/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hanane
Beauty Star
17/10/25-12:14

Mitt första intryck: Jag testade Yves Saint Laurent Mon Paris EdP 30 ml Gift nyligen, och wow – doften är både romantisk och fräsch! Den känns lyxig men ändå prisvärd. Håller länge på huden och passar perfekt till både vardag och fest. För mig är det absolut en keeper!

Mon Paris EdP 30 ml Gift Box
Hanane
Beauty Star
17/10/25-12:09

ves Saint Laurent Mon Paris EdP 30 ml Gift – en prisvärd present med lyxig doft.

Mon Paris EdP 30 ml Gift Box
Malaze
Beauty Pro
17/10/25-11:34

Mitt senaste köp hos Kicks,

Mitt senaste köp hos Kicks,
L'Oreal Paris Foundation-Concealer Hybrid, Infallible Skin Ink, 60C, 15ml 140 Warm
Deo Pure Invisible Invisible Roll-On 48H 75 ml
Halo Cream Blush Cheek + Lip Gloss Terracotta
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
17/10/25-11:33(redigerad den 17/10/25-11:34)

First Impression

Moschino Toy 2 Bubblegum EdT 🧸💖

Den inledande bubbelgumsdoften är nästan överväldigande. Efter 10 min lägger den sig och blir fruktig och söt (men ändå fräsch) och lite blommig. En lekfull och sprudlande doft som tyvärr ganska snart doftar väldigt svagt och efter 3 timmar kan jag bara ana den. Synd, för jag gillar den efter bubbelgumsfasen och den innehåller många fina och lite roliga doftnoter.

First Impression   Moschino Toy 2 Bubblegum EdT 🧸💖  Den
Toy 2 Bubblegum EdT 50 ml
Björn Axén
Beauty Brands Ambassador
17/10/25-09:25(redigerad den 17/10/25-09:26)

Skydda håret från frizz och värme

Vi vet alla hur frustrerande det är när man har lagt tid på att styla håret på morgonen, bara för att frisyren snabbt blir frizzig så fort man kliver ut genom dörren.Med Anti-Frizz Miracle Spray håller du håret mjukt, glansigt utan frizz hela dagen.

Vår multifunktionella spray skyddar håret under styling med värmeskydd upp till 220°C, och efter styling med UV-skydd för att bevarar hårets glans och färg. Samtidigt återfuktar Organic Argan Oil på djupet och gör håret enklare att reda ut.

Det är därför den kallas Miracle Spray – den gör allt: skyddar, återfuktar och motverkar frizz i ett enda steg ✨

Klicka på ett alternativ för att rösta
Upplever du lätt problem med frizzigt hår?
27Bidrag
JA
NEJ
Anti-Frizz Miracle Spray 150 ml
Lana
Beauty Pro
17/10/25-09:09

✨️Look of the day✨️

✨️Look of the day✨️
Mela B3 Serum 30 ml
Capital Soleil Stick SPF50+ 9 g
Liftactiv H.A. Day Cream For Normal To Combination Skin 50 ml
Mini Radiant Creamy Concealer Walnut
Liquid Blush Orgasm
Translucent Loose Setting Powder Mini Translucent Honey
Double Wear Stay-In-Place Makeup Foundation SPF10 3W1 Tawney
108 Foundation & Concealer Brush
Scandal Le Parfum 30 ml
Maysen
Beauty Pro
17/10/25-07:25

Mitt senaste köp från kicks!💖 Båda är saker jag blivit tipsat om här och hoppas ögon krämen fungerar bättre än den förra jag köpte😅

Mitt senaste köp från kicks!💖 Båda är saker jag blivit
Toleriane Dermallergo Eye Cream 20 ml
Pomegranate Salt Body Scrub 100 ml
Farah
Beauty Pro
17/10/25-06:56

mitt senaste köp

Born This Way Super Coverage Concealer Travel Size Cloud