/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nancy
Beauty Star
07/02/24-23:26
Tips på parfymer som liknar valentino Born in roma? 😩🙏🏾
Indra
Beauty Star
07/02/24-23:25
Behöver även hjälp med en braaa hudvård rutin där jag kan använda Cosrx snigelextractet!! Har typ fått akne🥲
Hadi
Beauty Beginner
07/02/24-23:23
En fin parfym som heter scandal från Jean Paul
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Indra
Beauty Star
07/02/24-23:23
Help a girl out!!! Jag behöver tips på en bra sticky primer som är lik elf grip primer!!!🌸
garz
Beauty Star
07/02/24-23:23
Finns det nån bra rosemary hår produker som hjälper hårväxt :(
Jammi
Beauty Star
07/02/24-23:22
Lockigt hår!! Får nästan panik, hur gör man? Jag har medellockigt hår, ganska mycket och väldigt envisa hårstrån. Får inte till det, jag har provat hur många produkter som helst och vad som känns som tusen tekniker men det blir nästan alltid frizzy hur gör man?😭😭
Nancy
Beauty Star
07/02/24-23:22
Behöver tips på billiga söta dofter 😻💞
Felicia
Beauty Star
07/02/24-23:22 (redigerad den 07/02/24-23:23)
Denna parfym och body lotion måste jag bara tipsa om dom är söta i lukten och håller länge, har haft dom nu i några år och blir inte less dom. Tips!!!