/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
15/05/26-14:33

✨ Beauty Reset ✨ Dags att rengöra lite bland ögonskuggorna 🫣 när denna utmaningen kom så tänkte jag att jag inte har någon fallout bland mina ögonskuggor men vid en närmare titt så hade jag ju det 😂 man blir typ hemmablind och ser inte det själv 🙈 Idag blev det rengöring av Lh daybreak palette, Lh infinity deep palette och catrice Blooming bliss palette 💕 jag har inte testat mycket från catrice men denna ögonskuggan har överraskat mig ~ den är riktigt bra och en ny favorit 🫶🏻 Jag blev riktigt nöjd med resultatet med efter rengöringen ~ speciellt paletten från catrice ser ju som ny ut! 🥰

✨ Beauty Reset ✨ Dags att rengöra lite bland ögonskuggorna
Infinity Deep Palette
Irena
Beauty Pro
15/05/26-14:18

Eftersom jag aldrig varit något fan av spf i ansiktet och liksom fasat varje sommar över kletet och finnarna som kommer som ett brev på posten hade jag ingen aning om att det i spf djungeln finns något som heter spf powder. Nu har jag testat denna några dagar och måste säga att det lär bli sommarens IT produkt. Ger en matt effekt, finns i tre nyanser, ingen vit hinna, går att aplicers över smink utan att förstöra basen ✌️

någon som har testat denna? Eller har tips på andra spf i puderform.

SPF powder heaven
Anna
Beauty Pro
15/05/26-13:58

Bakom Förvaringslådor i ett skåp med medicin, städprodukter och ljus så låg de här oanvända produkterna som är minst fem år gamla. Tror den väldigt starka Aha- syra masken är sex- sju år gammal och var ett köp jag ångrade och aldrig vågade använda. skulle ge bort men glömde bort, " Out of sight out of mind"😄 En som jag tror riktigt hård Scrub till ansiktet som jag planerade att använda på kroppen, en present som jag letade efter men inte hittade åkrr nu raka vägen till återvinningen den med, doftar inte bra längre 😐

Till återvinningen ♻️
25% AHA + 2% BHA Exfoliant Peel 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emma
Beauty Pro
15/05/26-13:14

Nu har dessa produkter tagit slut och ska återvinnas. YSL LOVESHINE Plumping Lip Oil Gloss som är ett av mina absoluta favoritgloss. Jag har testat flera olika nyanser och älskar varenda en. De passar så fint ihop med många olika läppennor och läppstift, ger ett perfekt glans och dessutom en lätt plumpande effekt.👌🏻

Därefter är det en av mina budget favoriter Idun Minerals läppenna i färg Ingrid. Dessa pennor kommer jag fortsätta köpa om för att de sitter länge och är enkla att applicera.💄

Sist ut är Charlotte Tilbury Beautiful Skin Bronzer, som verkligen hållit hur länge som helst trots mycket användning. Den lägger sig jämnt och fint på huden och ger ett naturligt resultat. Jag har testat många krämbronzer genom åren, men den här och Chanel är det bästa jag har provat. 😍

Återvinn dina beautyprodukter ♻️
YSL LOVESHINE Plumping Lip Oil Gloss 9
Lipliner Lena
Beautiful Skin Bronzer 1 Fair
Rola Yousuf
Beauty Star
15/05/26-13:03(redigerad den 15/05/26-13:04)

De 7 viktigaste prdukterna man ska ha med:

• Gentle cleanser (mini) För att få bort svett och SPF
  • Återfuktande kräm (mini) En som håller huden "plumpy"
  • SPF 50 Super viktigt
  • SPF för läppar (Se taggad produkt) No crusty lips
  • Concealer Istället för foundation så man inte känner att man har för mycket på anisktet
  • Cream blush (Se taggad produkt) Ger en glowy sommar look
  • Leave in conditioner (Se taggad produkt) Räddar håret från saltvatten och luftfuktighet direkt
Huephoric Rush 3-In-1 Silk Blush Pleasured
Moisture Leave in Conditioner 150 ml
Protect Lip Balm SPF50 Protect Lip Balm SPF30
Alicia
Beauty Pro
15/05/26-10:47

Denna är så effektiv och lätt att jobba med, det kräver inte mycket tid och det blir inte heller smuligt. Rekommenderar verkligen till alla som inte orkar sitta länge och vill ha något som blir bra snabbt

Isadora matte eyeshadow stick i färgen 62 true Brown🤎
Matte Eyeshadow Stick 62 True Brown
Mariam
Beauty Pro
15/05/26-10:08

Då var min favo tagit slut och nu är det dags att återvinna.

Återvinning
Cream To Foam Cleanser 236 ml
ZiiZii
Beauty Pro
15/05/26-09:53

Hej alla hoppas ni har en undebar Fredag! Snart är det dags för en härlig semester! Mitt bästa tips för att underlätta packningen inför resan är att bevara de smink man vill använda i resan i en necessär! Så slipper man att kläderna blir smutsiga av sminket, och även smartast att ha de i en och samma plats❤

❤️✨Pack like a pro ❤️✨