Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
AdHe
Beauty Pro
08/01/24-11:12 (redigerad den 08/01/24-11:12)
Birthday gift 🎉
Birthday gift  🎉
Nikki
Beauty Pro
08/01/24-10:53 (redigerad den 08/01/24-10:54)
❄️☃️ Tips på superbra hudvård från BIOTHERM i vinterkylan ☃️❄️ Behöver du återfukta och lugna din hud och samtidigt stärka den skyddande barriären? Då är Life Plankton Elixir Serum och Cera Repair Barrier Cream en riktigt bra kombination. PS. Finns en väldigt prisvärd gift box med på rean 30%, Biotherm Cera Repair Barrier Gift Box. Slut online men finns fortfarande kvar i många butiker.  När det är så här kallt skyddar jag mitt ansikte lite extra genom att inte tvätta ansiktet eller använda någon annan rengöring på morgonen. Ha en fin dag! ❄️
Alma
Beauty Star
08/01/24-09:20
Hej alla! Någon som kan hjälpa mig att hitta ett alternativ till Budgies Glowy Cactus Extract face serum mist? Jag var jättenöjd med den och det är så synd att den slutat säljas 😔 Är det något som har tips på någon liknande💕?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Isabella
Beauty Star
08/01/24-01:38
Tänkte bara kolla om någon som är kunnig inom hudvård vet om min hudvård är ”bra” alltså inte inehåller några dåliga ingredienser osv och om de funkar o använda både morgon och kväll eller ska man ha olika krämer för morgon o kväll?💗 använder cerave foaming clenser morgon o kväll oxå innan jag smörjer mig men går ej att tagga den👇🫧
Matilda
Beauty Pro
07/01/24-22:52
Tycker vansinnigt mycket om den här! Brush Cleansing Spray från Flaer håller mina borstar rena och fräscha mellan tvättarna 👌🏻 STORT PLUS FÖR PRISET!
Nadila
Beauty Pro
07/01/24-22:02
Fick testa denna fån ole henriksen eye cream och kan starkt rekommendera att detta är ett såååå värt köp att köpa 👍
Fick testa denna fån ole henriksen eye cream och kan starkt
Kajsamaria
Beauty Pro
07/01/24-18:30
Mitt senaste köp från KICKS!! 😍
Mitt senaste köp från KICKS!! 😍
Tindra
Beauty Beginner
07/01/24-14:41
Hej! Har någon något produkt tips för att få bort dom vita bulorna/prickarna på hakan?