/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Feline
Beauty Star
30/10/25-10:15

Hej alla underbara!!💖

Jag är så nyfiken -* vilken parfym beskriver er bäst?* Alltså den doften som verkligen känns som du, som speglar din personlighet🌸

För mig är det utan tvekan Valentino Born in Roma på kvällen. Den är sensuell, elegant och har det där självsäkra som jag älskar när jag vill känna mig lite extra fin✨

Till vardags däremot är det 100% Juicy Couture som gäller!💕 Den är blommig, feminin och sprudlande, perfekt för att ge dagen lite extra energi coh glädje.

Jag älskar hur dofter kan spegla olika sidor av oss. Så berätta, vilken parfym är du i en flaska?😍

Born in Roma Donna Eau de Parfum 30 ml
Viva La Juicy EdP 30 ml
KICKS
Official
30/10/25-09:17(redigerad den 30/10/25-09:19)

Vi säger GRATTIS TILL VINNARNA I KALENDER TÄVLINGEN!

🏆 1.a pris - The Supreme Beauty Calender - @Emelie

🏆2:a pris - The Iconic Beauty Calender - @Linda-Marie

🏆3:e pris - The Essential Five - @AmeliesMakeupAdventures

Tack för allas engagemang och kreativitet i denna tävling ❤️

Vinnarna kommer bli kontaktade vid chatt under dagen.

Nova
Beauty Pro
30/10/25-08:59

Hej!

Jag skulle vilja tipsa om en otrolig produkt. Glycolic Acid 7% från the Ordinary!!!!!

Denna produkt funkar till det mesta!

🤍Torr hårbåtten? Massera in en rimligmängd i hårbårten, låt sitta ca 10 min och sen in i duschen!

🤍Torr hud? Andvänd produkten innan du andvänder din huvårdskräm för huden att absorbera fukten bättre då den återställer hudens PH värde efter rengöring med vatten. Samt att produkten exfolierar din hud och hjälper till med att rengöra dina porer och ta bort död hud.

🤍 Bristningar, ärr osv? Produkten hjälper huden att bli bygga upp hubariären vid regelbunden andvändning.

🤍 Inväxtra hårstårn? Pågrund av produktens exfolierande effekt upplever jag att det underlättar om man exfolierat området med denna produkt innan rakning.

🤍Plånboken börjar vara tom? Produkten är en budget alternativ eftersom det är en stor förpackning för en liten peng. 100 ml - 115kr 240 ml - 175kr

Jag tycker att produkten passar extra bra nu under vinten när många även jag får en torrare hud, samt att solen inte är framme lika mycket. Eftersom produkten är en syra så skulle jag inte rekomendera att andvända den precis inann du ska ut i solen.

OBS! Är inte porffestionell! Endast vad som funkat för mig

Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Kristina
Beauty Pro
30/10/25-07:19

”Be yourself, because an original is worth much more than a copy” 👑

Iväg på tjänsteresa. My look of the day 🤗

Önskar dig en underbar dag 🌸

Ansikte Naturie Hatomugi Essence Hickap glow Monkey setting spray

Ögon En superfin palett från tarte cosmetic samt LH cosmetics palett aurora LH cosmetics crayon Siren LH cosmetics infinity power lash lenghtening mascara LH cosmetics gloil plus lip gloss

got2b torrshampoo

”Be yourself, because an original is worth much more than a
Hatomugi Essence 500 ml
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Eyeshadow Aurora
Crayon Nugget
Infinity Power Lash Lenghtening Mascara Black
Gloil Plus Lip Gloss 5 ml
Dry Shampoo Extra Fresh 200 ml
Albin
Beauty Star
29/10/25-19:46

Fick precis hem en av de vackraste flaskorna, Atelier Des Ors Lune Feline. En oerhört fin rökig och kryddig vanilj, som funkar även för mig som normalt sett inte gillar vanilj, men denna var inte lika ungdomlig och skrikig som det lätt blir. 6-7 Longevity, men sitter ganska nära huden för min del. Lite väl lik Maison Margiela By the fireplace, men en fin doft oavsett朗

Fick precis hem en av de vackraste flaskorna, Atelier Des
Meryem Hassek
Beauty Pro
29/10/25-19:19

💖 Första intryck: Origins 💧 Jag provade Origins Checks and Balances Frothy Face Wash för första gången och… wow! 😍 Konsistensen är supermjuk, du behöver bara en liten mängd och den lämnar huden fräsch och ren utan att torka ut den. Lätt doft och en omedelbar ren känsla ✨ Jag skulle säga att det är ett "ja" att komma ihåg 💕

#FörstaIntryck #Skönhetsrecension #Hudvårdsälskare #Origins #Skönhetstips

Dr. Weil Mega-Mushroom Relief & Resilience Hydraburst Gel Lotion 50 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
29/10/25-19:11

💸 Min budgetvänliga favorit! 💄 Du behöver inte spendera en förmögenhet för att känna dig vacker ✨ Mitt budgetvänliga måste är [produktnamn] — supereffektivt, långvarigt och superbilligt 😍 Perfekt för dig som vill ha toppresultat till en begränsad budget! 💕

#SkönhetTillBudget #LågKostnadsfavorit #Skönhetstips #DagensLook #Skönhetstips

💸 Min budgetvänliga favorit! 💄 Du behöver inte spendera en
Nikki
Beauty Pro
29/10/25-18:41

ROSE INC Lip Treatment Hydrating Lip Balm

Nya läpprodukter från Rose Inc.

Finns i färgerna Melon Pink, Plum Berry och Sweet Cherry.

Någon som redan hunnit testa dem?

ROSE INC Lip Treatment Hydrating Lip Balm    Nya