/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Bedur
Beauty Pro
04/11/25-12:28(redigerad den 04/11/25-12:30)

isadora's blush sticks följer med överallt i väskan, sån bra produkt! använder soft pink

isadora's blush sticks följer med överallt i väskan, sån bra
Nikki
Beauty Pro
04/11/25-09:39

Fin doft och present 💛

Dolce & Gabbana Devotion EdP

Kanderad citrus, Apelsinblomma & Vanilj

En dröm om Italien i novembermörkret! 🍋🍊☀️

Fin doft och present 💛  Dolce & Gabbana Devotion EdP
Devotion EdP 100 ml
Devotion EdP 50 ml Gift Box
Kristina
Beauty Pro
04/11/25-09:06

En av mina budgetfavoriter är verkligen Sabrina Carpenter - Sweet Tooth Body Mist

Sitter inte på hela dagen men ändå tillräckligt länge för att den är en av mina vardagsfavoriter 💗

145 kr (Kicks) och du har en finbodymist som doftar marshmallow och krämig vanilj.

Doftnoter Topp: Ingefära, chokladmarshmallow, bergamott Hjärta: Jasminblad, kokosmjölk, madagaskisk vanilj Bas: Kashmirträ, chantilly cream, mysk

En av mina budgetfavoriter är verkligen  Sabrina Carpenter -
Sweet Tooth Body Mist 236 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Cassandra
Beauty Pro
04/11/25-06:33

Ytterliggare en favorit doft i makens samling. Kan tilläggas att både denna och andra jag skrev om är presenter från mig  Han hade dock dem på sin "parfymlista".

Detta är en doft jag jnte kan få nog av!

Toppnoter: Bergamott, Citron, Lavendel Hjärtnoter: Jasmin Sambac, Kanel, Honung, Kashmirträ Basnoter: Tobak, Tonkaböna, Vanilj

Ytterliggare en favorit doft i makens samling. Kan tilläggas
Naxos EdP 100 ml
Cassandra
Beauty Pro
04/11/25-06:31

Herrdofter! 癩 Nog vill jag säga unisex dofter på alla parfymer men om jag ska utgå från mina favoriter bland makens parfymsamling så står denna högt i kurs för min näsa  Och hållbarheten är LÅNG!

Roja - Enigma TOPPNOTE: Bergamott. HJÄRTNOTER: Geranium, Rose de Mai, Neroli, Jasmin de Grasse, Heliotrop. BASNOTER: Kardemumma, ingefära, peppar, patchouli, cognac, tobak, sandelträ, benzoin, vanilj, ambergris.

Herrdofter! 癩 Nog vill jag säga unisex dofter på alla
Linda-Marie
Beauty Pro
04/11/25-05:24(redigerad den 05/11/25-20:44)

Hämtade ut min superfina vinst igår tack snälla @KICKS har aldrig haft en Beauty kalender så det känns extra roligt ! och kolla bara hur magiskt fin den är😻✨.Får se om jag kan hålla mig att öppna ända till december 😉🤪

Ett val
Avslutad
Kan ni hålla er att öppna advents kalender?
28Bidrag
Ja! 57%
Nej!29%
Öppnar nån lucka i förväg!14%
Hämtade ut min superfina vinst igår tack snälla @136092963
The Iconic Beauty Calendar 2025
mareamahamid
Beauty Star
04/11/25-00:58

bara jag som har en hel låda av tom packet för jag tänker att man kanske kommer behöva de senare (det har alldrig hänt o kommer alldrig hända)

anywaysss alla dessa produkter är tennn out of teeenn

bara jag som har en hel låda av tom packet för jag tänker
Nathalie
Beauty Pro
03/11/25-21:14

Jag hoppas att ni andra mår bra 💜 Själv har jag, rent hälsomässigt, en tung höst där jag inte gör många knop alls. Så tråkigt för jag ÄLSKAR hösten men har inte riktigt utrymme att njuta av den just nu.

Jag försöker hänga här inne, för jag gillar ju det, men det blir lite si och så med det vissa dagar. Så ibland tittar jag mest in utan att kommentera något för det är kanske vad jag orkar just den dagen.

Hoppas på att kunna vara närvarande här "som vanligt" snart!

Jag hoppas att ni andra mår bra 💜 Själv har jag, rent