/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
09/11/25-16:46

My "one and only" product 💛 är Oles lip balm! Jag klarar mig utan allt annat!

My "one and only" product 💛 är Oles lip balm! Jag klarar
Pout Preserve Petites Gift Box
Kristina
Beauty Pro
09/11/25-15:58(redigerad den 09/11/25-15:58)

My absolute to go blir Naturies Hatomugi skin condotioner 🫶🥰

My absolute to go blir  Naturies Hatomugi skin condotioner
Hatomugi Essence 500 ml
Ronya
Beauty Pro
09/11/25-14:57(redigerad den 09/11/25-14:58)

One and only

Min one and only produkt! Tjatat om den hur länge som helst men den är verkligen värd all hype!🍑🤍

Pout Preserve Peptide Lip Treatment Peach
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
09/11/25-13:52

3 first impressions av parfymer jag varit nyfiken på och äntligen provdoftat. ✨️

Miu Miu L'Eau Bleue EdP – Väldigt fin liljekonvaljdoft! Skulle beskriva den som vacker och ömtålig, precis som blomman. 🌸 Det är en väldigt lätt, daggvåt, vitblommig och grön doft, som en slöja av finaste spets. Hade jag hittat den till lägre pris så hade jag nog köpt den för jag älskar liljekonvalj. Kan tänka mig att den skulle passa som bröllopsparfym. Jag testade den inte på huden så jag vet inte hur den utvecklas eller hur länge den håller.

Byredo Alto Astral EdP – Wow vilken unik och trevlig doft! Jag var osäker på om jag skulle älska eller hata denna mix av kokosvatten, jasmin, trä, bärnsten och rökelse, och det visade sig att jag tyckte om den tillräckligt för att testa den på huden. Den luktar MYCKET och länge (känner den fotfarande fastän det gått 24 timmar och jag har försökt tvätta bort doften), men det är en saftig och fräsch doft. Efter många timmar fanns tyvärr bara doften av rökelse och något nästan unket, animaliskt kvar, inte min grej.. 😬 Så där sparar jag pengar. 😅

Zarkoperfume Carate Urio EdP – Den här vill jag ha! Hade köpt den direkt om jag inte precis hade beställt en annan parfym. 😅 Den doftar som en riktigt härlig päroncider och lugnar efter några timmar ner sig till en krämig, söt ros. Inte den pudriga tantiga sortens ros utan en fräsch och krämig som liksom gifter sig med hudens egen doft, som om det vore en lotion och inte en parfym. Ljuvlig, Zarkoperfume gör det igen! 👌🏼 Deras andra nya parfym, Dreamer, är också jättefin men alldeles för maskulin för mig.

L'Eau Bleue EdP 50 ml
Alto Astral EdP 100 ml
Carate Urio EdP 100 ml
Sofia
Beauty Pro
09/11/25-13:20

Kanske lite trist val, men om jag bara fick välja en enda produkt som jag "inte kan leva utan" så skulle jag välja deo. 😅 Just Niveas Dry Fresh är min favorit sen flera år tillbaka för den doftar så otroligt gott, jag har till och med mailat Nivea och frågat efter doftnoterna för jag skulle vilja ha en parfym som luktar typ likadant. 😍 (Fick tyvärr inget vettigt svar.)

Jag har också ett litet lager av min älskade deo, för saker jag tycker om tenderar att utgå ur sortimentet.. Ni fattar, detta är världens bästa deo. 😁

Kanske lite trist val, men om jag bara fick välja en enda
Dry Fresh Roll On 50 ml
Mimmi
Beauty Pro
09/11/25-12:51

Om jag skulle bli strandad på en öde ö skulle jag ta med ett bra shampoo!

Om jag skulle bli strandad på en öde ö skulle jag ta med ett
No.4 Bond Maintenance Shampoo 100 ml
Valentina
Beauty Pro
09/11/25-12:17(redigerad den 09/11/25-12:19)

Mitt senaste köp från Kicks, Sol De Janiero Deo, jag får inte nog av denna doften så nu kör jag mist, lotion och nu denna deon! ✨

Mitt senaste köp från Kicks,  Sol De Janiero Deo, jag får
Rio Deo Aluminum-Free Deodorant Cheirosa 62 57 g
Cheirosa 59 Delicia Drench Body Butter 75 ml
Cheirosa 59 Perfume Mist 90 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
09/11/25-12:14

Jag kan inte gå någonstans utan att ta med mig SPf

Jag kan inte gå någonstans utan att ta med mig SPf
Clear Suncare Stick SPF50+ 20 g