/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
23/10/25-15:19

JIPPI!!!

Jag får testa min önskeprodukt från Kérastase! 🥰

Har hört och läst så mycket bra om denna hårolja och länge velat testa den. Tack KICKS! ❤️

KICKS, jag har ett litet önskemål.

Tror det diskuterats lite här och där och kanske också i chatten tidigare.
Vet inte hur många som håller med mig men jag skulle tycka det var bättre om man som tidigare kunde ansöka lite mer specifikt vilken/vilka produkter man är intresserad av vad gäller de produkter som läggs ut för Beauty Testing istället för att som nu oftast klumpa ihop en mängd olika produkter med väldigt olika funktion från samma varumärke.

Jag var t ex orolig att jag kanske skulle få den dyra och säkert jättefina produkten för håravfall som jag inte har när någon som verkligen skulle vilja testa en sådan produkt gick miste om chansen. En Beauty Tester som dessutom rättvist skulle kunna bedöma produkten och skriva en relevant recension som faktiskt skulle vara till hjälp för en potentiell köpare.

Detta gäller nog främst hudvård och hårvård där det finns t ex anti-age produkter som testas bättre av någon med mogen hy än av mig själv och produkter riktade för t ex färgat hår eller håravfall.

Alla är vi ju såklart jätteglada och tacksamma för chansen att få testa och utvärdera produkter men det är ju också viktigt att dessa tester faktiskt har en funktion och är till hjälp för KICKS kunder!

Vad tycker/tänker ni, KICKS och alla medlemmar?

JIPPI!!!  Jag får testa min önskeprodukt från Kérastase! 🥰
Maysen
Beauty Pro
23/10/25-15:02

Det här med badrumsskåp... Då jag bor hemma har jag inget att säga till om i badrumsskåpet, får hålla mina saker i mitt rum. Men gillar nästan alltid mer att sitta vid smink bordet än att stå i badrummet så det funkar för mig! Så när jag såg era fina (och några kaos😂) badrumsskåp blev jag taggad att sortera och städa lite i mina egna lådor. Så det är på agendan idag😋

Det här med badrumsskåp... Då jag bor hemma har jag inget
Isabella
Beauty Pro
23/10/25-13:59

Mitt senaste köp från Kicks har blivit dessa godingar! Har verkligen fastnat i en lila fas när det kommer till naglar.

Mitt senaste köp från Kicks har blivit dessa godingar! Har
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
23/10/25-12:59

Hej alla fina och kreativa Beauty Talks-vänner! 🧡

Kommer ni ihåg alla härliga sommarinspirerade beautyinlägg vi skapade och njöt av i somras?

Skulle det inte vara kul om vi också körde ett höst-och Halloween tema?

Skapa, ha kul, leta skönhet i naturen eller hemma! 😃🍁🎃🍂

Fria händer och fantasi - minst en skönhetsprodukt med och valfri inramning!

Ös på med höstmys(rys)! 🤗

Jag börjar!

Ingen text behövs men om någon undrar så är det Morphe's 35T Sweetest Tea Artistry Palette på bilden.

Hej alla fina och kreativa Beauty Talks-vänner! 🧡   Kommer
Nikki
Beauty Pro
23/10/25-12:42

First Impression !

Testat en doftbomb från Viktor&Rolf som jag inte provdoftat innan:

Flowerbomb Ruby Orchid EdP. 🌺

Söt, blommig och fruktig. Doftar mycket precis som originaldoften som jag kan ana och känna igen. Håller bra på min hud.

Taggar även originaldoften och några andra flankers. Tiger Lily tycker jag är fin. Den är också lite mindre intensiv.

Har du haft eller är nyfiken på någon Flowerbomb? 🌸

First Impression !  Testat en doftbomb från Viktor&Rolf som
Flowerbomb Ruby Orchid EdP 30 ml
Flowerbomb EdP 50 ml
Flowerbomb Tiger Lily EdP 100 ml
Flowerbomb Extreme Elixir EdP 50 ml
Flowerbomb Nectar EdP 90 ml
Kristina
Beauty Pro
23/10/25-12:29

Mitt senaste köp från Kicks. 👌

Alltid lika imponerad av den snabba leveransen. Dagen efter beställning levererades det. 💫👌

Påfyllning av bästa budget melting balmet e.l.f. Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm just nu 25% rabatt (endast idag kvar).

Och så passade jag på att testa Dior Addict Lip Glow 48-Hour Hydrating Lip Balm i färgen Pink. 125 kr rabatt just nu (endast idag kvar). 💗

Fin torsdag till just dig ❣️

Mitt senaste köp från Kicks. 👌  Alltid lika imponerad av
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g
Dior Addict Lip Sugar Scrub
Nikki
Beauty Pro
23/10/25-12:23

Återvinningsdags! ♻️

Återvinningsdags! ♻️
Nikki
Beauty Pro
23/10/25-12:14(redigerad den 24/10/25-06:06)

Kylie's Hair & Body Mist Sweet Éclair har precis kommit in på KICKS!

Hur goda låter inte dessa!

Börjar nästan dregla! 😂

Kylie's Hair & Body Mist Sweet Éclair har precis kommit in
Hair & Body Mist Sweet Éclair 236 ml