I mitt halvtomma badrumsskåp... 🔍
Amika Hydro Rush Intense Moisture Leave-in Treatment – En riktig favorit som håller mitt hår mjukt och återfuktat. Använder nästan varje kväll genom att spraya på borsten och borsta igenom håret, efter tips från Margareta Grääs! 💚
Kicks Glow brush – Världens bästa hårborste till mitt tjocka hår med väldigt tunna hårstrån. Hatar alla andra borstar sen jag började använda denna. 😄 Bra pris också. Jag är nog inne på min tredje borste, och då har jag inte köpt ny för att den gått sönder utan för att jag inte förstår hur man får bort damm från den och till slut köper en ny och fräsch.
Kiko Lip scrub – Trevlig skrubb för läpparna i stickformat. Har tidigare bara haft läppskrubb som man liksom får gräva upp ur en burk och måste säga att detta är mycket bättre. Smidigare att använda helt enkelt. Den är dessutom rätt oljig så läpparna känns inte torra och sönderskrubbade efteråt. Bra pris på denna också!
Honorable mention – PROFFS hårolja som tyvärr inte finns på Kicks. Har använt den i säkert 15 år eller något. 😄 Mycket billigare än andra oljor, gör det den ska, luktar jättegott och räcker i en evighet. 👌🏼