/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Freja
Beauty Pro
22/10/25-14:50

Tips på en bra vattenfast mascara?

Freja
Beauty Pro
22/10/25-14:50

Tips på någon budget vänlig läpp penna som är ljusrosa?

Freja
Beauty Pro
22/10/25-14:49

Någon som har ett tips på en jätteåterfuktandd kräm för torr hud? Jag änvänder en acnekräm som hag har fått utskricet av läkaren och den gör min hud jättetorr. Jag kan knappt applicera smink längre för att det lägger sig konstigt nu när min hud har blivit så tort. Kom gärna med tips﫶

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Freja
Beauty Pro
22/10/25-14:15

Har någon ett bra tips på en concealer, som täcker mörka ringar? Jag har testat många olika, just ni har jag fastnat för bye bye under eye. Hör gärna av er om ni vet någon som är bättre än den eller om ni har några tips. 﫶

Maria
Beauty Pro
22/10/25-13:12

Mina rengöringar i mitt Badrumsskåp.

Mina rengöringar i mitt Badrumsskåp.
Soft Green Cleansing Balm 100 ml
Silky Purifying Silk Peeling Powder 40 g
Papaya Peeling 100 ml
Ultimate The Cleansing Oil 150 ml
The Bare Balm 75 ml
KICKS
Official
22/10/25-11:45(redigerad den 22/10/25-11:47)
Välj en eller flera svar
This or That! 🌟
49Bidrag
Halloween såklart!!! 🎃👻
Jul alla dagar i veckan! 🎅🏼🎄
Skicka
Mariah Geijer
Beauty Pro
22/10/25-09:12(redigerad den 22/10/25-09:14)

Alltså peppen på att testa Kérastase Genesis serum som ska hjälpa till mot håravfall är på topp! Någon som redan testat? Jag kan inte tänka mig en mer passande produkt för mig just nu då hårborsten är full alltför ofta. Så jag mer eller mindre sprang till mitt ombud igår när det plingade till att jag hade ett paket att hänta från Kicks.

Alltså peppen på att testa Kérastase Genesis serum som ska
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Raghad
Beauty Pro
22/10/25-08:59

🫶 Mitt badrumsskåp 🫶

✨ Mina 3 favoriter just nu: ✨

1✨Olaplex Bonding Oil – gör håret glansigt och mjukt utan att tynga ner det. 2✨The Ritual of Sakura Body Cream – återfuktar huden och lämnar den silkeslen med en ljuvlig doft av körsbärsblomma. 🌸 3✨The Ritual of Sakura Shimmering Body Spray – ger huden ett vackert skimmer och en mild, feminin doft som håller länge. 💖

Lite lyx i vardagen 🤍

🫶 Mitt badrumsskåp 🫶  ✨ Mina 3 favoriter just nu: ✨
The Ritual Of Sakura Shimmering Body Spray 150 ml