/ Julklappstips! đŸȘ·đŸŽ„ Min mamma fĂ„r en av mina favoriter frĂ„n
Nikki
Beauty Pro
11/12/25-09:23

Julklappstips! đŸȘ·đŸŽ„

Min mamma fĂ„r en av mina favoriter frĂ„n Issey Miyake. FrĂ€sch, blommig och feminin. đŸȘ·

Jag vet att hon kommer bli överraskad för vi vuxna köper inte lĂ€ngre massa dyra presenter och byter oss emellan. Vi "barn" Ă€r inte lĂ€ngre barn och har inte heller egna barn sĂ„ dĂ„ tyckte vi faktiskt att det blev lite löjligt. Vi köper nĂ„got till de allra nĂ€rmaste och sedan spelar vi julklappsspelet istĂ€llet! 😃 Men nu hittade jag denna doft till ett sĂ„ löjligt lĂ„gt pris (under 300 kr för 50 ml!) sĂ„ jag kunde inte motstĂ„. Ok, lite frakt pĂ„ det men Ă€ndĂ„ under 400 kr. Och bĂ€st av allt, jag bestĂ€llde i mĂ„ndags och fick den levererad till dörren i gĂ„r kvĂ€ll. 2 vardagar i december och dĂ„ skickades den frĂ„n utlandet! âœˆïžđŸŽ

Gjorde ett beautyköp pĂ„ en svensk hemsida (ej KICKS) den 1:a december och det har fortfarande inte kommit, bara meddelanden om att de har mycket att göra och att leveranstiden dĂ€rför Ă€r nĂ„got (!) lĂ€ngre Ă€n vanligt! đŸ€Ł

Hur har det gÄtt med era bestÀllningar och leveranser pÄ rean?

Tycker ni parfymen lÄter god tycker jag ni ska provdofta den i butik. En ikon som lanserades redan pÄ 90-talet och för att vara EdT hÄller den bra mycket bÀttre Àn mÄnga EdP. Ljuvlig vÄr-och sommardoft eller dagdoft!

L'Eau D'Issey EdT 50 ml
Issey Miyake
L'Eau D'Issey EdT 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!