/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
08/10/25-17:01

✨ Beauty First Impressions ✨ Testade precis Alien Eau de Parfum och wow… vilken ikonisk doft! 😍 Direkt kände jag den soliga jasminen som möter det varma amber hjärtat 🌞✨. Den är djärv, sensuell och stannar kvar länge på huden 🔥💜 👉 För mig känns den som en keeper för kvällar eller speciella tillfällen 🌙💫

✨ Beauty First Impressions ✨ Testade precis Alien Eau de
Alien EdP 90 ml
Maria
Beauty Star
08/10/25-16:52

What's in my bag? Här är de produkterna som följer med mig till jobbet varje dag :)

What's in my bag? Här är de produkterna som följer med mig
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Hand Cream Rich Perfumed 75 ml
Fit Me Matte + Poreless Powder 120 Classic Ivory
Dew Drop Lip Oil Pink Touch
Glow Paradise Balm-in-Lipstick 906 Blush Fantasy
Nikki
Beauty Pro
08/10/25-16:33

What's in my bag 👝💄

Vilken rolig utmaning!

Tyvärr har jag inte mycket beauty eller annat spännande i min handväska till vardags men utan några läppfavoriter går jag sällan hemifrån.

Ole Henriksen för mjuka läppar och Clinique's Almost Lipstick Black Honey funkar alltid! 💋

What's in my bag 👝💄   Vilken rolig utmaning!  Tyvärr har
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine
Almost Lipstick Black Honey
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maysen
Beauty Pro
08/10/25-16:33

Makeup look, hår och outfit från min väns bröllop i helgen😍

Makeup look, hår och outfit från min väns bröllop i helgen😍
Iconic Blush Kit
The Gleam Eyeshadow Stick Longwear & Water-Resistant 51 Sandstone
Healing Strength Silk Serum 100 ml
Donna Born In Roma Intense 50 ml
Chuchu
Beauty Pro
08/10/25-15:05

HETT TIPS! 🔥

Essence Line N’ Stain! Tattoo Lip Liner i färgen "Make a Mauve”!

Pigmentet är galet, den torkar snabbt och sitter som en tatuering (på gott och ont 😅). Jag tycker många andra stains kan torka ut läpparna, men inte denna!

det är en perfekt balans mellan rosa, brunt och lila, alltså en perfekt mauve. Den glider verklgien på läpparna, tuschen är skön mot läpparna. och pigmenteringen är imponerande för priset... ynka 35 kr från en annan viss sida.

finns två andra nyanser, men tror tyvärr inte de är för mig.

så ni som gillar stains, löp o köp!

HETT TIPS! 🔥  Essence Line N’ Stain! Tattoo Lip Liner i
Anna
Beauty Star
08/10/25-14:53
  1. Hydra Glow vitamin C
  2. Cheek & lip!
  3. Danmark
Valentina
Beauty Pro
08/10/25-14:50

**What's in my bag **👝💄: Läppenna: CT pillow talk medium Läppglans: CT pillow talk Parfym: Rituals cloudspace (limited edition) Mascara: Loréal Paris panorama Kajalpenna: CT rock 'n' kohl

**What's in my bag **👝💄: Läppenna: CT pillow talk medium
Volume Million Lashes Panorama Chromatic Mascara Extra Black
Rock 'N' Kohl Smokey Bronze
Collagen Lip Bath Pillow Talk
Lip Cheat Hollywood Honey
Jabeen
Beauty Pro
08/10/25-13:16(redigerad den 08/10/25-13:22)

Beauty firts Impression 💖

Jag fick Ultimune Power Infusing Serum från Shiseido som ett prov från KICKS butik, och här är mitt första intryck av det här fantastiska serumet! ✨

När jag använde det för första gången kändes det så skönt, mjukt, snabbt absorberande och med en mild doft som ger en lyxig känsla.

Det bästa är att det passar alla hudtyper! 💆‍♀️ Det är visserligen ganska dyrt, men jag tycker verkligen att det är värt att testa. 💕

Det är konstigt att tagga rätt produkt 

Beauty firts Impression 💖  Jag fick Ultimune Power Infusing
Ultimune Power Infusing 120 ml