/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
28/05/26-11:52(redigerad den 29/05/26-08:29)

Jag köpte nyligen L'Oréal Glotion och jag älskar verkligen resultatet. Den ger huden ett väldigt naturligt glow, och om man redan har ren och jämn hud behövs nästan ingen foundation alls. Idag passade jag dessutom på att köpa två stycken hos KICKS eftersom de hade 30 % rabatt.

Senaste köp
ZiiZii
Beauty Pro
28/05/26-11:39

För mig så tror jag att beauty med refreshing känsla kommer att växa ännu mer och bli större! Till exempel produkter som ger glow men samtidigt en kylande sval och fräsch känsla direkt! Jag tror att det kommer att finnas hybridprodukter alltså där makeup och hudvård är i ett. Exempel på dessa är lätta skintints, glowiga SPF produkter och läpp produkter som ger både vård och färg kommer att växa ännu mera än vad de gör nu. Och så klart så kommer troligen den glowiga skin aldrig försvinna tror jag! ✨

Sreeja
Beauty Pro
28/05/26-11:29

I think the next big beauty trend will be “skin-first makeup” mixed with smart hybrid products ✨ People want makeup that looks effortless but also improves the skin over time — like serum foundations, cooling blush sticks, SPF mists, and skincare-infused lip products. I also think ultra-glowy, healthy skin will stay huge, but in a more natural way instead of heavy makeup. Soft-focus products inspired by phone filters and “real life glass skin” will become even bigger 👀

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sreeja
Beauty Pro
28/05/26-11:20

Love a good pink blush and sharp eyeliner

Look of the day ☀️
Cloud Crush Blush Velvet Crush
Epic Ink Liner Waterproof 01 Black
Lana
Beauty Pro
28/05/26-09:29

Jag tror stenhårt på att nästa stora grej blir smarta hybridprodukter med fokus på hudbarriären! 🧪✨

Vi rör oss bort från tunga foundations och komplicerade 10 stegsrutiner. Istället tror jag vi kommer få se makeup som är 80% hudvård och 20% kosmetik tänk färgkorrigerande serum med SPF som anpassar sig efter hudtonen eller läppprodukter med kliniskt bevisad plump effekt som faktiskt reparerar på djupet.

Dessutom tror jag att kylande och "de puffing" effekter kommer explodera i allt från primers till settingsprays. Vi vill ha den där fräscha pigga looken direkt på morgonen utan att behöva rulla iskuber över hela ansiktet! 🧊

Noah90
Beauty Pro
28/05/26-08:58(redigerad den 28/05/26-09:01)

Produkter som kombinerar skincare och makeup känns verkligen som framtiden ✨ Serum foundations eller glow produkter med hudvårdande ingredienser och vårdande läpprodukter känns helt rätt ❤

Jag tror också att “soft filter makeup” kommer fortsätta växa 😍 Den naturliga men perfekta looken känns mer populär än någonsin!

Cooling beauty 🧊✨ tror jag också stort på eftersom kylande produkter känns både lyxiga och uppfriskande.

Trendspaning
Mimmi
Beauty Pro
28/05/26-08:57

Mitt senaste köp ifrån Kicks! Lancôme Idôle Skintint, härligt med en sådan här skintint till sommaren!

Mitt senaste köp ifrån Kicks! Lancôme Idôle Skintint,
Idôle Skintint 28N
Cornelia
Beauty Star
28/05/26-08:17

hej alla fina! ☀

jag behöver verkligen tips hur jag kan tvätta mina sminkborstar? har ni tips på metod eller produkt? alla tips mottages ✨*