/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Rawan
Beauty Pro
27/01/26-00:28
Mina lip combos🥰✨ För mig så är det olika beroende på vad jag känner den dagen och vad som passar med mitt humör, platsen jag ska till och min sminkning! Dessa tre lip combos är mina go to lip combo/duo🎀 Ibland så kan en genomskinlig läppolja duga☺️ Är det någon färg eller produkt som ni undrar över så är det bara att fråga!✨ Det gick inte att tagga allt så kommer även tagga andra fina lip combos som jag har provat!
Mina lip combos🥰✨ För mig så är det olika beroende på vad
Rêve De Miel Honey Lip Oil 10 ml
Unlimited Double Touch Lipstick 112 Satin Peach Rose
Invisible Lip Liner
Dior Addict Lip Tint 731 Natural Ginger
Collagen Lip Bath Pillow Talk
Pillow Talk Lip Plump Medium/Deep
Charlotte's Iconic Hollywood Mini Lip Trio
Nathalie
Beauty Pro
26/01/26-21:17
Mitt sista reaköp från Kicks Läppstiftet från BeautyAct gillade jag tyvärr inte alls (men det kostade typ 50 kr så jag ger bara bort det) men borsten däremot gillade jag verkligen! Den ger lite mer precision när man lägger t.ex blush och BeautyActs borstar känns väldigt gedigna
Mitt sista reaköp från Kicks  Läppstiftet från BeautyAct
Emma
Beauty Pro
26/01/26-21:16
Lipcombo💋 Jag brukar använda en lipliner men smudgea ut den på större del av läppen och sedan lägga på decubal över hela för glans och återfuktning!
Cream Glide Lip Liner Plum & Get It
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Alexa
Beauty Pro
26/01/26-20:54
Min senaste köp från kicks❤️
Min senaste köp från kicks❤️
The Ritual of Ayurveda Whipped Body Cream 220 ml
Nora
Beauty Pro
26/01/26-20:09
Emptie: värmeskydd från Ida Warg Tyvärr ingen höjdare för mig. Håret blev strävt och kändes inte mjukt eller återfuktat efter användning. Gav inte den skyddande eller vårdande känsla jag förväntar mig av ett värmeskydd. Kommer inte köpa igen. ♻️
Emptie: värmeskydd från Ida Warg Tyvärr ingen höjdare för
Heat Protecting Spray 150 ml
Bedur
Beauty Pro
26/01/26-15:19
Jag som har väldigt lockigt hår egentligen tycker det kan vara skönt att föna håret då och då. Dels för att det är lättare på morgonen att fixa det och man får en ny look🧴👩🏻‍🦱
Jag som har väldigt lockigt hår egentligen tycker det kan
Curl Foam Styling Mousse 200 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Bedur
Beauty Pro
26/01/26-11:30
Ett återkommande budget köp för mig är Maybellines Lasting Fix Setting Spray🦋🩷 Den håller verkligen sminket på plats hela dagen och jämnar ut om man blir kakig, tex under ögonen. Just nu har @KICKS den för 127kr!
Ett återkommande budget köp för mig är Maybellines Lasting
Nathalie
Beauty Star
26/01/26-11:15