Mon hud är torr. Bioderma Micellar och Klairs toner använder jag alltid, idag tog tonern slut och jag ska försöka använda andra toners jag har hemma, får se hur många dagar jag klarar det😆lite mycket på huden så tog bara lite av det nya serumet från The Ordinary ett helt nytt mårke för mig att använda som också som känns bra för min torra hud! Vill ju få med C- vitamin serumet från Avene som också är tjockare och fuktgivande😃! imorgon får jag nog nöja mig med det från Avene eftersom det räcker och ta det nya från The Ordinary på kvällen.
krämen från Elixir Cosmetics dom bytt namn till Face Formula är jättefin och det är en del kvar och den behöver jag använda nu så den inte står. Skulle gärna ha den hör krämen jämt, superbra på mig men lite dyr för det minst 1400 kr kostar den. När den gått in solskyddande från Smuuti, inte en favorit och har en precis gjort slut på den men har en till. Set får duga när jag inte är ute så mycket eftersom det är det som det duger till tycker jag. Solskydd på läpparna från Nivea, nytt och jag har annan storfavorit egentligen, så får se hur jag tycker och sen även nytt tonat läppbalsam från Decubal som jag gillar direkt🥰
Håret fräschas upp med hårolja från Amika som dofter underbart över Suverän multiprodukt från Joico vill du bara ha en leave in är den ett bra köp skyddar håret, reder ut och ger fukt och glans och Den ultra lätta sprayen från Maria Nila för att det bara blev så för drn stod nära 😄🩷💖💕