Julklappstips! đȘ·đ
Min mamma fĂ„r en av mina favoriter frĂ„n Issey Miyake. FrĂ€sch, blommig och feminin. đȘ·
Jag vet att hon kommer bli överraskad för vi vuxna köper inte lÀngre massa dyra presenter och byter oss emellan. Vi "barn" Àr inte lÀngre barn och har inte heller egna barn sÄ dÄ tyckte vi faktiskt att det blev lite löjligt.
Vi köper nĂ„got till de allra nĂ€rmaste och sedan spelar vi julklappsspelet istĂ€llet! đ
Men nu hittade jag denna doft till ett sĂ„ löjligt lĂ„gt pris (under 300 kr för 50 ml!) sĂ„ jag kunde inte motstĂ„. Ok, lite frakt pĂ„ det men Ă€ndĂ„ under 400 kr. Och bĂ€st av allt, jag bestĂ€llde i mĂ„ndags och fick den levererad till dörren i gĂ„r kvĂ€ll. 2 vardagar i december och dĂ„ skickades den frĂ„n utlandet! âïžđ
Gjorde ett beautyköp pĂ„ en svensk hemsida (ej KICKS) den 1:a december och det har fortfarande inte kommit, bara meddelanden om att de har mycket att göra och att leveranstiden dĂ€rför Ă€r nĂ„got (!) lĂ€ngre Ă€n vanligt! đ€Ł
Hur har det gÄtt med era bestÀllningar och leveranser pÄ rean?
Tycker ni parfymen lÄter god tycker jag ni ska provdofta den i butik. En ikon som lanserades redan pÄ 90-talet och för att vara EdT hÄller den bra mycket bÀttre Àn mÄnga EdP.
Ljuvlig vÄr-och sommardoft eller dagdoft!