/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
09/12/25-13:23(redigerad den 09/12/25-14:05)

Julklappstips till tonåringen 💝 Utgår från min 14 årings lista! Där det också förekommer mycket från Caia!

Born in Roma Donna Eau de Parfum 30 ml
You Got This! Brush Kit
Telescopic Waterproof Mascara Black
Hydro Grip Heroes Gift Box
The Wonder Stick Highlighter Pure Bronze
Nathalie
Beauty Pro
09/12/25-12:29

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴

Jag kunde inte hitta lucka 9 i min MAC-kalender och förstod ingenting. Letade och letade utan framgång. Insåg tillslut att jag hade nr 7 oöppnad så jag har öppnat fel sak på fel dag. Så kan det gå när man har kognitiv svikt pga sjukdom 😂

Så i stand in-lucka nr 9 fanns ett Lipglass i en helt fantastiskt fin färg! Den här ska jag testa så snart jag kan trots att läppglans inte är min grej. Så så fin! (vet inte om jag taggade rätt produkt då flera Lipglass kom upp, men oavsett så är det fel färg taggad)

Från Glossgods blev det en till highlighter i en riktigt fin rosa färg!

Bra luckor även idag 😀

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴  Jag kunde inte
Clear Lipglass Al Things Magical
Mimmi
Beauty Pro
09/12/25-08:57

Mitt första intryck av 208 Microblanding Brow Brush från Beauty Act var att det var en väldigt praktisk produkt! Lägger ögonskugga med den snedställda borsten och kammar ut brynen med den andra borsten! En riktigt bra produkt!

Mitt första intryck av 208 Microblanding Brow Brush från
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Kristina
Beauty Pro
09/12/25-08:35(redigerad den 09/12/25-08:39)

När Fenty har erbjudanden och en mist är jag inte sen att klicka hem det! Tack för tips Nikki 🌺 Och här kommer den utlovade recensionen av den 😊.

Fenty Beauty - Hair And Body Mist

WOW, jag har verkligen en ny favorit i mistform! Jag har alltid svårt för att beskriva dofter och noter (inte min starkaste sida) men här kommer ett försök.

På Kicks sida beskrivs den så här: "The Mista Hair + Body Fragrance Mist sveper in dig i Fenty Hair’s ikoniska, beroendeframkallande doft " Och JAAAA det gjorde den med mig. Helt såld på denna.

Den känns verkligen sensuell med krämig kokos i bakgrunden. Liljekonvaljen kommer fram på ett mystiskt och mjukt sätt tillsammans med vanlij, fresian och sandelträd som gömmer sig runt hörnan.

Jag kan inte påstå att den påminner om någon annan doft. Jag tycker nog att den känns ganska unik och riktigt riktigt fin.

Om jag kommer köpa igen? Oh YES! Denna är en riktig keeper. 🌺🌺🌺

Läppennan Fenty Beauty - Trace'D Out Pencil Lip Liner i färgen Riri, jag köpte passar så himla fint till den Gloss Bomb Stix Shimmer i färgen Fu$$y som jag köpte för ett tag sedan. 👌

Och på köpet fick man Fenty Beauty - Gloss Bomb Heat Universal Lip Luminizer + Plumper i färgen Lava. (Kan inte tagga rätt...men det är färgen Lava) Och DEN hörrni. Den plumpar fint! ÄLSKAR 💝

När Fenty har erbjudanden och en mist är jag inte sen att
Hair And Body Mist 90 ml
Trace'D Out Pencil Lip Liner 1 Riri
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer Rose Amber
Emmie
Beauty Pro
09/12/25-08:21(redigerad den 09/12/25-08:23)

Julklappstipset! 🎅🏼🎁

Rituals gift set som finns i olika storlekar och prisklasser är en perfekt julklapp enligt mig, passar både mamma, pappa, syskon, kompis mfl. Har själv köpt ett till julklappsspelet 🎅

Trial Set Ayurveda 2025
The Ritual of Karma - Large Gift Set 2025
Rituals Homme - Small Gift Set 2025
Sofia
Beauty Pro
09/12/25-07:13

LIDL släpper en croissantparfym. 🥐😂 Undrar alltid vem i hela friden det är som köper dessa parfymer. Känns spontant som slöseri med pengar – både för LIDL och dem som köper parfymen. 😄

LIDL släpper en croissantparfym. 🥐😂 Undrar alltid vem i
Ewa
Beauty Pro
09/12/25-06:48

Handkräm

Ska köpa en handkräm till min mamma när hon fyller år. Hon är i den åldern då hon har allt och sminkar sig gör hon typ aldrig, men handkräm är något hon alltid använt och använder, så tänkte att det får bli hennes present!

Tar gärna emot tips i alla prisklasser :)

Alexa
Beauty Pro
08/12/25-20:59

Julklappstipset till kompis!❤

Gloss Trio Oil Gift Box