Fixarsöndag đđâïž
Idag höststĂ€dade jag och sonen framsidan i solen frĂ„n đ innan bjuttiâ»ïž.
Vad som Äker in i badrummet:
- Common Clouds Moon Balm (snĂ€ll & lĂ€tt nattcremĂ©, Ă„terköpt nĂ„gra gĂ„ngerđ)
- Xlash Caring Eyes Waterproof Make-Up Remover (favorit waterproof-remover, sĂ€kert min 4 eller 5:te flaska đ)
- Dr. Ceuracle Pro Balance Pure Deep Cleansing Oil (Ă€ven denna ett Ă„terköp, luktar frĂ€scht och gör sin grej đ©”)
- NY! Laâdor Polish Oil Apricot (First impression: god aprikosdoftande hĂ„rolja đ Dock vĂ€ldigt svĂ„rapplicerad pga "tjock" konsistens sĂ„ kĂ€nns inte som om man har nĂ„got i hĂ„ret för allt "fastnar" i handen men sen nĂ€r hĂ„ret har torkat sĂ„ Ă€r det jĂ€tteflottigt. đ„Č Kommer anvĂ€nda upp men ej köpa om)
- NY! KAYALI Vanilla 28 EdP 10ml (First impression: köpte pga pĂ„ jakt efter ny vaniljparfym att kunna anvĂ€nda till layering, luktade pĂ„ den i butik och var nöjd. Nu hemma luktar den fortfarande varmt och mysigt av vanilj/tonka/brunt socker men kanske den Ă€r lite för myskig för mig. FĂ„r testa lite till men Ă€r glad att jag bara tog den lilla flaskanđŠ)
- Tops + Bomullspads (köper bara Kicks bomullspadsđ)
Vad som Äker ut i badrummet:
- Xlash Smooth Out Retinol Eye Stick (sambons favorit, ska köpa ett gĂ€ng under black week đ€)
- Banila Co Clean it Zero Cleansing Balm Original (bra men föredrar oil över balm)
- Vichy Capital Soleil UV Age SPF50+ (lĂ€tt/tunn SPF som fungerar bra under smink men alldeles för mkt alkohol för mitt torra ansikte đŹ)
- Kevin.Murphy Young.Again (bra hÄrolja/treatment/vÀrmeskydd)
- Listerine Total Care (stark sĂ„ satan men man kĂ€nner sig FRĂSCHđđŹ)