/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Rawan
Beauty Pro
15/01/26-17:55
Mitt senaste köp från kicks är Urban Decay’s setting spray - vitamin C får testa och recensera den☺️✨ Det går inte att tagga produkten!
Mitt senaste köp från kicks är Urban Decay’s setting spray -
Adisa
Beauty Star
15/01/26-17:16
Någon som kan tipsa om en bra concealer som inte sätter sig i fina linjer?
Adisa
Beauty Star
15/01/26-17:15
Någon som har tips på ett bra setting spray som håller?
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Adisa
Beauty Star
15/01/26-17:15
Har någon tips på en bra primer för känslig hud?
Adisa
Beauty Star
15/01/26-17:14
Mitt first impression av elf clear brow gel är så bra. Produkten är billig, brynen håller hela dagen och är inte allt för stela samtidigt. Burken är dessutom ganska stor så känns som produkten kommer hålla länge!
Adisa
Beauty Star
15/01/26-17:11
Mitt budgettips för dagen är verkligen nyx läpppenna i färgen nude truffle! Snygg, billig och håller länge 🩷
Nikki
Beauty Pro
15/01/26-12:24
Älskar KAYALI's tanke med kollektionen Vacay In A Bottle! Vart vill ni resa? 🥥✈️🍋✈️🍊✈️🍌 Säljs tyvärr inte på KICKS men härlig inspiration! Jag har inte provdoftat någon av dem.
Älskar KAYALI's tanke med kollektionen Vacay In A Bottle!
Nikki
Beauty Pro
15/01/26-10:59
🩷🍓🌸 SOMMAR 🌸🍓🩷 Jag gillar vintern men visst längtar man ibland... 🤗💖
🩷🍓🌸  SOMMAR  🌸🍓🩷  Jag gillar vintern men visst längtar
Glowmotions Glow Oil 75 ml
Cheirosa 91 Mist 90 ml
Vital Hydra Solution Hydrating Lip Mask Bubble Gum