Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Eva
30/03-13:47
Hej. Kan någon ge bra tips på lösögonfransar, vilket märke anser ni är bäst
Se mer
Hanna
30/03-12:38 (redigerat)
Nu behöver jag er hjälp igen!! Behöver hitta ett serum som ger mycket fukt till min torra hy. Tacksam för alla tips helst budgetvänliga men även lite dyrare🥰🥰
Se mer
Alaa
29/03-18:18
Beauty Tester
Nu har jag provat Clinique Moisture Surge 100 H i mer än 2 veckor. Jag gillar att denna fuktkräm har en väldigt lätt, trevlig, uppfriskande doft. Det känns väldigt skönt och smidigt på huden! Den har mild doft vilket gör den perfekt för dem med som har känslig hud. Det är en kräm- gel formula men blir tjock och absorberas helt inom en mycket kort tid. Jag gillar att använda den här produkten på natten speciellt när jag kör behandlingskvällar. Denna produkt lämnar huden återfuktad och nästan fräsch. Jag provade den på min morgonrutiner men den fungerade inte under min smink. Huden blir för kakigt. Då höll jag mig till att jag använder den endast till kvällen.
Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator 30 ml
Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator 30 ml
Se mer
Lina
29/03-16:46
Dessa använder jag varje dag! Rekommenderar!!
Maybelline Fit Me Concealer 15 Fair
Maybelline Fit Me Concealer 15 Fair
L'Oréal Paris Volume Million Lashes Mascara So Couture Black
L'Oréal Paris Volume Million Lashes Mascara So Couture Black
BeautyAct One Stroke Liquid Ink Eyeliner Glossy Black
BeautyAct One Stroke Liquid Ink Eyeliner Glossy Black
Se mer
Victoria
29/03-14:41 (redigerat)
Hej allihopa! Jag plattar håret ca 3 ggr i veckan och är därför i behov av en bra heat protection spray. Jag har kört på revlons uniq one i flera år utan att egentligen ha testat någonting annat och tycker den funkar helt okej, men har ju egentligen ingenting att jämföra med så vet inte riktigt. Nu vill jag gärna testa på någon annan (prislappen spelar ingen roll), har ni något bra tips? Kan tillägga att jag gärna inte använder någon spray som luktar jättemycket.
Se mer
Jessica
29/03-06:14
Mina måsten på morgonen. Plus kaffe.
NARS Light Reflecting Treatment Lotion 200 ml
NARS Light Reflecting Treatment Lotion 200 ml
NARS Light Reflecting Eye & Lash Gel 15 ml
NARS Light Reflecting Eye & Lash Gel 15 ml
Se mer
Kristina @BeautyliftByKristina
28/03-18:12
#tolkalooken • Klart man var tvungen att testa sin allra första Graphic Liner ☺️ Blev en liten egen tolkning på det, hoppas det blev någorlunda bra 🙈
Milani Stay Put Matte 17HR Wear Liquid Eyeliner 110 Black Matte
Milani Stay Put Matte 17HR Wear Liquid Eyeliner 110 Black Matte
Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Se mer
Hanna
28/03-13:42 (redigerat)
Hej!! Nu behöver jag er hjälp, ledar efter någon ny foundation/cc cream som återfuktar, är lätt och inte är fullteckande då jag börjat med ny acne medicin som gör min hy lite torrare. Har tidigare använt Lumene cc cream men frågan är ifall de finns något bättre. Tacksam för alla tips🥰🥰
Se mer