/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
01/12/25-11:37

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴

Idag i lucka 1 fick jag en magnetisk ögonskuggepalett från Glossgods, och från MAC ett Sleek Satin-läppstift i färgen Modesty (fel färg taggad, som vanligt). Färgen är väldigt fin men jag är osäker på om jag vill ha ett läppstift som inte är matt så jag måste testa det i butik innan jag använder mitt egna 😀

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴  Idag i lucka 1
Macximal Sleek Satin Lipstick Sitting Pretty
Perlita
Beauty Pro
01/12/25-11:28

❗SPOILER ALERT❗ I dagens lucka i Kicks julkalender fick jag Skincity Skincare Oil – och självklart var jag tvungen att testa den direkt! 😍 Alltså… wow, vilket lyster jag fick på en gång! Huden såg verkligen så fräsch och glowig ut.

Svårt att säga redan nu om den är en full 10/10, men first impressions är riktigt lovande. Jag är än så länge väldigt nöjd! ✨💛

Har någon av er testat den? Vad tyckte ni?

❗SPOILER ALERT❗ I dagens lucka i Kicks julkalender fick jag
The Supreme Beauty Calendar 2025
Nathalie
Beauty Pro
01/12/25-11:25

Det enda på min önskelista är Byredo Mojave Ghost 🤩 Vet att jag inte kommer få den så jag kommer vara min egen tomte i efterskott nästa år

Mojave Ghost EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Rawan
Beauty Pro
01/12/25-11:24(redigerad den 01/12/25-12:03)

Högst upp på min önskelista ligger DIOR - Dior Addict Lip Tint🥰! Har sett många bra recensioner på tiktok där det sägs att färgen håller länge. Jag själv har letat efter en tint som man kan använda under läppstiftet ifall den går bort. Tror att denna produkt blir bra, så får köpa den snart!🥹 Har någon av er testat den?

Högst upp på min önskelista ligger DIOR - Dior Addict Lip
Dior Addict Lip Tint 771 Natural Berry
Nora
Beauty Pro
01/12/25-11:17

Emptie: Björn Axén Fixing Hairspray Strong Hold. 💆🏽‍♀️

Det ger ordentlig stadga utan att lukta för starkt, och håller frisyren på plats hela dagen. Kan bli lite hårt om man sprayar för mycket, men annars funkar det till både vardag och fest. Prisvärt och bra!

Nu till återvinningen. ♻️

Emptie: Björn Axén Fixing Hairspray Strong Hold. 💆🏽‍♀️
Emmie
Beauty Pro
01/12/25-09:37(redigerad den 01/12/25-09:40)

Högst upp på min önskelista står Charlotte Tilbury Easy Eye Palette i Charlotte Darling, ser så himla fin ut och älskar glitter 😍🎅

Högst upp på min önskelista står Charlotte Tilbury Easy Eye
Easy Eye Palette Charlotte Darling
Kristina
Beauty Pro
01/12/25-09:33

Högt på min önskelista är absolut denna favorit (ok en av mina favoriter) 😍💛

Yves Saint Laurent Libre EdP

Högt på min önskelista är absolut denna favorit (ok en av
Libre EdP 50 ml Gift Box
Mimmi
Beauty Pro
01/12/25-09:27

Högst upp på min önskelista står den här parfymen och jag tror den kan bli sann!!

Högst upp på min önskelista står den här parfymen och jag
Crystal Emerald EdP 30 ml