/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
norramazan
Beauty Star
02/11/24-17:00
Är det någon som testat Ida Wargs heat protection? funderar på att köpa den till håret men vill veta om den är bra💞
Alicia Azadeh
Beauty Star
02/11/24-16:50
Hej Girls Är det någon mer som tycker att det blir kladdigt och klumpigt bara med den här? Vad gör jag för fel? Kan ni tipsa om hur man ska applicera den? 🌸
Hej Girls Är det någon mer som tycker att det blir kladdigt
Heidi
Beauty Pro
02/11/24-16:37
Detta är mina tre MOST HAVES för mitt hår. Vilka produkter är era favoriter att använda efter duschen ? Let me know ! 🤭🤭
Detta är mina tre MOST HAVES för mitt hår. Vilka produkter
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Elwira
Beauty Star
02/11/24-16:36 (redigerad den 02/11/24-16:39)
TIPS ✨ Milkshakes Whipped Cream mousse och Leave In conditioner är så bra och kommer göra ditt hår magiskt, och ditt hår kommer dofta SÅ GOTT OCH FOLK KOMMER GE DIG KOMPLIMANGER FÖR DET DOFTAR SÅ GOTT😍 😍 De doftar som en söt karamell bakelse och honung och doften håller sig kvar ganska länge 🍯 ASSÅ MIN KÄRLEK FÖR DESSA ÄR SJUK💋
TIPS ✨  Milkshakes Whipped Cream mousse och Leave In
Linda-Daniella
Beauty Beginner
02/11/24-16:32
Hej Jag söker er hjälp att hitta en parfym med liknande noter som denhära parfymen. Jag vill tipsa min man att köpa en ny parfym till mig nu när alla hjärtans dag kommer upp och jag har väldigt svårt starka dofter eftersom jag har migrän. Finns det någon som också inte tål många parfymer men kan rekommendera någon ny till mig?
Heidi
Beauty Pro
02/11/24-16:25
Ett tips på en kvinnlig och förförisk doft inför Valentines 🍒💌☕️ Denna parfym är en sexig och ”kvinnlig” doft. Vid första sprut känner man mycket av körsbären och luktar som originalet black opium. Men när den har fått sjunka ner så tycker jag den luktar mysigt, bärig men kaffenoten för den att lukta mer moget. Ett fint släpp från ysl!
Ett tips på en kvinnlig och förförisk doft inför Valentines
Heidi
Beauty Pro
02/11/24-16:05
TIPS inför VALENTINES !!💌 köpt denna till min man. Både jag och han var och doftade på flertals parfymer för ”herrar” men denna föll vi båda för. En kryddig, maskulin och mysig doft. Man känner de tydliga tränoterna och kardemumman direkt! En special occation doft. 10/10 doft och hållbarhet !
TIPS inför VALENTINES !!💌 köpt denna till min man. Både jag
Elwira
Beauty Star
02/11/24-16:05
Någon med rekommendationer på parfymer som luktar festlig, kvinnligt, sexigt? jag gillar t.ex black opium, carolina herrera, Ysl intense 😍