Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Sara
05/09-14:34
Se mer
William
05/09-14:29
Det finns 45 olika nyanser, vilket är helt otroligt då det är mycket stor chans att det finns en nyans som passar alla. För mig skulle jag behöva 335 w eller 305 n Mitt bästa hack för att foundation ska hålla sig fin hela dagen är bra hudvårdsprodukter före applicering. Jag använder solkräm, hudkräm, serum och primer. Bästa tipset för att applicera foundation är att börja med en bortse sen spraya med din favo setting spray och ta en damp beautyblender för att låta det "melt into your skin" :D
Se mer
tilde.mathiasson
05/09-14:28
Det finns 30 nyanser, jag ska ha 105W. Mitt bästa tips är att köra på rejäl återfuktning innan för att sedan applicera någon form av glow primer och avsluta med glow foundation. På så sätt får du den snyggaste basen 😍💅🏼
Se mer
Katja Hannele
05/09-14:24
30 st Jag är inte helt säker på nyans ännu, då jag har mycket solbränna kvar 🙏🏽 Tips för en bra bas är att återfukta huden ordentligt och jag blandar gärna 2st nyanser för bättre djup i färgen
Se mer
Ellinor
05/09-14:22
Det finns hela 30 olika nyanser på just denna foundation, vilket är helt otroligt då det är mycket stor chans att det finns en nyans som passar alla. Jag tror att 335W passar mig bäst. Mitt bästa hack för att foundation ska hålla sig fin hela dagen är bra hudvårdsprodukter före applicering. Jag använder mig av rengöring från dermaceutic. Sen Dr.Ceuracle Royal vita propolis. Avslutar med Dermaceutic K-ceutic. Detta ger bästa förutsättningarna för snyggt foundation resultat. Jag har testat så många borstar och sponges genom åren men inte tyckt att något har varit helt tipp topp, fram tills att jag köpte Sigma Duo Fibre Brush - F50. Det blir ett så himla fint resultat. Inga skarpa kanter eller fläckigt överhuvudtaget!
Se mer
Tabarak
05/09-14:10
1. 30 nyanser 2. 220 N För dem med torr hy, testa att blanda ut foundation med lite olja och applicera med beautyblendee för att få riktigt fin glow
Se mer
Carla
05/09-14:08
1. Det finns 30 nyanser 2. 120N är nog min nyans Mina bästa tips är att återfukta huden innan med en dagkräm och sen på med lite solskydd. Applicera foundation med rena händer, på så sätt så går ingen produkt åt spillo på borsten :)-
Se mer
Petra
05/09-14:07
1. Finns i 30 nyanser. 120 N hade nog passat mej bra. 2. Foundation hack för torrisar. Blanda gärna ut din foundation med strobing kräm(exempelvis den från Mac) och dutta ut med fingrarna.
Se mer