/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Susanne
Beauty Pro
30/05/26-19:31

Ralph Laurens Big pony pink har vart min sommarfavorit i många år nu. Jag förknippar den verkligen med sommar. Fräsch, fruktig, söt. Passar både på dagen o kvällen 🩷☀️

☀️ Sommarens Signaturdoft
Big Pony Pink EdT 50 ml
Serap
Beauty Pro
30/05/26-15:43

Jag har torrt och frissigt hår, och Kérastase Glaze Drops fungerar väldigt bra för mig. Den ger fin glans, doftar gott och hjälper till att minska friss, särskilt i fuktigt väder. Den är ganska dyr, men väldigt dryg eftersom det bara behövs några få droppar varje gång.

Jag har torrt och frissigt hår, och Kérastase Glaze Drops
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Alexa
Beauty Pro
30/05/26-13:26

@KICKS Idag var det öppningen av Kicks på Drottninggatan och jag var en av de första 300 besökarna, så jag fick med mig de här fina produkterna. 🎉 Jag stod i kö redan från klockan 07 i morse, men det var verkligen värt väntan! Allt var superbra organiserat och personalen var väldigt professionell, hjälpsam och trevlig. Jag är otroligt tacksam för allt jag fick och för hela upplevelsen. Stort tack för ett fantastiskt och lyckat event! ✨

@136092963 Idag var det öppningen av Kicks på Drottninggatan
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Susanne
Beauty Pro
30/05/26-13:23

Härlig scrub från Rituals Yozakura. Lagomt rivig, huden blir len o inte uttorkad, har god doft inte så stark som Rituals produkter kan vara. Kommer köpa igen 💜

Återvinning ♻️
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
Sreeja
Beauty Pro
30/05/26-13:20
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
30/05/26-12:46

Valentino Born in Roma intense är doften jag alltid återvänder till. Den får mig att stråla lite extra och ger mig en känsla av lyx, självsäkerhet och glädje varje gång jag bär den✨🌷

Signaturdoft
Donna Born In Roma Intense 50 ml
Linn
Beauty Pro
30/05/26-12:37(redigerad den 30/05/26-13:00)

Några bilder från besöket.

Tredje bilden är på några tester!

KICKS DROTTNINGGATAN 🤩
Obiisan
Beauty Star
30/05/26-12:24

I min kicksbutik var det också fullt ös när de öppnade, men goodiebagsen tog inte slut på en gång så jag hade turen att få köpa en. Jag är supertaggad på flera av produkterna faktiskt, har aldrig ägt så dyrt smink! På bilden ser ni foundation, läppstift, brynpenna, highlighter, läppglans, nagellack och en ögonskuggsborste.

Mitt senaste köp från kicks: Goodiebag!