/ För någon vecka sedan tipsade @139653542 om att beställa
Irena
Beauty Pro
21/11/25-20:07

För någon vecka sedan tipsade @Nikki om att beställa produkter direkt från Charlotte T:s hemsida då det fanns black week erbjudanden på upp till 50% rabatt. Och gissa om man föll för det erbjudandet. Bland annat fick jag två cleansers och två toners till priset av en och ett kit med ögonskugga, eyeshadow pot och maskara för 600 kronor istället för 1200 kronor. Det blev även ett blush i nyans Climax. Handlade man för över en viss summa fick man även två fullsizegåvor på köpet (de två rosa längst till höger).

Nyans på blush och skugga var ett val som självaste Charlotte gjorde åt mig. Ok, nu ljuger jag lite, men jag fick via hemsidan fylla i uppgifter om mig själv och vad man hade för hudton, ögonfärg och hårfärg och därefter fick man förslag på vilka skuggor och blush/bronzers man skulle välja. Enligt testet passade jag bäst i guld så det fick bli paletten golden goddess tillsammans med blush i Clinax och cremeskugga i nyans amber gold.

Det ska också bli riktigt kul att prova lite hudvård ⭐.

Jag kan varmt rekommendera alla att beställa direkt från sidan då de har massa paketpriser med 50% rabatt just nu samt fri frakt och 15% på första köpet.

Luxury Palette Pillow Talk
Charlotte Tilbury
Luxury Palette Pillow Talk
Eyes To Mesmerise Walk Of No Shame
Charlotte Tilbury
Eyes To Mesmerise Walk Of No Shame
Hollywood Contour Light Wand Medium/Dark
Charlotte Tilbury
Hollywood Contour Light Wand Medium/Dark
Cheek To Chic Ecstasy
Charlotte Tilbury
Cheek To Chic Ecstasy