/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
20/06/24-19:56

Någon som doftat på Eilish mist?

Lite nyfiken på denna men då den endast säljs online så har jag inte kunnat provdofta den ännu.

Beskrivning från produktsidan:

Eilish Fragrance Mist är en doftmist med en lättare karaktär än originaldoften, Billie Eilish No. 1. Misten har en fängslande amber gourmand-doft med noter av sockrade kronblad, krämig vanilj och varm mysk.

Topp: Sockrade kronblad, mandarin, varma bär
Hjärta: Krämig vanilj, mjuka kryddor, kakao
Bas: Eleganta träslag, varm mysk, tonkaböna

Både mist och parfym är veganska! 🌸🤎

Någon som doftat på Eilish mist?  Lite nyfiken på denna men
Pion
Beauty Pro
20/06/24-18:10 (redigerad den 20/06/24-18:11)

Senaste köp

Jag kunde inte hålla mig från att testa detta serum.
Och vilken härlig grön flaska. Hoppas den motsvarar mina höga förväntningar.

**Senaste köp**  Jag kunde inte hålla mig från att testa
Nikki
Beauty Pro
20/06/24-09:57 (redigerad den 20/06/24-09:59)

🍓🍓🍓 STRAWBERRY Inspiration 🌞🍓🍓

Önskar alla en fin midsommar!

Hoppas ni får möjlighet att njuta av söta solvarma jordgubbar och vackra ängsblommor!

Tänk på att:
Kommande natt är årets kortaste så extra viktigt att inte slarva med hudvårdsrutinen ikväll om du inte får tillräcklig skönhetssömn. 🥰💤💤💤

🍓🍓🍓  STRAWBERRY Inspiration 🌞🍓🍓  Önskar alla en fin
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofie
Beauty Pro
20/06/24-09:49

Tips på bra ögonbrynsfärg? 🥰
Har använt Depend, den mörkbruna med turkosa inslag på förpackningen förut, och tyckt den varit jättebra men vill ha tips om någon har ett bättre förslag som man kan testa när jag ändå måste köpa ny 😀🫶🏽 Eller ska man köra på samma? 😉😀

Tips på bra ögonbrynsfärg? 🥰  Har använt Depend, den
Madelene
Beauty Pro
20/06/24-07:30

vilken skillnad det gör med rouge! detta är Fenty Beauty Baked Blush I färgen Juicy Peach 🍑✨️

vilken skillnad det gör med rouge! detta är Fenty Beauty
Malin
Beauty Star
20/06/24-07:29

Någon som har bra tips på primer till it cosmetic? dom jag har testat gillar inte min hy och allt bara glider av.

Nikki
Beauty Pro
19/06/24-17:09

🧡⭐️ Aprikosa naglar 🍑🧡

Håller på och testar två av mina nya nagellack från OPI's senaste kollektion. Tanken är att man ska kunna kombinera dem, som de är, målade på halva nageln eller den mer glittriga över den matta aprikosa.
Lite svårt att få de olika varianterna att synas bra på bild, tycker jag. Är i alla fall nöjd med resultatet, somrigt men ganska diskret.

🧡⭐️  Aprikosa naglar  🍑🧡  Håller på och testar två av
Nikki
Beauty Pro
19/06/24-16:59

Solskydd 🌞🏖

Det är ju väldigt viktigt att använda solskydd men man ska ju också hitta ett man gillar.
Jag älskar detta från EVY Technology som finns med olika SPF. Det är berikat med C- och E-vitamin, är vattenresistent, parfymfritt och veganskt.

Och allra bäst, formulan. Älskar solskydd med mousse/skumformula men känner inte till så många. Men denna är fluffig och lätt att applicera, kladdar inte och lämnar ingen vit hinna.

Hoppas verkligen att KICKS till nästa säsong har EVY Technology tillbaka i sitt sortiment. 🌞

Tipsa gärna om alternativa solskydds-mousse! 🥰

Solskydd 🌞🏖  Det är ju väldigt viktigt att använda