/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
18/06/24-23:38

🌻💛 REA 70% 💛🌻

Produkter från bl a BABOR, CONTINU, Atelier Rouge m.m.

🌻💛  REA 70%  💛🌻  Produkter från bl a BABOR, CONTINU,
Jennifer
Beauty Pro
18/06/24-17:56

Detta är en relativt ny favorit hos mig och det är origins ögonkräm från GinZing serien.🧡

Den har ett jätte fint lyster i sig som ljusar upp under ögonen och återfuktar.✨
Jag tycker man ser mycket piggare och fräschare ut under ögonen efter man använt den. Den har både c-vitamin och niacinamid som hjälper till med det.

Verkligen positivt överraskad då jag inte brukar tycka att ögonkräm är något som hjälper.

Tips: Du kan även använda ögonkrämen som en naturlig highlighter

Just nu har dem en kampanj där du får en gåva värd 760kr om du köper två valfria produkter från märket 😍

Detta är en relativt ny favorit hos mig och det är origins
Malin
Beauty Pro
18/06/24-16:41 (redigerad den 18/06/24-16:43)

Veckans naglar 💅🏽
Denna vecka fick det återigen bli lila naglar som är lite av mina favoriter. Detta gel iq kit från Depend är så smidigt och tycker det är så roligt att få testa och exprimentera med olika designer helt själv.
Jag har tänkt att ge mig på att göra några nya naglar till midsommar. Tänker mig en ljusrosa bas, nästan genomskinlig, med lite blommor i olika färger.

Är det någon som har någon fin inspiration på midsommarnaglar?

Veckans naglar 💅🏽 Denna vecka fick det återigen bli lila
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna
Beauty Pro
18/06/24-15:09 (redigerad den 18/06/24-15:16)

De två övre maskerna som jag också har taggat är två underbara favorit masker för mitt hår som är jättelångt och har blekta slingor, så torrt 😍 Rekommenderar dem varmt, efter dem behöver man heller inte använda balsam! så bra när man vll spara tid och vatten! Den turkosa gar ju så fin burk och jag lånar ut den till gäster som den passr för.

Den röda masken från serien Soleil serien gör håret mjukt som en hundvalpspäls och ger mycket fukt❤

De vita masken från serien Nutritive ger både protein till håret, stärker alltså håret ger fukt och ger fin glans 🧡

Den turkosa masken är en stärkande och fuktgivande mask som är ganska torr tycker jsg, passar nog bättre för ett hår som inte är torrt och lätt blir fett 💙

De två övre maskerna som jag också har taggat är två
Reem
Beauty Star
18/06/24-13:47

Vilken är den bästa typen av solskydd?

Nikki
Beauty Pro
18/06/24-10:28

Återvinn ditt kosmetiska avfall i en KICKS butik ♻️

Vilka som tar emot hittar du på hemsidan under
Hållbarhet, Beauty Recycling

Dags att se över dina solskyddsprodukter! Har de gått ut i datum eller varit öppna för länge - släng!

Även produkter som nagellack, parfymer och hårspray innehåller ämnen som INTE ska slängas i soppåsen.

Återvinn ditt kosmetiska avfall i en KICKS butik ♻️  Vilka
Nikki
Beauty Pro
18/06/24-10:18

🌸🍓 SOMMAR 🍓🌸

🌸🍓  SOMMAR  🍓🌸
Nikki
Beauty Pro
18/06/24-09:59

Glöm inte solskydd till håret! 🌞

Brukar skydda mitt hår genom att ofta ha solhatt eller keps samt genom att sätta upp det i en knut. Men detta funkar ju t ex inte när man badar och saltvatten och klor är ju inte heller ett hårs bästa vänner.
Har de senaste åren använt detta UV- och värmeskydd från EVY Technology vilket jag varit nöjd med men jag skulle kanske ändå vilja testa något annat.

Tar gärna emot tips/rekommendationer om ni har! 😍

Glöm inte solskydd till håret! 🌞  Brukar skydda mitt hår