/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nadila
Beauty Pro
28/01/24-19:29
färg för alla hudtyper läppar och kinder  som håller i timmar. 💄 Naturlig finish
Malin
Beauty Pro
28/01/24-16:43
Mitt senaste köp. Brukar aldrig använda puder då jag tidigare tyckt att jag blir så torr men jag ska ge det ett försök och hoppas att det ska fungerar bättre denna gång 😍
Mitt senaste köp. Brukar aldrig använda puder då jag
Annika
Beauty Pro
28/01/24-14:28
Mitt beautylöfte 2024! Jag skulle vilja utveckla min hudvårds- och sminkrutin 2024. Något som händer när man blir äldre och huden förändras. Jag har alltid gillat smink och hudvård och tagit väl hand om min hy. Tänk att få hitta nya och spännande färger, ny hudvård som tillsammans ger mig ny insikt om vad just jag passar i och som jag mår bra av. Jag har alltid gillat färger så detta år ska jag använda till mig själv, det är jag värd.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Irena
Beauty Pro
28/01/24-13:25
Ett doftande skönhetsköp denna söndagsmorgon. Tänk att jag också skulle köpa paradoxe till slut 🙈. Dessa har jag dock inte köpt på Kicks (sorry Kicks, konkurrenten Åhléns hade bra erbjudanden i helgen).  Jag hoppas Paradoxe kommer bli en bra vardagsparfym som jag inte lätt tröttnar på. Köpte även Escadas nya Brisa Cubana. Har inte köpt en escada flanker sedan 2012 (tror Moon Sparkle var den sista jag köpte för er som hängt med ett tag och kommer ihåg den), men när jag läste att denna ska innehålla noter av mint och påminna om mojito 🍈kunde jag inte hålla mig från att blindköpa.
Ett doftande skönhetsköp denna söndagsmorgon. Tänk att jag
Sandra
Beauty Pro
28/01/24-12:22
Förra veckan var jag ut och åt med en kompis och vår servitris doftade så otroligt gott att jag var tvungen att fråga henne vad hon bar. Dagen efter gick jag ner till stan, testade den på handleden och köpte den direkt. Wow vilken doft🤤
Förra veckan var jag ut och åt med en kompis och vår
Sussi
Beauty Star
28/01/24-12:02
Det här pudret använder jag på morgonen efter en färgad dagcreme som jag blandar med it's cosmetics BB foundation. Resultatet blir en fräsch hy och de skavanker (även glåmighet) jag har blir genast mindre synliga och jag upplever inte att jag är "sminkad", det lägger sig inte i linjer heller ❤️.
Sussi
Beauty Star
28/01/24-11:48
Den här rengöringen undrar jag om det är någon som har synpunkter på? Jag har "mogen hud", med fina linjer runt ögonen. Jag är yttorr och samtidigt blir jag väldigt snabbt blank i ansiktet under dagen, skulle vilja hitta en rengöring som reglerar detta och absolut inte innehåller alkohol eller liknande som får huden att bli "stressad"?
Louiseemretsson
Beauty Pro
28/01/24-10:17
Mitt senaste köp från kicks! Älskar borstarna från flaer och busen från sunny stories 👏🏽🧖🏽‍♀️
Mitt senaste köp från kicks! Älskar borstarna från flaer och