Det finns verkligen ingenting som skriker mer vardagalyx enligt mig än att skämma bort sig med återfuktande krämer och fantastiska dofter.
Jag älskar verkligen Rituals i badrummet, allt från handtvål till hudkräm, det känns så lyxigt och det är en så mysig ritual att bara ta hand om sig själv efter en lång, varm dusch.
Mina favoriter i badrumsskåpet är definitivt produkter som får mig att slappna av, och ibland till och med längta hem till mitt badrum.
Ritual of Ayurveda Body cream
Ayurvedaserien är verkligen min favorit för den luktar SÅ gott, och konsistensen på den här krämen går inte att toppa!
Ritual of Ayurveda Body & Hail oil
Kan verkligen tipsa om den här oljan då den både hjälper till att återfukta huden och samtidigt gör så att doften håller mycket längre. Dröm!!
MoroccanOil Hair Treatment
Älskar "light" versonen av den här håroljan och tycker att den doftar såå gott. Jag har lite tunnare hårstrån och tycker att vissa oljor kan lägga sig som ett tjockt lager över håret så att det ser fettigt ut, men den här är verkligen lätt och ger håret en fin lagom glans.
Det här är mina favoriter i badrumsskåpet & jag kan starkt rekommendera alla tre!!⭐