/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Maysen
Beauty Pro
02/12/25-09:22(redigerad den 02/12/25-09:26)

Påväg tillbaka efter att ha gjort ett lapptest, på bilden ser ni hur hela ryggen och armarna såg ut. Detta har gjort att jag inte sminkat mig på ett braaaa tag... Just för att kunna ta reda på vilket ämne i mitt smink/ hudvård / parfym jag faktiskt är allergisk mot.

Tack snälla Nathalie som tog sig tiden att förklara hur ett sånt test fungerar. Denna community är verkligen ett så trevligt forum med underbart hjälpsamma människor!❤️

Påväg tillbaka efter att ha gjort ett lapptest, på bilden
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
02/12/25-09:16

Har varit sugen på Hickaps blush så länge och nu slog jag äntligen till! Älskar allt med den; pigmenteringen, formulan, förpackningen! Och ni vill jag bara köpa fler nyanser. Misstänker att jag kanske börjar bli lite Ole besatt 😉🥰

Har varit sugen på Hickaps blush så länge och nu slog jag
The Wonder Stick Blush Rosewood Pink
Björn Axén
Beauty Brands Ambassador
02/12/25-09:06

Sleek Stick är här – din nya hårhjälte i vardagen!

Friss, flyaways eller babyhår som vägrar samarbeta? Sleek Stick ger omedelbar kontroll, glans och en slät, polerad finish utan att håret känns stelt – perfekt för knutar, hästsvansar, uppsättningar och bakåtkammade frisyrer. Din go-to när du vill fräscha upp frisyren mellan tvättar, göra en snabb touch-up under dagen eller se till att håret sitter på plats innan träningspasset. Liten nog att alltid ha i väskan – kraftfull nog att rädda vilken hårdag som helst.

Ett svep, och du är redo

**Sleek Stick är här – din nya hårhjälte i vardagen!**
Sleek Stick 25 g
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Violet
Beauty Pro
02/12/25-06:12

Min önskelista

Min önskelista
Devotion EdP 50 ml Gift Box
Violet
Beauty Pro
02/12/25-06:02

Hårrutin för ökad tillväxt: • Använd L’Oréal Paris Elvital Growth Booster Hair Serum två gånger i veckan. •Tvätta med loreal paris elvital growth booster shampoo en gång I vecka • Använd The Ordinary Hair Growth Serum alla andra dagar. Med tiden kan jag se att mycket babhår börjar växa ut.

Hårrutin för ökad tillväxt: • Använd L’Oréal Paris Elvital
Elvital Growth Booster Hair Serum 102 ml
Elvital Growth Booster Shampoo 200 ml
Violet
Beauty Pro
02/12/25-05:51(redigerad den 02/12/25-05:52)

Jag brukade tycka mycket om Lancôme-produkter, men på senare tid har min hud reagerat negativt. Jag får rodnad, klåda och irritation😞, vilket är tråkigt eftersom jag tidigare trivdes så bra med dem.

Jag har använt den här produkten i ungefär tre veckor nu, och jag är så nöjd! Min hud har blivit mycket bättre – den känns lugnare, mjukare och har fått en fin lyster som håller hela dagen. Jag har testat så många produkter för min irriterade hud tidigare, men inget har fungerat så bra som den här.

Jag brukade tycka mycket om Lancôme-produkter, men på senare
SOS Serum 50 ml
Milk Skin Toner 50 ml
Ceramic Milk Ampoule 40 ml
Collagen Lifting Eye Cream 15 ml
Atina
Beauty Star
02/12/25-01:35

Är det meningen attman blir så otroligt glansig av denna serie?

Let's Get Luminous+ Set
Nathalie
Beauty Pro
01/12/25-21:40

Julkalendern från MAC är riktigt fin 😍

Julkalendern från MAC är riktigt fin 😍