/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
20/10/25-19:29

Det minst tråkiga av mina två badrumsskåp...

Numera finns alla mina roligare produkter någon annanstans än i badrummet, men de här tycker jag förtjänar att lyftas fram:

Lernberger Stafsing BB Cream - Leave-In Treatment. Har verkligen tyckt om att använda den här produkten, som jag tycker ger fukt och gör mitt lockiga underhår lite mjukare. Rekommenderar defintivt den här!

Vichy Antiperspirant Deodorant Roll-On 48H. Så effektiv deo! Kommer alltid tillbaka till den här. Har ganska känslig hud under armarna och den här ger inget obehag. Räcker länge och håller också väldigt länge!

Klairs Daily Comfort Hand Cream. Jag har inte använt den här handkrämen länge men undrar ändå vart den har varit i hela mitt liv! Den har allt man kan önska sig av en handkräm för dagen: doftfri, återfuktande, lätt och helt kladdfri inom någon minut om man inte överdoserar den. Lite dyrare än den handkräm från Rituals som jag brukade använda innan jag blev allergisk, men faktiskt också lite bättre än den!

Det minst tråkiga av mina två badrumsskåp...  Numera finns
BB Cream - Leave-In Treatment 150 ml
Antiperspirant Deodorant Roll-On 48H 50 ml
Daily Comfort Hand Cream 50 ml
Sotnosen
Beauty Pro
20/10/25-19:23

Beauty First Impressions 💖 Till att börja med: flaskan 🫶🏻 den är så himla fin och fresh så man vill gärna ha den framme. Älskar att den är vegansk och att den har tillsatt lingonvatten. Den känns väldigt bra att använda! Precis som det utlovas så är konsistensen geléaktig. Jag tycker att huden känns mer fyllig och återfuktad av denna 💕 serumet absorberas direkt vilket gör att man kan lägga sin nattcreme nästan direkt efter att ha applicerat denna 🫶🏻 pipetten gör det enkelt att få rätt mängd. Känns som en härlig boost av allt som huden vill ha så här till höstens kalla dagar 💖 Jag tycker även man märker av en uppstramande effekt 🫶🏻 Jag är väldigt nöjd!

Nordic Bloom Vegan Collagen Essence 30 ml
Sofia
Beauty Pro
20/10/25-18:44

I mitt halvtomma badrumsskåp... 🔍

Amika Hydro Rush Intense Moisture Leave-in Treatment – En riktig favorit som håller mitt hår mjukt och återfuktat. Använder nästan varje kväll genom att spraya på borsten och borsta igenom håret, efter tips från Margareta Grääs! 💚

Kicks Glow brush – Världens bästa hårborste till mitt tjocka hår med väldigt tunna hårstrån. Hatar alla andra borstar sen jag började använda denna. 😄 Bra pris också. Jag är nog inne på min tredje borste, och då har jag inte köpt ny för att den gått sönder utan för att jag inte förstår hur man får bort damm från den och till slut köper en ny och fräsch.

Kiko Lip scrub – Trevlig skrubb för läpparna i stickformat. Har tidigare bara haft läppskrubb som man liksom får gräva upp ur en burk och måste säga att detta är mycket bättre. Smidigare att använda helt enkelt. Den är dessutom rätt oljig så läpparna känns inte torra och sönderskrubbade efteråt. Bra pris på denna också!

Honorable mention – PROFFS hårolja som tyvärr inte finns på Kicks. Har använt den i säkert 15 år eller något. 😄 Mycket billigare än andra oljor, gör det den ska, luktar jättegott och räcker i en evighet. 👌🏼

I mitt halvtomma badrumsskåp... 🔍  **Amika Hydro Rush
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Glow Brush Matte Black
Lip Scrub 4,2 g
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Malaze
Beauty Pro
20/10/25-18:39(redigerad den 20/10/25-18:44)

"Badrumskåpet" Jag har ingen ordning men jag är säker på att de på bilderna använder jag mest.

❤Jag kommer att välja Biotherm först eftersom jag inte kan leva utan deodorant och det är etiskt fel att inte använda en deodorant. 😁

❤För det andra kommer jag att välja Nioxin, det är liksom inte min favorit än men det är något jag nyligen köpt och experimenterar med, antingen gör det det den påstår eller inte...

❤För det tredje skulle jag säga L'Oréals Revitalift Serum som också är en del av min dagliga rutin.

"Badrumskåpet" Jag har ingen ordning men jag är säker på att
Duo Deo Pure Holiday Set
Diaboost 100 ml
Revitalift Filler 1,5% Hyaluronic Acid Serum 30 ml
Malaze
Beauty Pro
20/10/25-17:32

Mitt senaste köp från KICKS Den stod på min önskelista länge och äntligen köpte jag den. ❤

Mitt senaste köp från KICKS Den stod på min önskelista länge
Collection Mains & Pieds Karité
Meryem Hassek
Beauty Pro
20/10/25-16:54

1: gold mask Questo lussuoso trattamento anti-età è una ricca maschera contenente oro puro 24 carati e oro colloidale che, insieme, donano alla pelle un effetto rimpolpante, un effetto lifting 2;Applicera morgon och kväll efter rengöring. Om du upplever att det pirrar i huden eller att den flagar behöver du inte oroa dig, det är helt normalt 2 orogins

1: gold mask Questo lussuoso trattamento anti-età è una
The Glow-Boosting Collection Gift Box 80 ml
Evelina
Beauty Pro
20/10/25-16:23

Då jag är på resande fot är mitt badrumsskåp de flaskor som ryms i den lilla plastpåsen man får flyga med.

Då jag älskar att dra händerna genom mitt hår vill jag ha med mig hårolja och jag har elvitals i reseförpackning. Eller, dimethiconol, vattenlöslig silikon, inte olja. Håret blir riktigt mjukt och glatt.

Dag och ögon kräm är tester på biotherm från Kicks. Jag passar alltid på att handla när Kicks har gåvor från biotherm och nu när jag är 30++ är retinol för kråkfötterna fantastiskt.

Då jag är på resande fot är mitt badrumsskåp de flaskor som
Blue Peptides Uplift Moisturizing Cream 50 ml
Blue Pro-Retinol Moisturizing Eye Cream 15 ml
Elvital Extraordinary Oil Hair Oil 100 ml
Irena
Beauty Pro
20/10/25-15:53

Mitt senaste köp. Hade slut på min senaste toner från Cosrx och skincity hade erbjudande om 50% på allt så det ska bli roligt att testa något nytt.

Det blev även en ny läppenna från Morphe. För ynka 69 kronor får du en penna som levererar resultat i samma liga som Mac. Skillnaden är att du kan få 5 pennor från Morphe för samma pris som en Mac penna. Väntar bara på att det ska komma in fler nyanser. Den jag köpte är Sugar Pie.

Mitt senaste köp. Hade slut på min senaste toner från Cosrx
Balancing Toner 50 ml
Color Pencil Lipliner Sweet Tea