Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Hanna
03/05-16:21
Hej! behöver er hjälp, någon som kan rekommendera produkt/produkter för att få bort textur och acne ärr:)) tacksam för alla svar!!⭐
Se mer
Yasmin
03/05-12:51
Om ni vill dofta en blandning mellan blommor, romantik och sommar så köp denna. Den fungerar bra som present och jag far alltid massa komplimanger nar jag har den, rekommenderar starkt.
Valentino Born In Roma Coral Fantasy Uomo EdT 50 ml
Valentino Born In Roma Coral Fantasy Uomo EdT 50 ml
Se mer
Yasmin
03/05-12:45
Den har produkten är väldigt lätt att applicera och även prisvärd. Jag rekommenderar.
Smashbox Halo Healthy Glow All-In-One Tinted Moisturizer SPF 25 01 Fair
Smashbox Halo Healthy Glow All-In-One Tinted Moisturizer SPF 25 01 Fair
Se mer
Eva
02/05-16:36
Beauty Tester
Jag har fått förmånen att testa LancomeRenerie H.C.F. Tripple serum. För det första tycker jag att förpackningen är tilltalande. Formulan är lättblandad och lätt att applicera.Lätt att få ut rätt mängd. Märkbar skillnad efter en vecka. En produkt som måste provas.
Se mer
Dylan
01/05-19:43
Kan jag få tips på parfym som luktar mycket av vanilj och blommor..Tack<3
Se mer
Nikki
01/05-16:14 (redigerat)
Älskar Real Techniques borstar och har sedan länge deras kit Everyday Essentials som jag använder varje dag. Behövde förnya och komplettera med några ögonskuggsborstar och valde även då samma märke. Real Techniques Eye Shade + Blend Brushes. De är väldigt smidiga, mjuka och lätta att jobba med och allt man behöver för att lägga en fin ögonmakeup. 💜😍
Real Techniques Eye Shade + Blend Brushes
Real Techniques Eye Shade + Blend Brushes
Se mer
Nikki
01/05-16:02 (redigerat)
Har införskaffat en ny ögonskuggspalett, Morphe 35T Sweetest Tea Artistry Palette, till min samling och jag är så nöjd med mitt köp. En palett med 35 mycket pigmenterade och fina färger ( både matta och skimrande ) som kan varieras till en mängd olika looks. Dessutom väldigt prisvärd. Har betalt det dubbla och mer för paletter med likvärd pigmentering. 💗💜💗
Morphe 35T Sweetest Tea Artistry Palette
Morphe 35T Sweetest Tea Artistry Palette
Se mer
Nikki
01/05-15:47
Byta doftfamilj? Tidigare i veckan när fick jag en stund över fick jag också en bra och lite spännande idé (tycker jag själv i alla fall😃). Gick in på ett parfymeri och bestämde mig för att testa några parfymer som inte tillhörde "min" doftfamilj. Jag valde, och fick tips om några, mer orientaliska, söta, varma och blommiga parfymer än jag normalt brukar falla för. Till min förvåning tyckte jag jättemycket om två av dem så nu har jag något att skriva på önskelistan för kommande födelsedag. Kan verkligen rekommendera att göra detta. Vi alla utvecklas ju och förändras och det kanske även vår smak gör. Vill ni veta vilka det var jag föll för? Kanske någon av er redan har någon av dem som sin favorit.💗
Oscar De La Renta Bella Essence EdP 100 ml
Oscar De La Renta Bella Essence EdP 100 ml
Armani Terra Di Gioia EdP 30 ml
Armani Terra Di Gioia EdP 30 ml
Se mer