/ **Fixarsöndag đŸŒžđŸâ„ïž** Idag höststĂ€dade jag och sonen
Hogge
Beauty Pro
16/11/25-20:34(redigerad den 16/11/25-20:39)

Fixarsöndag đŸŒžđŸâ„ïž

Idag höststĂ€dade jag och sonen framsidan i solen frĂ„n 🍂 innan bjutti♻.

Vad som Äker in i badrummet:

• Common Clouds Moon Balm (snĂ€ll & lĂ€tt nattcremĂ©, Ă„terköpt nĂ„gra gĂ„nger💙)
  • Xlash Caring Eyes Waterproof Make-Up Remover (favorit waterproof-remover, sĂ€kert min 4 eller 5:te flaska 💜)
  • Dr. Ceuracle Pro Balance Pure Deep Cleansing Oil (Ă€ven denna ett Ă„terköp, luktar frĂ€scht och gör sin grej đŸ©”)
  • NY! La’dor Polish Oil Apricot (First impression: god aprikosdoftande hĂ„rolja 🍑 Dock vĂ€ldigt svĂ„rapplicerad pga "tjock" konsistens sĂ„ kĂ€nns inte som om man har nĂ„got i hĂ„ret för allt "fastnar" i handen men sen nĂ€r hĂ„ret har torkat sĂ„ Ă€r det jĂ€tteflottigt. đŸ„Č Kommer anvĂ€nda upp men ej köpa om)
  • NY! KAYALI Vanilla 28 EdP 10ml (First impression: köpte pga pĂ„ jakt efter ny vaniljparfym att kunna anvĂ€nda till layering, luktade pĂ„ den i butik och var nöjd. Nu hemma luktar den fortfarande varmt och mysigt av vanilj/tonka/brunt socker men kanske den Ă€r lite för myskig för mig. FĂ„r testa lite till men Ă€r glad att jag bara tog den lilla flaskan🍩)
  • Tops + Bomullspads (köper bara Kicks bomullspads💖)

Vad som Äker ut i badrummet:

• Xlash Smooth Out Retinol Eye Stick (sambons favorit, ska köpa ett gĂ€ng under black week đŸ–€)
  • Banila Co Clean it Zero Cleansing Balm Original (bra men föredrar oil över balm)
  • Vichy Capital Soleil UV Age SPF50+ (lĂ€tt/tunn SPF som fungerar bra under smink men alldeles för mkt alkohol för mitt torra ansikte 😬)
  • Kevin.Murphy Young.Again (bra hĂ„rolja/treatment/vĂ€rmeskydd)
  • Listerine Total Care (stark sĂ„ satan men man kĂ€nner sig FRÄSCH😈🌬)
Young.Again 100 ml
Kevin Murphy
Young.Again 100 ml
Caring Eyes Waterproof Makeup Remover 100 ml
Xlash
Caring Eyes Waterproof Makeup Remover 100 ml
Organic Cotton Pads 80 pcs
KICKS Beauty
Organic Cotton Pads 80 pcs
Smooth Out Retinol Eye Stick Purple
Xlash
Smooth Out Retinol Eye Stick Purple