/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Isabella
Beauty Pro
24/10/25-20:53(redigerad den 24/10/25-20:55)

Budget-tips! Den här oljerengöringen från Klairs är verkligen 10/10, aldrig varit med om en sån skön rengöringsolja tidigare. Så lätt och SÅ effektiv! Tar bort allt, även envis mascara som andra rengöringar inte lyckas med helt och hållet. Älskar också att det är pump, skönt att slippa gräva ur en burk.

Budget-tips!  Den här oljerengöringen från Klairs är
Milla
Beauty Star
24/10/25-19:42

Color theory är verkligen intressant! 🌈

Första swatchen är bara från läppennan och andra med blått under. Sjukt stor skillnad på värmen. Såg ett tips på tiktok om att man kunde använda en blå penna under en lipliner om man tycker att den skiftar för varmt, och är så glad att jag testade det! Det här har räddat så många av mina felköp.

Color theory är verkligen intressant! 🌈  Första swatchen är
Smoky Eye-Con Kohl Eyeliner Sky High
Meryem Hassek
Beauty Pro
24/10/25-18:59

mitt senaste köp på kikcs

mitt senaste köp på kikcs
Star Confidence Fragrance Set
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Meryem Hassek
Beauty Pro
24/10/25-18:56

mina produkter som jag använder en i taget

mina produkter som jag använder en i taget
Hogge
Beauty Pro
24/10/25-18:38(redigerad den 24/10/25-18:40)

I mitt badrumsskåp 🫧

Jag beundrar alla badrumsskåp som är clean och i ordning. En tydlig rutin, en toner, ett serum, en nattcreme. Men så ser inte mitt ut. Här är det mycket av allt i ett organiserad kaos (men jag ser det som en beautybuffé 🤭). Mina hårprodukter och bodylotions ligger i ett annat skåp men där är samma "ordning", min beautybufféordning. 💖

Tre produkter (med rosa oktobertema🩷) jag vill ge lite extra kärlek till är:

1. Dr. Ceuracle Vegan Kombucha Tea Essence: Värd varenda krona och värd all hype. Min torra hud älskar den och det blaskas på i flera lager morgon och kväll. Fukt + Fett 🩷

2. FLAER Brush Cleansing Spray: Snabb och smidig rengöringsspray som jag använder på mina borstar efter varje sminkning. Prisvärd!

3. Medik8 C-Tetra Luxe: Mitt favorit C-vitamin serum! 🍊 Innehåller passionsfruktsolja som passar min torra hud perfekt och röd ginseng som främjar kollagensyntensen (= agewell⭐️)

**I mitt badrumsskåp 🫧**  Jag beundrar alla badrumsskåp som
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Brush Cleansing Spray 250 ml
C-Tetra Luxe 30 ml
Hogge
Beauty Pro
24/10/25-17:46

🍁♻️

Det blev lite fredags-recycling innan Bäst i Test i soffan. I botten finns två favoriter jag köpt om mååånga gånger ⭐️

# 🍁♻️  Det blev lite fredags-recycling innan Bäst i Test i
Fix+ Original Mini Setting Spray 30 ml
Baume Corps Oil Therapy Moisturizing Body Lotion 400 ml
Milla
Beauty Star
24/10/25-16:33

Det finns verkligen ingenting som skriker mer vardagalyx enligt mig än att skämma bort sig med återfuktande krämer och fantastiska dofter.

Jag älskar verkligen Rituals i badrummet, allt från handtvål till hudkräm, det känns så lyxigt och det är en så mysig ritual att bara ta hand om sig själv efter en lång, varm dusch.

Mina favoriter i badrumsskåpet är definitivt produkter som får mig att slappna av, och ibland till och med längta hem till mitt badrum.

Ritual of Ayurveda Body cream Ayurvedaserien är verkligen min favorit för den luktar SÅ gott, och konsistensen på den här krämen går inte att toppa!

Ritual of Ayurveda Body & Hail oil Kan verkligen tipsa om den här oljan då den både hjälper till att återfukta huden och samtidigt gör så att doften håller mycket längre. Dröm!!

MoroccanOil Hair Treatment Älskar "light" versonen av den här håroljan och tycker att den doftar såå gott. Jag har lite tunnare hårstrån och tycker att vissa oljor kan lägga sig som ett tjockt lager över håret så att det ser fettigt ut, men den här är verkligen lätt och ger håret en fin lagom glans.

Det här är mina favoriter i badrumsskåpet & jag kan starkt rekommendera alla tre!!⭐

Det finns verkligen ingenting som skriker mer vardagalyx
Be an Original Box 125 ml
The Ritual of Ayurveda Whipped Body Cream 220 ml
The Ritual Of Ayurveda Dry Oil 100 ml
Ewa
Beauty Pro
24/10/25-15:33

Denna fick jag hem idag och ska testa och sen lämna en recension. Jag kan vara väldigt känslig mot för tunga och starka parfymer, men första intrycket av denna är att den är väldigt kvinnlig och fruktig/blommig i doften.

Jag återkommer framöver med en mer ingående recension 殺

Denna fick jag hem idag och ska testa och sen lämna en