/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Fia
Beauty Pro
16/10/25-19:13

🌸 Beauty First Impressions 💖 Jag har testat Too Faced Cloud Crush Blush i färgen Head In The Clouds – och wow! ✨

Rouget är mjukt och smälter verkligen in i huden. Den har en varm, fräsch ton som ger kinderna ett naturligt glow. 💕

Jag älskar hur lätt den är att applicera jämnt – inga fläckar eller ränder – och den är dessutom lätt att bygga upp om man vill ha lite extra färg. Bonus: den har en fräsch, söt doft som gör hela upplevelsen ännu härligare och förpackningen är så lyxig och fin! 🌷

🌸 Beauty First Impressions 💖 Jag har testat Too Faced
Cloud Crush Blush Watermelon Rain
Irena
Beauty Pro
16/10/25-17:05

Efter att ha sett ett inlägg på beautytalks där denna doft rekommenderades så testade jag igår i butik. Jag är såld. Fick två sprut vid handleden och kappan doftar ännu bättre idag. Den är blommig, varm och spicy. Den påminner om jultider, men även heta sommarnätter. Det gör ju inte saken lättare att jag mu har en 30% rabatt på Guccidofter. Denna måste jag bara ha 🙀

Bloom Parfum 50 ml
Sofia
Beauty Pro
16/10/25-17:03

Senaste köpet från Kicks blev en hel jävla hårfön 😄 och en blushborste från Nilens Jords som jag har tittat på sen märket kom till Kicks. Min gamla hårfön har jag haft i typ 15 år haha, så den behöver bytas ut nu.

Senaste köpet från Kicks blev en hel jävla hårfön 😄 och en
One Dry & Style Hair Dryer
Pure Collection Blush Brush
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Malaze
Beauty Pro
16/10/25-16:42

❤Beauty first impression och budgetvänlig❤

Någon i den här gruppen använde den här och skrev om den så jag var nyfiken. Jag köpte den och har använt den i tre veckor. Den är ganska budgetvänlig, men första intrycket är att den är ganska rinnig som vatten, luktar som medicin eller medicinsk kräm eller något. Efter att ha använt den kände jag inte att min hud var torr eftersom konsistensen jag nämnde var som vatten. Jag trodde att den kanske inte skulle fungera. Den fungerar faktiskt och ger huden fukt. Jag kanske inte kommer att köpa den igen eftersom jag har något med doft att göra när det gäller att applicera bodylotion eller kräm. Men överlag är det ett bra produkt. Om jag måste ge en siffra skulle jag säga 3/5.

❤Beauty first impression och budgetvänlig❤  Någon i den här
Hatomugi Essence 500 ml
Karin
Beauty Star
16/10/25-16:42

Hej, jag har köppt denna heatprotection i några år nu. Tyvärr har kicks tagit bort den nu och jag letar efter en ny jag kan köra på istället. Är det någon som har ett bra förslag? Ett krav är att den inte ska vara starkt parfymerad, har väldigt känsliga föräldrar 😊

Hej, jag har köppt denna heatprotection i några år nu.
Noah90
Beauty Pro
16/10/25-16:34

Kan någon tipsa mig om ett läppstift som sitter lika länge som Maybelline Super Stay? 💄✨

Noah90
Beauty Pro
16/10/25-16:32
Meryem Hassek
Beauty Pro
16/10/25-16:32

殺