/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Joudi
Beauty Pro
01/11/25-16:19

Jag har använt Tone Brightening Capsule Ampoule från SKIN1004 i ett par veckor och älskar resultatet! ✨

Huden känns återfuktad, mörka fläckar har minskat och hudtonen ser jämnare och klarare ut. Dessutom ger den en fantastisk bas innan smink, sminket sitter snyggt och huden får ett naturligt glow hela dagen.

Jag rekommenderar den starkt!! 🥰

Jag har använt Tone Brightening Capsule Ampoule från
Tone Brightening Capsule Ampoule 100 ml
Louiseemretsson
Beauty Pro
01/11/25-15:19

🌸 nytt beautytalks uppdrag 🌸 too faced har anlänt hos kivks och jag är i full gång med att testa deras lip injection maximum plump 👀 jag har haft deras andra plump gloss men den här alltså, en annan nivå 🤭

🌸 nytt beautytalks uppdrag 🌸 too faced har anlänt hos
Lip Injection Maximum Dose Maximum Dose
Linn
Beauty Pro
01/11/25-13:17

Jag saknar budgies produkter så mycket, särskilt deras torrschampo-mousse. Hur mycket jag än vrakar och letar efter ett liknande så finner jag inget. Känner verkligen en sorg över detta. Kommer man aldrig mer få volym i sitt hår?

Jag saknar budgies produkter så mycket, särskilt deras
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofi
Beauty Star
01/11/25-00:42

Hejj! Kan någon rekommendera någon foundation med medium coverage som ger lyster och är återfuktande, använder mig av Loreal True Match foundation men känner att det inte ger tillräckligt med glow, skriv gärna om ni har någon rekommendation

Sofi
Beauty Star
31/10/25-23:18

Hej fina tjejer! Vet någon av er om något bra vaniljparfym som håller länge och inte är superdyrt? Hörde massa bra saker om MOD Vanilla av Ariana Grande men är inte säker, snälla säg era åsikter för behöver köpa ett nytt parfym till vintern akut!! #vaniljparfym #parfymer

Maysen
Beauty Pro
31/10/25-20:25

Kvällens halloween look🧛🏻‍♀️

Har använt mig av fake blod på läpparna/halsen och läpp pennna under ögonen för tunnare linjer

Kvällens halloween look🧛🏻‍♀️  Har använt mig av fake blod
Lip Pencil Chicory
Hanane
Beauty Star
31/10/25-15:03

Ger en dramatisk effekt tack vare “wet-look” designen — fransarna ser mer blanka, fuktiga/”våta” ut, vilket kan ge ett modernt och festligt intryck.

Relativt prisvärd i sitt segment (129 kr) för lösögonfransar från butik.

+1

Färg svart — passar de flesta makeuplooks, särskilt kväll eller mindre vardagligt.

Eye-Conic - Wet Look False Lashes Black
Moa Myllis
Beauty Pro
31/10/25-13:57

Dagens look på jobbet 

Dagens look på jobbet 