/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
10/01/26-18:48(redigerad den 10/01/26-19:03)

Beauty first impressions 🥰 (tack för tips fina Anna) Mitt senaste hudvårdsköp blev Medik8 liquid peptides advanced MP! Och jag är inte besviken. Den går utmärkt att kombinera med mitt Radiance serum från Exuviance (samt mina andra produkter därifrån) Så Exuviance på morgonen & Medik8 på kvällen 💤 Vilket är en superbra kombination då de har olika syften. Serumet från Medik8 har en krämig konsistens som går väldigt lätt in i huden. Det känns återfuktande och skyddande. Och det doftar väldigt gott. Det är relativt dyrt men jag upplever inte att man behöver mycket produkt alls. Har använt den i ca 3 veckor nu och jag upplever att mina fina linjer har blivit mindre och huden känns mer uppstramad och återfuktad! Ett toppenköp alltså & denna behåller jag i min hudvårdsrutin! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Beauty first impressions 🥰  (tack för tips fina Anna) Mitt
Liquid Peptides Advanced MP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
10/01/26-17:14

En del av dagens återvinning! ♻️☃️

Var alldeles för kallt att utan vantar och med stelfrusna fingrar försöka ställa upp allt för att ta en bild! 😃❄️

En del av dagens återvinning! ♻️☃️   Var alldeles för kallt
Meryem Hassek
Beauty Pro
10/01/26-12:10

min köpte odag

min köpte odag
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
10/01/26-11:26

Älskar kaffe och älskar Black Opium! ☕️🖤

Vilken härlig dag! 🤗 Vaknade av att solen sken in och ute är det nästan overkligt vackert! ❄️☀️ En dag att fotografera och dricka mycket kaffe!

Dagens (och kvällens) dofter: YSL Black Opium EdP. Fyller på och förstärker djupet med Black Opium Le Parfum ikväll.

Måste tipsa om en annan fin och mer ren kaffedoft, Maison Margiela's unisexdoft Coffee Break EdT. Lite extra kul att doftminnet i denna doft kommer från Stockholm!

Beskrivning: "Replica Coffee Break eau de toilette is a comforting, textured and addictive scent. It takes you to the memory of a stop at a warm coffee shop on a cold winter's day. A cosy break savouring creamy coffee and warm pastries. The sensation of milk froth on your lips and the soft sound of the coffee machine in the background."

Låter som parfymören besökte vårt vackra land och huvudstad just en dag som denna!

Taggar även en fin herrparfym med kaffe, från Givenchy. ☕️

Hoppas ni alla får en fin dag och härlig helg! ❄️

Älskar kaffe och älskar Black Opium! ☕️🖤   Vilken härlig
Black Opium Eau de Parfum 50 ml
Black Opium Le Parfum 30 ml
Replica Coffee Break Eau de Toilette 100 ml
Gentleman Society Eau de Parfum Extrême 100 ml
Nikki
Beauty Pro
10/01/26-10:16

Spännande nyhet från NYX: Wonder Snatch Powder

Spännande nyhet från NYX: Wonder Snatch Powder
Irena
Beauty Pro
09/01/26-22:40(redigerad den 13/01/26-09:45)

Snart är det dax att fräscha upp den här urtvättade färgen som jag knappt har något namn för längre. Jag lär säkert ångra mig, men testar lite rödare innan jag blir mörkare igen.

Så rösta nu och fram till måndag så ser vi vad det blir 🔥

Ett val
Avslutad
Vilken färg ska jag välja
23Bidrag
426 Auburn26%
876 Noble Mahogany35%
4UR Dark red39%
Snart är det dax att fräscha upp den här urtvättade färgen
Sotnosen
Beauty Pro
09/01/26-15:44

Beauty First Impressions 💖 Detta är en perfekt doft för vardagen och jobbet! En härlig mild doft av vanilj som finns där utan att ta över. Doften håller utan problem hela dagen. Två sprut tycker jag är lagom! Från beskrivningen på hemsidan står:

Topp: Vaniljorkidé, Aldehyder, bergamott Hjärta: Vit freesia, cyklamen, päron Bas: Vanilj, sandelträ, mysk

Tycker dock mest att man känner vaniljen! Jag förknippar ofta ~ eller okej nästan alltid 😉 ~ dofter med minnen och människor. Denna doften förknippar jag med en utav mina allra närmsta kompisar som köpte denna till mig i julklapp 🎀

Classic Vanilla Cloud Eau de Parfum 30 ml
Malaze
Beauty Pro
09/01/26-15:38

Mitt senaste köp från kicks. Centella serum är andra gången jag köper det. Läppstift som jag köpte från Rea. Jag var ganska sen med att ta del av rean så jag kunde inte köpa de bra grejerna.

Mitt senaste köp från kicks.  Centella serum är andra gången
Poremizing Quick Clay Stick Mask 27 g
Lip Loving Kit