I mitt halvtomma badrumsskĂ„p... đ
Amika Hydro Rush Intense Moisture Leave-in Treatment â En riktig favorit som hĂ„ller mitt hĂ„r mjukt och Ă„terfuktat. AnvĂ€nder nĂ€stan varje kvĂ€ll genom att spraya pĂ„ borsten och borsta igenom hĂ„ret, efter tips frĂ„n Margareta GrÀÀs! đ
Kicks Glow brush â VĂ€rldens bĂ€sta hĂ„rborste till mitt tjocka hĂ„r med vĂ€ldigt tunna hĂ„rstrĂ„n. Hatar alla andra borstar sen jag började anvĂ€nda denna. đ Bra pris ocksĂ„. Jag Ă€r nog inne pĂ„ min tredje borste, och dĂ„ har jag inte köpt ny för att den gĂ„tt sönder utan för att jag inte förstĂ„r hur man fĂ„r bort damm frĂ„n den och till slut köper en ny och frĂ€sch.
Kiko Lip scrub â Trevlig skrubb för lĂ€pparna i stickformat. Har tidigare bara haft lĂ€ppskrubb som man liksom fĂ„r grĂ€va upp ur en burk och mĂ„ste sĂ€ga att detta Ă€r mycket bĂ€ttre. Smidigare att anvĂ€nda helt enkelt. Den Ă€r dessutom rĂ€tt oljig sĂ„ lĂ€pparna kĂ€nns inte torra och sönderskrubbade efterĂ„t. Bra pris pĂ„ denna ocksĂ„!
Honorable mention â PROFFS hĂ„rolja som tyvĂ€rr inte finns pĂ„ Kicks. Har anvĂ€nt den i sĂ€kert 15 Ă„r eller nĂ„got. đ Mycket billigare Ă€n andra oljor, gör det den ska, luktar jĂ€ttegott och rĂ€cker i en evighet. đđŒ