/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Reem
Beauty Star
15/06/24-00:22

Jag letar efter ett bra hårschampo

Reem
Beauty Star
15/06/24-00:19

شاركي أفضل روتين سمرة البشرة أو عامل الحماية من الشمس (SPF) الخاص بك!

Pion
Beauty Pro
14/06/24-19:59 (redigerad den 14/06/24-20:01)

Mina senaste inköp kommer från Exuviance

När jag började sminka mig och intressera mig för smink så blev det lätt att jag snöade in på specifika märken. Jag gillade inte känslan av att ha olika märken. Detta blev ju ohållbart som ni förstår.

Nu märker jag att jag gör så med hudvården med, det känns bättre att inte ha en massa olika märken. Exuviance har jag börjat gilla mer och mer, alla produkter har varit bra. Ingenting har varit ens lite av en besvikelse. Mudmasken använder jag på helgen som ett roligt inslag i rutinen.
Och jag upplever produkterna som väldigt prisvärda, de är väldigt dryga och det behövs inte mycket produkt vid varje användning.

**Mina senaste inköp kommer från Exuviance**  När jag
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
14/06/24-13:37

OFRA Cosmetics & Too Faced

2 varumärken jag önskar att KICKS skulle ta in.

Älskar OFRA för deras fantastiska highlighters och för att deras produkter är 100% veganska.

Too Faced - roliga produkter och namn, läcker design och fina paletter.

Har ni något önske-varumärke? 🥰

OFRA Cosmetics & Too Faced   2 varumärken jag önskar att
Jabeen
Beauty Pro
14/06/24-11:47

Hi everyone, my recent purchase at kicks Luminous Complexion concealer by BeautyAct. I must say it really works well with medium coverage and would like to recommend it to you all.

Hi everyone, my recent purchase at kicks Luminous Complexion
Nikki
Beauty Pro
14/06/24-09:46

⭐️ ANASTASIA Dewy Set Setting Spray ⭐️

Älskar denna setting spray av flera anledningar:

Behaglig, lätt vattenbaserad formula.
Strålande lyster men utan att man ser blank ut.
Härligt återfuktande för torr hud, även utan makeup.
God, svag doft av kokos och vanilj.
100% vegansk

Finns i två storlekar. Fullsize och mini - för resan eller för att prova på.

⭐️ ANASTASIA Dewy Set Setting Spray ⭐️  Älskar denna setting
Annika
Beauty Pro
14/06/24-09:29

En metallic eyeshadow från BeautyAct blev det idag, på rean dessutom. Så spännande.

En metallic eyeshadow från BeautyAct blev det idag, på rean
Nikki
Beauty Pro
14/06/24-09:28

🧡🌳 Nu ska det testas ORIGINS produkter 🌳🧡

Äntligen har jag fått hem min beställning. Då jag även fick en gåva med mitt köp blev det flera nya produkter förutom de tidigare favoritmaskerna, djuprengörande Clear Improvement Active Charcoal Mask och återfuktande Drink Up Intensive Overnight Mask.
Har tidigare haft en Ginzing kräm men inte denna.
Så taggad, ska bli jättekul och spännande att prova lite ny hudvård! 😃

Har ni testat något från ORIGINS? Kommentera gärna! 🥰

🧡🌳 Nu ska det testas ORIGINS produkter 🌳🧡  Äntligen har