/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Marina
Beauty Pro
02/10/25-07:04

hoppas på vinst jag älskar det  1.Serien heter Vitamin C (ibland marknadsförs som Vitamin C-serien eller Vitamin C Skincare). 2.Nilens Jord Mineral Foundation, Vitamin C Serum eller Mascara Extension. 3. Vilket land kommer Nilens Jord ifrån? ➝ Nilens Jord är från Danmark. 🇩🇰

Meryem Hassek
Beauty Pro
02/10/25-07:03

spd 15

Sofia
Beauty Pro

🌸 Här kommer mina svar i tävlingen om en härlig goodiebag från Nilens Jord 🌸

1️⃣ Nilens Jords C-vitaminserie heter Hydra Glow Vitamin C ✨ 2️⃣ Den produkt jag är mest taggad på är Hydra Glow Magic Tint SPF 15 – älskar när hudvård och makeup möts i samma produkt! 💕 3️⃣ Nilens Jord kommer från Danmark 🇩🇰

🍀 Håller tummarna! 🍀

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Vanessa
Beauty Pro
  1. Nilens Jords C-vitaminserie heter Hydra Glow (Hydra Glow Vitamin C).

2.Jag är mest taggad på Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Serum — jag tycker kombinationen av C-vitamin och peptider låter riktigt intressant.

1. Nilens Jord kommer från Danmark.
Nikki
Beauty Pro
02/10/25-06:50

Nytt set från CLEAN 🩷💚🩵

Hur fint är inte detta lilla set från Clean! Älskar förpackningen med tema-beskrivningar. 🤗

Perfekta för resan, i handväskan eller på jobbet!

Har inte sett just detta på KICKS men taggar ett annat set som finns i sortimentet och som innehåller samma 3 dofter + Skin EdP och Strawberry Fields EdP.

Nytt set från CLEAN 🩷💚🩵   Hur fint är inte detta lilla
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Classic Rain EdP 30 ml
Classic Warm Cotton EdP 30 ml
Classic Layering Rollerball EdP 5x5 ml Gift Box
Classic Skin EdP 30 ml
Classic Strawberry Fields EdP 60 ml
Malaze
Beauty Pro
02/10/25-06:46

Perfymgarderob De är mestadels kvälls- och vinterdofter. Det finns många andra men dessa är mina mest partydofter.

Perfymgarderob De är mestadels kvälls- och vinterdofter. Det
Black Opium EdP 50 ml
La Belle EdP 30 ml
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
02/10/25-06:31

Favorit & Budgetfavorit 💜

Av Sol de Janeiro's mister är nog Cheirosa 59, med doftnoter av vaniljorkidé, sockrad viol och sandelträ, den jag använder allra mest året om och då lönar det sig verkligen att köpa den stora.

Du betalar 50% mer men får nästan 3 ggr så mycket! 😃

Priset på KICKS är 299 kr för 90 ml och 449 kr för hela 240(!) ml vilket ger ett pris på 1.87 kr/ml jämfört med 3.32 kr/ml.

💸💰💸💰💸

Favorit & Budgetfavorit 💜   Av Sol de Janeiro's mister är
Cheirosa 59 Perfume Mist 90 ml
NAS
Beauty Pro
01/10/25-21:24

Escada Cherry in the Air 🍒

Season: Spring & summer Vibe: Playful, fruity, and cheerful. It’s all about cherry, raspberry, marshmallow, and light florals.

Perfect for warm, sunny days. It’s flirty and youthful, like a picnic or a stroll under blooming trees

Paco Rabanne Lady Million✨️

Season: Best for autumn & winter Vibe: Luxurious, warm, and bold. It has honey, patchouli, amber, and white floral notes.

It’s rich and sweet, making it perfect for colder weather and evening wear. A glamorous "going out"

Lady Million Eau de parfum 30 ml
Taj Sunset EdT 50 ml