerad av [@Kristina ] och rensade ut bland sådant som tagit slut. Detta går till ♻️ så mer plats kan göras åt nya produkter så småningom :) (ser ni hur jag gröpt ut ALLT ur min milk rouge? hahaha)

Blev inspirerad av [@Kristina ] och rensade ut  bland sådant
Emmie
Beauty Pro
26/09/25-12:42

🍂 Höstens bästa produkt! 🍂

Något som jag alltid får när kylan kommer är torra händer och då är ett måste en bra handkräm, min senaste favorit är den här från Jorgobé, känns så skön på händerna, återfuktar ordentligt och älskar doften!

🍂 Höstens bästa produkt! 🍂  Något som jag alltid får när
Nikki
Beauty Pro
26/09/25-11:25

Någon som provdoftat Sol de Janeiro's SUNDAYS IN RIO ännu?

Någon som provdoftat Sol de Janeiro's  SUNDAYS IN RIO ännu?
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Melina
Beauty Pro
26/09/25-10:18

mitt senaste köp från KICKS!

mitt senaste köp från KICKS!
Tina
Beauty Star
26/09/25-10:08

Höstens bästa produkt🍂

En bra återfuktande ansiktskräm är väldigt behövligt nu när kylan är på plats. Efter att använt den i ett tag så har jag insett att den är mycket bra och faktiskt väldigt återfuktande. Dessutom med en ögonkräm som lyser upp under ögonen, vilket är behövligt när man får mindre sömn eller allmänt har tappat sommarens färg och känner sig tröttare än vanligt.

Höstens bästa produkt🍂  En bra återfuktande ansiktskräm är
TRUTH Banana bright+ eye crème 15 ml
GinZing Energizing Rich Hydrating Cream 30 ml
Kristina
Beauty Pro
26/09/25-09:12

HUR mycket kan man samla på sig som man vid tillfället känns "bra att ha"?

Ganska sjukt när jag inser hur mycket jag köpt på mig genom åren. Numera försöker jag hålla mig mer till det jag verkligen vill ha och som jag vet att jag kommer använda.

Är det bara jag som köpt något för att det är såååå fint och för att sen knappt använda det alls? 🫢 Hittar ju bättre saker hela tiden. 💗

Igårkväll rensade jag (igen), Vissa oanvända saker går att ge bort och vissa saker, ja de åker direkt till återvinning. ♻️

Välj en eller flera svar
Hur ofta återvinner du makeupprodukter?
32Bidrag
En gång i månaden
Alldeles för sällan
Max en gång om året
Skicka
HUR mycket kan man samla på sig som man vid tillfället känns
Linn
Beauty Pro
26/09/25-07:57

BUDGETDOFT

Man kan tänka att misterna från Sol de Janeiro är dyra men jag tycker ändå att de är en budgetprodukt med tanke på mängden man får. Jag använder dessa mister främst på vår och sommar. Taggar mina favoriter. Har dock inte testat alla men det kommer jag göra.

BUDGETDOFT  Man kan tänka att misterna från Sol de Janeiro
Cheirosa 40 Perfume Mist 90 ml
Cheirosa 87 Rio Radiance Perfume Mist 90 ml
Cheirosa 62 Perfume Mist 90 ml
Ronja
Beauty Star
26/09/25-07:55

kvällens look

kvällens look