/ Har börjat bry mig mer... đŸ€—đŸ’§đŸŒ±đŸŒŽ Inte för att jag inte
Nikki
Beauty Pro
12/01/26-09:51(redigerad den 12/01/26-09:53)

Har börjat bry mig mer... đŸ€—đŸ’§đŸŒ±đŸŒŽ

Inte för att jag inte brytt mig alls innan men jag har blivit mer intresserad av att ta hand om mig sjÀlv pÄ bÀsta sÀtt genom att se samband och dÀrav, i rimlig utstrÀckning, försöka göra mer medvetna val och inköp.

Precis som man inte vill stoppa i sig vad som helst (tror mÄnga vÀljer mer omsorgsfullt och bÀttre alternativ nÀr det kommer till energikÀllor/mat till sina barn och Àven fyrbenta familjemedlemmar Àn sig sjÀlva?) sÄ vill jag ocksÄ veta mer om vad jag faktiskt applicerar pÄ min hud och i mitt hÄr. Ta smÄ steg i rÀtt riktning. Inte för att vara "duktig" utan för att det kÀnns viktigt och rÀtt för mig.

Köpte nyligen min allra första BUS för kroppen. AnvĂ€nder aldrig BUS pĂ„ kroppen men denna har jag varit sugen pĂ„ att testa lĂ€nge och Ă€nnu mer sedan Anna đŸ©· rekommenderade den.

St.Tropez Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse Ă€r en twist pĂ„ klassikern Self Tan Classic Bronzing Mousse som Ă€r St.Tropez mest sĂ„lda produkt. Den ska ge ett lika gyllenbrunt resultat som originalet, men med extra Ă„terfuktning och hudvĂ„rdande ingredienser i form av hallonextrakt och E-vitamin. St.Tropez Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse beskrivs ha en hĂ€rlig doft som eliminerar den klassiska ”BUS-lukten”.

DOFTNOTER Topp: Hallon, BjörnbÀr, Ros Mellan: Ackord av Macaron, GrÀdde, Vita blommor Bas: Vanilj, Karamell, Choklad

100% Vegansk.

St.Tropez Àr PETA-certifierade som cruelty-free och hade det senaste jag sett 96% veganska produkter. Har de nÄtt sitt mÄl Àr dock siffran redan nu 100%!

Har ocksÄ köpt ett hÄrbalsam, Hydrate Conditioner, frÄn Joico's kollektion INNERJOI som jag inte ens kÀnde till. INNERJOI Àr en 100% vegansk, vÀxtbaserad hÄrvÄrdsserie, med upp till 98% naturliga ingredienser för alla som vill ha "en ren och naturlig hÄrvÄrdsserie utan att kompromissa med kvaliteten." Just denna kollektionen hittar jag inte i KICKS sortiment men annars sÄ finns bÄde St.Tropez och Joico pÄ KICKS.

Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse 200 ml
St. Tropez
Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse 200 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!