/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maro
Beauty Star
01/06/26-18:20

Min favoritdoft för sommaren är Sol de Janeiro Cheirosa 62 ☀️

Jag älskar de varma noterna av pistage, karamell och vanilj. Doften känns som soliga dagar, strandhäng och sommarsemester på flaska. Den är söt, varm och perfekt för sommaren 🌴✨

Det här är en doft som alltid får mig att tänka på sommar och lediga dagar 💛

Min favoritdoft för sommaren är Sol de Janeiro Cheirosa 62
Cheirosa 62 Perfume Mist 90 ml
Sreeja
Beauty Pro
01/06/26-16:40

loving this summer with light tinted moisturizer and this mascara i love it. im blown away buy this mascara. you shd check it

Look of the day ☀️
Infinite Length 38' Mascara Black 9 ml
YSL Make Me Blush Liquid Blush 37
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Alexa
Beauty Pro
01/06/26-16:20(redigerad den 01/06/26-16:20)

Det här är sommarens parfym! Doften är helt underbar, och alla har frågat vilken parfym jag använder.❤

Sommarens Signaturdoft
Giorgio Armani Sì Eau de Parfum 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Susanne
Beauty Pro
01/06/26-16:05

En fruktig dröm! 😍 Härligt skum med god doft. Denna blir sommarens favorit! 🩷🧡💛

Beauty First Impressions 💖
Juice Sorbet Shower Mousse 200 ml
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
01/06/26-15:34(redigerad den 01/06/26-15:34)

Coco Mademoiselle en doft som utstrålar klass, elegans och självsäkerhet. En av mina absoluta favoriter parfymer🫶

signaturdoft! 🤩
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
01/06/26-13:59(redigerad den 01/06/26-14:00)

Ni kommer att bli så nöjd med Nuxe hårolja. Jag har använt den länge och älskar verkligen den. Håret blir så mjukt, får fin glans och känns välvårdat utan att bli fett. Dessutom doftar den fantastiskt.

Beauty First Impressions 💖
Huile Prodigieuse Rich Oil 100 ml
Irena
Beauty Pro
01/06/26-13:21

Extra bra reapriser på rudolph care produkter hos Åhlens. Har fått testa cleansern via kicks beauty talks tidigare som jag älskade så tvekade inte en sekund på att klicka hem detta kit plus ett solskydd i oljeform samt en handkräm.

Hett tips!
Gentle Cleansing Foam 150 ml
The Eye Makeup Remover 100 ml
Sun Body Oil SPF30 150 ml
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
01/06/26-10:30(redigerad den 01/06/26-15:36)

en favoritparfym som har tagit slut nu🙁

Återvinn ♻️
Donna Born In Roma EdP Gift Set 2025
Born in Roma Donna Eau de Parfum 30 ml