/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sally
Beauty Pro
19/10/25-11:29

Idag använder jag denna härliga ansiktsmask för att boosta huden lite extra!

Den rengör ansiktet och ger mig ett riktigt fint glow!

Idag använder jag denna härliga ansiktsmask för att boosta
Anti-Blemish Solutions Oil-Control Cleansing Mask 100 ml
Sotnosen
Beauty Pro
19/10/25-07:50

Detta är min härliga söndagsmask 💕 älskar att ha self care sundays och idag är inget undantag 💖 denna från Klairs är en av mina absolut största favoriter. Den får verkligen min hud att må bra 🫶🏻 man känner sig återfuktad på djupet och plumpad. Aldrig testat någon mask som är lika bra som denna ❣️

Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Bedur
Beauty Pro
19/10/25-04:11

in my beauty bag

in my beauty bag
Dior Addict Lip Glow Oil 063 Pink Lilac
Backstage Eye Palette 003 Warm Essentials
Lifter Liner Lip Liner 05 On It
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Meryem Hassek
Beauty Pro
18/10/25-20:11

https://community.kicks.se/?referralCode=136677327

Meryem Hassek
Beauty Pro
18/10/25-18:37

mitt senaste köp på Kicks

mitt senaste köp på Kicks
Nikki
Beauty Pro
18/10/25-15:42

BORNTOSTANDOUT Sugar Addict EdP

En lockande beskrivning som gör mig nyfiken:

"Sugar addict öppnar med en bländande explosion av rent socker, en kristallliknande rusning som väcker sinnena. Inslag av rik kakao, varm kanel och krämig vanilj virvlar samman och skapar en skiktad sötma som aldrig känns kladdig. Ett generöst stänk rom ger ett alkoholhaltigt djup, medan kashmirträ skapar en lyxig, mjuk bas. Subtila inslag av kaffe och labdanum ger en touch av sofistikerad bitterhet, en påminnelse om att sann njutning handlar om balans."

BORNTOSTANDOUT Sugar Addict EdP    En lockande beskrivning
Sugar Addict EdP 15 ml
Hildelilla
Beauty Pro
18/10/25-13:45

What's in my bag 👝💄💫

1. Charlotte Tilbury travel Airbrush Flawless Setting Spray 34 ml
  2. Anastasia Beverly Hills Ansiktpalett: Off To Costa Rica
  3. ICONIC LONDON Melting Touch Lip Balm sitting pretty 3 ml

Desse produkter är alltid i min väska ❣

💫

What's in my bag 👝💄💫   1.  Charlotte Tilbury travel
Airbrush Flawless Mini Setting Spray Kit
Face Palette Off to Costa Rica
Melting Touch Lip Balm Sitting Pretty
Melina
Beauty Pro
18/10/25-11:10

Min lillebror åker ofta till Japan och självklart får han med sig en lista på shopping av mig, här är lite av mina favorit produkter som är köpta i Japan! naturie - HATOMUGI SKIN CONDITIONING MILK naturie - HATOMIGI SKIN CONDITIONING GEL Den virala Keana Rice Masken så klart! Ett C-Vitamin serum Älskar dessa produkter , använder produkterna från naturie varje dag gelen innan min SPF och milken innan kvällskrämen. Masken kör jag lite när jag känner för det och serumet 2 gånger i veckan. Kommer aldrig sluta använda dessa produkter.

Min lillebror åker ofta till Japan och självklart får han